|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Autor |
Zpráva |
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
rozpoznání 5Q převodovky
Chlapi nemáte někdo potuchy jak rozpoznat na 5Q převodovce z jakého typu auta pochází - 120 GLS, 125 nebo 130. A můžu na 125kovou převodovku použít vypínací mechanismus s ložiskem z 4Q.
|
7.11.06, 20:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš.
Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22).
Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...
Inak, odporúčam stály prevod 4,22
Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.11.06, 20:40 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
ferrari píše: ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš. Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22). Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...
Inak, odporúčam stály prevod 4,22
Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q...
díky už jdu počítat mám ji na stole, ................ napočítal jsem 38 zubů tak mi nelhal a je asi opravdu ze 125ky
|
7.11.06, 20:46 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
paradio píše: ferrari píše: ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš. Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22). Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...
Inak, odporúčam stály prevod 4,22
Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q... díky už jdu počítat mám ji na stole, ................ napočítal jsem 38 zubů tak mi nelhal a je asi opravdu ze 125ky
ak má 38 zubov, musí byť na mokré poloosi - tam nemôžeš mať pochyby, také prevodovky so stálym prevodom 3,9 sa nerobili...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.11.06, 17:48 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 4 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|