Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

rozpoznání 5Q převodovky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=2385
Stránka 1 z 1

Autor:  paradio [ 7.11.06, 20:32 ]
Předmět příspěvku:  rozpoznání 5Q převodovky

Chlapi nemáte někdo potuchy jak rozpoznat na 5Q převodovce z jakého typu auta pochází - 120 GLS, 125 nebo 130. A můžu na 125kovou převodovku použít vypínací mechanismus s ložiskem z 4Q. :?:

Autor:  ferrari [ 7.11.06, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš.
Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22).
Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...

Inak, odporúčam stály prevod 4,22

Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q...

Autor:  paradio [ 7.11.06, 20:46 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš.
Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22).
Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...

Inak, odporúčam stály prevod 4,22

Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q...



díky už jdu počítat mám ji na stole, ................ napočítal jsem 38 zubů tak mi nelhal a je asi opravdu ze 125ky

Autor:  ferrari [ 8.11.06, 17:48 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
ferrari píše:
ide v podstate o to, či je na suché polosy, alebo mokré polosi (vlečenú nápravu, resp. kyvnú). To dúfam, rozoznáš.
Akonáhle je na mokré poloosi, bude to zo Š120, resp125 (a to je jedno, má stály prevod 4,22).
Akonáhle je na suché poloosi, pravdepodobne bude zo Š130 (stály prevod 3,9) - môže byť ale aj z Rapida 120 (stály prevod 4,22) - či má stály prevod 4,22, alebo 3,9 zistíš tak, že orátaš zuby na tom veľkom kolesi, ku ktorému sa dostaneš po odmontovaní zadného spojkového valčeka (pod ním je jedno z kolies rozvodovky a stály prevod 3,9 má počet zubov 39 a 4,22 má 38 zubov - pozor, aby si sa nepomýli o ten jeden zub...

Inak, odporúčam stály prevod 4,22

Vypínací mechanizmus aj s ložiskom aj s pákou môžeš použiť zo 4q...



díky už jdu počítat mám ji na stole, ................ napočítal jsem 38 zubů tak mi nelhal a je asi opravdu ze 125ky


ak má 38 zubov, musí byť na mokré poloosi - tam nemôžeš mať pochyby, také prevodovky so stálym prevodom 3,9 sa nerobili...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/