Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
pretesneni prevodovky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=22368 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LUCAS [ 14.5.10, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | pretesneni prevodovky |
zdarec. chci se zeptat na takovou primitivni vec. budu menit komplet napravu (kyvka 5q) ale prevodovka je cela od oleje, tece to asi vsude, ale na puleni si netroufam a tece to i kolem vika poloos a nevim jak je to tam s tesnenim. pouzivaj se tam 0,2 a 0,5 , ale nevim kolik a a který kam? nekde jsem cetl ze kdyz se to udela blbe tak budou hučet ložiska což nechci protože tahle prevodovka je mechanicky ve 100% stavu. řadit jde i jednička krasne a nic nehučí. budu vděčný za každou užitečnou připomínku. díky. |
Autor: | Matthes [ 14.5.10, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja bych se na to cele vyprd. Je to boj, ktery nikdy nemuzes vyhrat Pokud menis ta tesneni, bylo by lepsi zkontrolovat i vuli prevodoky... resp jejiho diferaku. Osobne bych nahodil napravu a neresil to. U kyvky to za to nestoji. |
Autor: | LUCAS [ 14.5.10, 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslis tedy ze je velke riziko ze to bude hučet? nechci aby to delalou louzicky to auto, ale zase nechci aby to hucelo. s prevodovkou a jejima vnitrnostma nemam zkusenosti a nevim jak zkontrolovat (zmerit) vuli diferaku. a jeste bych potreboval vedet kolik kterých tesneni kam dát kdyz do toho pujdu |
Autor: | darklord [ 14.5.10, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ked nechces aby hucalo tak do toho nevrtaj, ked nechces mlaku od oleja tak bude hucat. mas na vyber, alebo daj spravit prevodovku niekomu kto sa vyzna. ono ten olej jej zvnoka vobec neskodi, aspon nezoxiduje |
Autor: | Matthes [ 14.5.10, 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bych vylil oil, odmastil poradne zvenku a opatlal to nejakym sajrajtem |
Autor: | ferrari [ 15.5.10, 01:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Presne tak, ja to idem tiež takto robiť = 1. zvonku dokonaleo očistiť+odmastniť 2. predné víko dole a vymeniť pod ním + tesnenie + ten okrúžok (či čo to tam je), čo tesní tyčku, ktorá vychádza z prevodovky 3. celú deliacu rovinu pretriem tekutým kovom (pozor na vypúšťaky) 4. Bočné víka (o ktoré sa pripájajú poloosi) po obvode prejdem silikónom 5. vypúšťaky von, zasa odmastniť a silikón (aj na závit) 6. podľa možnosti okolie všetkých šróbov zasilikónovať 7. vymeniť gufero mrkvy... Ako, myslím, že na 100% to nebude, ale to tečenie aspoň obmedzím... |
Autor: | LUCAS [ 15.5.10, 07:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja mel v planu toto: samozrejme vypustit oil a celou prevodovku umyt benzinem 1) vymenit manzety na poloosach + tesneni vika polooos, ale asi to teda omezim na ty manzety 2) pretesnit predni viko (o-kroužky na tahlo razeni, nahon rychlomeru, + nova manzeta tahla razeni) 3) nove tesneni vypustáků 4) gufero kominku spojky (mrkve jak pise ferrari) 5) nove silenty uchyceni prevodovky 6) nové "L-gumy" na ramena ten "tekuty kov" mam taky, ale do toho nejdu, to je moc radikalni, zkusim dotahnout ty spojovaci srouby a bud to bude dobry nebo ne. jinak vsem diky za info |
Autor: | Jonny [ 16.5.10, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
na viku ziadny O-kruzok neni , tam to tesni podobne ako ventily ( malou volou medzi tiahlom a vikom ) |
Autor: | LUCAS [ 16.5.10, 17:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ale je: http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... rts&cat=46 díl č.4(tahlo razeni), díl č.6(nahon rychlomeru) |
Autor: | Matthes [ 16.5.10, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny keca Jinak ono to bude asi vzdycky chcat, ja podeziram olej ze prolina mezi molekulama hliniku. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |