Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 07:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Prešmykuje ? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 88
Příspěvek Prešmykuje ?
No ludia mam taky mensi problem..Totiz mam formana 91..neviem kedy tam spojka bola menena..jedna sa o toto pokial nastartujem spravim 10km tak je vsetko v poriadku tak spojka zabera tak jak ma vypina kedy ma..ale po tych 10km alebo ked sa zohreje tak proste jak kebyze sa ta lamela prilepila..skapina to..vobec nereaguje spojka..musim to vytocit do 4tisic otacok az potom zabera a mozem sa rozbehnut je to smrt s tym jazdit..dalej ako 10km nemozem ist..ked som rozbehnuty a idem na takej 5 tak to vobec nereaguje plyn zabera az na podlahe pomaly..a strasne to vsetko skace, trha..Cim to moze byt ?

Motor som vylucil takze by to mohla byt ta spojka..totiz sa to tak sprava ked to nejde rozbehnut tak lahko..pod 3tisic otaciek sa to nerozbehne..

CHYBA KDE MOZE BYT ? dufam ze ne vo vodicovi


6.9.09, 22:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Úplně nechápu tvůj problém. Možná to dělá olej v převodovce, kolik ho tam je? Když vytáhneš náhon rychloměru, tak ten plastový konec utři, vrať ho a vytáhni. Ten spodek by měl být cca 4mm od oleje. Pokud ho tam bude víc, tak oleje trochu vypusť.

Takže zastudena všechno funguje jak má a když se ohřeje, tak co? Zařadíš jedničku, chceš se rozjet a co? Chcípne to nebo se to protáčí?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.9.09, 23:42
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tady bych vubec neuvazoval o ohratem a studenem, po deseti kilometrech se neohreje ani olej v motoru, natož v převodovce.


7.9.09, 08:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Taky z toho nejsem moudrý, snad se pozná, když spojka prokluzuje ne?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


7.9.09, 09:05
Profil ICQ

Příspěvky: 88
Příspěvek 
gokralik píše:
Úplně nechápu tvůj problém. Možná to dělá olej v převodovce, kolik ho tam je? Když vytáhneš náhon rychloměru, tak ten plastový konec utři, vrať ho a vytáhni. Ten spodek by měl být cca 4mm od oleje. Pokud ho tam bude víc, tak oleje trochu vypusť.

Takže zastudena všechno funguje jak má a když se ohřeje, tak co? Zařadíš jedničku, chceš se rozjet a co? Chcípne to nebo se to protáčí?


to ma tiez napadlo..olej ten sa tam dlho nemenil..ale skorej by tam bolo menej oleju uz menej..hold netesnost..proste po zohrati sa ten motor aj spojka jebe..rychlosti idu bez problemu radit..neviem cim to moze byt..ja si myslim ze ta spojka ale co mam vymenit to netusim ci zotrvacnik alebo lamelu , pritlacnik ?


7.9.09, 11:04
Profil

Příspěvky: 88
Příspěvek 
gokralik píše:
Úplně nechápu tvůj problém. Možná to dělá olej v převodovce, kolik ho tam je? Když vytáhneš náhon rychloměru, tak ten plastový konec utři, vrať ho a vytáhni. Ten spodek by měl být cca 4mm od oleje. Pokud ho tam bude víc, tak oleje trochu vypusť.

Takže zastudena všechno funguje jak má a když se ohřeje, tak co? Zařadíš jedničku, chceš se rozjet a co? Chcípne to nebo se to protáčí?


chcipne to..proste ked to nevytocim do 4 tisic otaciek tak to skape..


7.9.09, 11:05
Profil
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
MurphYnko píše:
chcipne to..proste ked to nevytocim do 4 tisic otaciek tak to skape..


Takže spojka zabírá? To vypadá spíše na problém motoru.


7.9.09, 11:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 88
Příspěvek 
fatal píše:
MurphYnko píše:
chcipne to..proste ked to nevytocim do 4 tisic otaciek tak to skape..


Takže spojka zabírá? To vypadá spíše na problém motoru.


je to mozne..ked uz zabere a potom pridavam tak to robi strasne divi..nedavno ten motor dostal nove sviecky , novy olej , nove filtre,nema dovod vymyslat..


7.9.09, 11:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
MurphYnko píše:
...nema dovod vymyslat..


Takhle mu taky občas nadávám. :lol: Tak jestli chcípne, taky bych to viděl spíše na motor. Jenže mě nenapadá, co způsobuje tak náhlý úbytek výkonu. Žeby obohacovač nebo cívka? Radši ať to rozsekne někdo zkušenější.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


7.9.09, 11:36
Profil

Příspěvky: 88
Příspěvek 
no s karbom som mal tiez problemy..nedavno..totiz mi ked sa zohrial tak skapinal..do tych 10km sa s tym dalo jazdit..ale potom to bolo o hubu


7.9.09, 13:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz