Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 20:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 kontrola oleje 
Autor Zpráva

Příspěvky: 60
Příspěvek kontrola oleje
prosim o popis postupu pri kontrole oleje v prevodovce. Dále jaký druh tam patří a kolik? Je tam nějaká měrka? Děkuji


6.10.09, 09:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
na scanii normalne zdvihnes kabinu, a vytiahnes mierku z prevodovky a pozres ci je hladina medzi ryskami. ale na to mas predsa kontrolku v kabine tak naco lozit pod kapotu?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.10.09, 09:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
napřevodovce u trambusu je plexisklo, z boku vlevo, musíš ho očistit a je tam přímo vidět hladina, u tatry 815 musíš odšroubovat horní dekl (25 šourbů na 33 klíč) a podívat se, musí to být 3cm od horního okraje


6.10.09, 09:59
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
A na prevodovce u stavebni michacky neni nic. Jen vypousteci sroub, tak neuskodi ten oil vymenit. Bude to tak litr.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


6.10.09, 10:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ozaj este ma napadlo co mam kompresor tak tam sa kontroluje olej tym ze sa zhodi take vicko, pokial je hladina zarovno s vickom tak je ok, inak je malo

majak: jaku prevodovku myslis?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.10.09, 10:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a taky v jakem aute


6.10.09, 10:37
Profil ICQ
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
darklord píše:
ozaj este ma napadlo co mam kompresor tak tam sa kontroluje olej tym ze sa zhodi take vicko, pokial je hladina zarovno s vickom tak je ok, inak je malo

majak: jaku prevodovku myslis?


ja mam na komresoru po shozeni vicka naprosto divnou merku, kde jsou na ni takove jakoby kosicky a podle toho v kterem kosicku ulpi olej tak tolik ho tam je :-))

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


6.10.09, 10:52
Profil

Příspěvky: 60
Příspěvek 
Pardon.. jedna se o Felicii :D :D :D


6.10.09, 11:31
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
vyšroubuješ náhon tachometru 9 klíček a koukneš :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.10.09, 11:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Otřeš plastový náhon tachometru hadrou, zastrčíš ho tam zpátky, vytáhneš a hladina by měla být 4 mm odspodu toho kolečka.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.10.09, 11:57
Profil

Příspěvky: 60
Příspěvek 
V pripade ze by ho tam bylo malo, tak jaky olej tam nalit? Kde ten nahon tachometru najdu presneji? je nekde zhora, zdola, bliz motoru, dal?


6.10.09, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Na takovém dost pitomém místě. Sleduj ten černý "kabel" co vede motorovým prostorem jakoby od přístrojovky. Vede hned kolem topení dolů do převodovky. Náhon je tam zajištěn takovým plechem, na kterém je 9 šroub. Ten sundáš a náhon vytáhneš. Možná půjde ztuha. Olej dolej tím, který tam je. Tuším, že PP75 nebo 80. To ti řekne nějaký Feliciař. Pokud jde řazení trochu ztuha, doporočuju olej celý vyměnit. Jsou to tři stovky peněz a dělá to divy.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.10.09, 12:18
Profil

Příspěvky: 60
Příspěvek 
No me to prave napadlo ze tam muze byt malo oleje z toho duvodu ze po nastartovani motoru se ozyva z motoroveho prostoru chrastění.. může to být tím? Co by to mohlo ještě způsobovat? Razeni jde lehoucce, zadny problem. Po ujeti nejake vzdalenosti chrastění přestává, až druhý den co auto stojí na parkovišti se zase začne před jízdou ozývat. V případě že by tam bylo toho oleje málo, tak by bylo asi na místě jej dolít. Může to mít destrukční následky pro převodovku absence toho oleje?


6.10.09, 12:38
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
ramus po delsim stani bych spis videl na motor nez na prevodovku, olej v opotrebenem/zasranem motoru (tuplem s mizernym filtrem) proste stece do vany a mas pak suchej vrsek, tak nez to natlci olej nahoru, tak to holt triska, kdypak ti zhasina mazani ? to o s pouste veci vypovida

kontrolou, dolitim nebo pripadnou vymenou (interval vymeny je neco kolem 50 tis. km) oleje v prevodovce neuzes nicemu ublizit, ba naopak

samozrejme jsem ramus neslysel, tak nevim, co to je, muzu se plest


6.10.09, 12:51
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
majak: nie ten olej je tam len preto aby si mal co doplnat a aby malo co kapat na cestu.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.10.09, 12:51
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz