Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
špéra https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=20554 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Klukin1988 [ 8.1.10, 13:12 ] |
Předmět příspěvku: | špéra |
chlapi,jak je to s prevodovkou felicie?kdyz zavarim diferak na pevno ,ze budou hrabat obe kola a obe budou mit stejny moment?da se to?je me jasne ze do bezneho provozu to asi nebude,diky za rady |
Autor: | Matthes [ 8.1.10, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Svar to, ale na asfaltu se bude blbe zatacet. |
Autor: | Klukin1988 [ 8.1.10, 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
s tim pocitam,rozumis na snih,blato,sterk,jako jde to v poho?je problem z rozebranim prevodovky? |
Autor: | Ondras83 [ 8.1.10, 14:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozebrání problém není, ale složení, aby řadila a hlavně nehučela problém je...máš to na autokros? |
Autor: | Drak [ 8.1.10, 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebude ti to zatáčet. Na asfaltu za chvilu ten diferák rozerveš a ve sračkách pojedeš furt rovně. Zbytečná práce, sežeň si raději samosvor. |
Autor: | Kristensen [ 8.1.10, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě je na to slabej obal ta převodovka se rozletí a když ne převodovka tak co pujde do kitek tak klouby na poloosách, tenhle diferák není moc ideální řešený na předělávku natvrdo. |
Autor: | Klukin1988 [ 8.1.10, 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
toz tak na blbiny,nejsem zadny profik nebo ze bych nekde jezdil.spis amater,hlavne spekuluju:)takze experiment |
Autor: | patrik-hp [ 8.1.10, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to úplně k ničemu.Nejen v rejdu je potřeba rozdíl,tady nebude žádnej...bude to nedotáčivý aniž by muselo,bude tě to posílat ven pořád aníž bys jel rychle, měně to poznáš na polní cestě ale znatelně na asfaltu nebo ujetý hlíně.Bude ti to rvát volant z ruky každá nerovnost je rozdíl,každou díru ucítíš v ruce...chci tě vidět po pěti minutách jízdy Zapomeň na jednoduchý ovládání a připrav se na ovládání V3S.Leda že by si s tim jezdil rovně...P.S. všecko bude namáhaný úplně zbytečně,jen kvůli tomu že se budou točit obě kola pořád,aníž by to vyžadovaly...Ale majitel je pán |
Autor: | Klukin1988 [ 8.1.10, 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
no prave o to jde...zvazoval sem vsechny + i -.....ale jak to tak vidim tak to neni dobry napad,ikdyz laka me to zkusit ze,da se sehnat nejaky samosvor?a jaky je mezi tim rozdil,teoreticky vim,ale v praxi je to horsi |
Autor: | Jonny [ 8.1.10, 23:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
zohnat sa da ale rataj tak 10t kc a viac . Je to draha zalezitost |
Autor: | Klukin1988 [ 9.1.10, 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro amatera moc penez:( |
Autor: | patrik-hp [ 9.1.10, 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Samosvor většinou vyžaduje údržbu...Je to věc která toto umožňuje ale zároveň je kompromisem mezi ovládáním a pohonem kol na nápravě...Ale za 10tisíc sem ho ještě neviděl,možná kolíkovej před repasí,kterej vyrží hodně,ale není to lamela,která je stavitelná,za to opotřebovatelná Přidej tedy ještě tak 15 a máš něco co tě tolik láká vyzkoušet...Ale je to posilovna na ruce...neumim si představit to držet sériovym věncem volantu.Proto jsou volanty semiš nebo kůže a k tomu rukavice,je to namahavý to ovládat pokud automobil nemá posilovač.Svornost je stavitelná ale ta se během ježdění opotřebovává a tak je nutno jí nastavit po čase znovu.Je to na závody,kde jsou sponzoři a neřeší se pakatel za 30000,-plus repase po sezóně za dalších 15000,- |
Autor: | ivo-sk [ 9.1.10, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klukin1988 píše: pro amatera moc penez:( to hej, to je pravda... |
Autor: | Jan svoboda [ 10.2.10, 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Samosvor většinou vyžaduje údržbu...Je to věc která toto umožňuje ale zároveň je kompromisem mezi ovládáním a pohonem kol na nápravě...Ale za 10tisíc sem ho ještě neviděl,možná kolíkovej před repasí,kterej vyrží hodně,ale není to lamela,která je stavitelná,za to opotřebovatelná Přidej tedy ještě tak 15 a máš něco co tě tolik láká vyzkoušet...Ale je to posilovna na ruce...neumim si představit to držet sériovym věncem volantu.Proto jsou volanty semiš nebo kůže a k tomu rukavice,je to namahavý to ovládat pokud automobil nemá posilovač.Svornost je stavitelná ale ta se během ježdění opotřebovává a tak je nutno jí nastavit po čase znovu.Je to na závody,kde jsou sponzoři a neřeší se pakatel za 30000,-plus repase po sezóně za dalších 15000,- |
Autor: | slovacek.milos [ 11.2.10, 07:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: špéra |
Klukin1988 píše: chlapi,jak je to s prevodovkou felicie?kdyz zavarim diferak na pevno ,ze budou hrabat obe kola a obe budou mit stejny moment?da se to?je me jasne ze do bezneho provozu to asi nebude,diky za rady zkus to zde http://www.google.cz/url?sa=t&source=we ... LPWjEFhNJg miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |