Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
5q z rapidu do 742ky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=18335 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Exithus [ 5.8.09, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | 5q z rapidu do 742ky |
Mam moznost zohnat velmi lacno 5kvalt z rapidky, ale neviem ci je problem ho slahnut do 742ky normalne alebo treba neco upravovatneco ine okrem zvarania tunela kedze mam stary model. Treba tam este volaco navyse robit?? |
Autor: | chemer [ 5.8.09, 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jelikož máš užovku, bude to pro Tebe trochu složitější. Všechno je popsaný tady: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=386 |
Autor: | venda [ 5.8.09, 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepřemýšlej o pi..vinách. Sám si na autě nejsi schopný utáhnout šroubek. A za peníze, které by jsi někomu musel vrazit za práci, dneska seženeš favorita v relativně slušném stavu. |
Autor: | Matthes [ 5.8.09, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nake tvrde jednani |
Autor: | darklord [ 5.8.09, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 5q z rapidu do 742ky |
Exithus píše: Mam moznost zohnat velmi lacno 5kvalt z rapidky, ale neviem ci je problem ho slahnut do 742ky normalne alebo treba neco upravovatneco ine okrem zvarania tunela kedze mam stary model. Treba tam este volaco navyse robit?? z rapida = na vlecku? cize by si chcel na uzovke uplne inu napravu. neviem ale ja by som to nerobil, radsej si zozen 5q zo 125ky aby si nemusel menit komplet napravu |
Autor: | Jarda S. [ 5.8.09, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
v nápravě už takovej problém nejni kvuli vlečce stačí mělčí kastlík baterky a jiný nalejvací hrdlo ale kvuli převodovce už musí měnit nádrž táhlo kulisu a ještě řezat do kastle |
Autor: | darklord [ 5.8.09, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslim ze na stk uz skorej prejde 5q ako vlecka na uzovke |
Autor: | Viky [ 6.8.09, 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: myslim ze na stk uz skorej prejde 5q ako vlecka na uzovke Souhlas. 5Q 125 je ideal. |
Autor: | Pech. [ 6.8.09, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
5q ze 125 a jeho zástavbu do užovky mám za sebou... a je to práce pro člověka velmi zručného a opravdu velmi dobře vybaveného nářadím a dobrou CO svářečkou... rozbrušovačkou, vrtačkou atd. atd. atd. mění se krom převodovky ještě: 1. obě trubky chlazení vedoucí od motoru ke chladiči 2. musí se trochu jinudy natáhnout hadice topení 3. musí se vyměnit táhlo řazení 4. musí se upravit otvor pro kulisu v tunelu v interiéru a vyměnit kulisa řazení, která je zdela jiná, jinak bys mohl mít problémy s vypadáváním zpátečky 5. musí se upravit NOSNÁ PŘÍČKA KAROSERIE pod nádrží vyříznutím a vevařením jejího ekvivalentu z eMka... přičemž se kastel musí podepřít, jinak si jí můžeš nenávratně zkurvit... 6. musí se vyměmit nádrž za M 7. když je to venku, tak rovnou spojka (ideálně nahradit talířovkou) a spojkové ložisko.... a spoustu hadic sponek a drobných dílů, které tam nemůžeš dát zpět... toto obnáší zástavba 5q na kyvku... vlečka obnáší navíc: 8. výměna potrubí k nádrži. 9. výměna nosné příčky převodovky pro uchycení šikmých ramen. 10. výměna podélných ramen, ideálně vyztužených, protože vlečka na ně trochu trpí 11. kompletní repase pousder a ložisek v nápravě rapid, dobrá určitě nebudou... 12. jiné pružiny a tlumiče... 13. riziko opotřeběných kloubů poloos.. 14. nevhodně dlouhý stálý převodový poměr neodpovídající 120 motoru, bude to líné jak prase... š125 má převody lepší. 15. abys to měl originálně vypadající, budeš velmi těžko shánět díly na úzkou kyvku, kteoru mělo jen garde... 16. budeš muset rozpojit brzdy, protože kyvka má jiné, takže si dej do rozpočtu taky nákup nových pístů hadiček a trubiček, které při demontáži, nebo odvzdušňování patrně urveš.... 17. vysekání a navaření jiného, mělkého kastlíku na baterii pro M a výměna souvisejících kabelů takže jednoduše shrnuto, zástavba 5q ze š125 do užovky je sama o sobě dost náročná a máš na tejden po odpolednách co dělat, pokud jsi naprůměrně zručný a vybavený... pokud nejsi rovnou se na to vykašli.... vlečka obnáší ještě spoustu problémů navíc, které ti asi těžko vyváží její malinko lepší jízdní vlastnosti a dále snížená hlučnost, za cenu líného auta.... ke všem uvedeným úkonům si připočti ty , které jsou nutné pro demontáž a montáž motoru z auta ven a zase zpět... bez toho to neuděláš.... |
Autor: | Pech. [ 6.8.09, 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak užovka s 5q ze 125 projde stk normálně, protože to přes šusplechy není vidět... vlečku ale nezatají a aktivní technik ho může klidně vyhodit.... |
Autor: | Matthes [ 6.8.09, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jaktoze ma vlecka a kyvka rozdilne brzdy? Krom bubnu samozrejme... jinak je to stejny. |
Autor: | Jarda S. [ 6.8.09, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
jiný válečky který sou záměnný a jinej štít |
Autor: | Viky [ 6.8.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste bych doplnil, ze opravdu VELMI zrucny clovek dokaze sestavit vleckovou prevodovku s prevody pro 120ku, coz je dalsi prace navic, ktera ale stoji za to, kdyz uz se jde do vlecky. Jinak ale stejne plati, ze kyvkovej 5Q je pro uzovku ideal. |
Autor: | Matthes [ 6.8.09, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: jiný válečky který sou záměnný a jinej štít Jinej stit? V cem? Valecky sou stejny od urcityho roku. |
Autor: | Exithus [ 6.8.09, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
sam by som sa do vymeny prevodovky nepustil, keby som sa k tomu dostal aj tak by to robil jeden znamy co sa v tom ako tak vyzna ale nechcem mu pridavat pracu navyse tym ze zozenem nevhodnu prevodovku |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |