Zdravím, mám problém přeřadit jak při jízdě tak při rozjezdu. Přirovnal bych to tomu, jako když vám vůz nedovolí zařadit rychlost bez sešlápnuté spojky.
Během jízdy, z 3 na 2 musím jít hodně silou, dělá to i při rozjezdu na jedničku. Jednou se to stalo i při řazení nahoru, na trojku a v tu chvíli to i zaskřípalo, spíš bych to ale viděl tak že neskřípl přechod z neutrálu na trojku, ale "odchod" z druhého r. stupně na neutrál. Spojku jsem si hlídal byla vždy na podlaze. Četl jsem místní diskuzi, že je dobré zkusit meziplyn. Tady bych popsal ještě jednu věc, když dojíždím na světla třeba na dvojku dejme tomu, mám sešlápnutou spojku tak se auto začne třepat. Jako když mu chybí otáčky, sešlápnu plyn a přestane. Tady bude nejspíš problém spojka nedosáhne chvíle kdyý hnaí a hnanou hřídel oddělí, jakoby tam stále byl kontakt. Ještě byla rada několikrát sešlápnout spojku, jestli není zavzdušněná. Zkusil jsem to vliv nemělo.
Dále mám problém se zařazením zpátečky, pár rad jsem tady četl. to spolu asi nebude moc souviset, občas se mi už dříve stalo že jsem šel přes zuby. Ono když spojku sešlápnu a zpátečku tam rychle pošlu tak se auto samo na volnoběh rozjede... a jede dál ikdyž je pedál spojky na podlaze. (pokud ji zařadím pomalu, zaskřípe a jde přes zuby, nakonec tam ale padne a jede až po uvolnění spojky tak jak má). Předpokládám že ználý by z tohodle textu dokázal odvodit možný problém
Děkuju za rady, osobně si to spravovat nebudu nejsem příliš technický typ, ale známé nasměrovat můžu.
Ještě jedna drobnost, myslím že se to zhoršilo až když byl motor zahřátý. 10-15 km.