Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 00:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 sroubna prevodovce 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Bydliště: Odry
Příspěvek sroubna prevodovce
cus,chtel bych se zeptat k cemu je sroub uplne na spodku prevodkovky zasroubovany smerem od zeme?zda se mi totiz ze mi olej tece pres nej?! nejdriv sem myslel ze to je vypousteci(nejnižší místo) ale vypouštěcí je ze strany...

_________________
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW


13.4.07, 20:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
To je vypustaci. Zo strany je kontrolny. Ja som netesnost riesil tak, ze som na to namontoval konope ako vodoinstalater a tesnil!


13.4.07, 21:37
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Peter50kw píše:
To je vypustaci. Zo strany je kontrolny. Ja som netesnost riesil tak, ze som na to namontoval konope ako vodoinstalater a tesnil!

Na kontrolu čeho?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


14.4.07, 00:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 167
Bydliště: Prostějov
Příspěvek 
U většiny aut je spodní šroub vypouštěcí a šroub na boku je kontrolní. Kontrolní = pro kontrolu hladiny oleje, tzn. že pokud stojí auto na rovném povrchu, tak by měl být olej ve stejné výšce jako je tento otvor :) Tímto otvorem se olej i dolévá 8)

_________________
ALFA ROMEO 146 1,9 TD - parádička :-)
AUDI COUPÉ QUATTRO 2,3 20V = pořádná strojovna ( 125 kw :-) )
ŠKODA 120LS, rv 81 - po STK :-) = Už není-totálka :-( , ale né mou vinou ;-)


14.4.07, 00:30
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
On má asi favo, tam kontrolní není, olej se kontorluje a dolvá přes náhon tachometru.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


14.4.07, 08:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Teraz vidim, ze sa tu pravdepodobne bavime o fave ale ako to ma clovek poznat ked majitel si neda namahu to uviest? Potom beriem S105/120/130 ako default.


14.4.07, 08:14
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No, má v "podpisu" psáno Škoda Favorit 136L 1989 46kW...

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


Naposledy upravil Šemik dne 14.4.07, 08:54, celkově upraveno 1



14.4.07, 08:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Bydliště: Odry
Příspěvek 
cus no mam to napsano v popisu tak sem to zatim nikde nepsal zvlast ten typ auta a nebyl s tim problem :? no prave tam neni kontrolni a ten zboku je vypousteci i podle chytre knizky jenze ten spodni vubec netusim je to na obycejny sroubovak plochy...

_________________
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW


14.4.07, 08:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Peter50kw píše:
Teraz vidim, ze sa tu pravdepodobne bavime o fave ale ako to ma clovek poznat ked majitel si neda namahu to uviest? Potom beriem S105/120/130 ako default.


Hlavně že to má v podpisu co? :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.4.07, 12:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
olsi píše:
cus no mam to napsano v popisu tak sem to zatim nikde nepsal zvlast ten typ auta a nebyl s tim problem :? no prave tam neni kontrolni a ten zboku je vypousteci i podle chytre knizky jenze ten spodni vubec netusim je to na obycejny sroubovak plochy...


Neoddělávat, jestli myslíš ten co já tak to je aretace!!!! Odděláš a můžeš tahat převodovku ven!!!!

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.4.07, 12:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Bydliště: Odry
Příspěvek 
ou tak to bude asi on no :D to kape jen trochu takl me spis zajimalo co to je za sroub...

_________________
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW


14.4.07, 16:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


14.4.07, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 96
Bydliště: Odry
Příspěvek 
no myslim ze se prozatim budu drzet tveho doporuceni :) diky

_________________
Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW


15.4.07, 08:09
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Kristensen píše:
já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.


jestli je to ten co myslím - měl na konci takovou kuličku, trochu podobný jako čidlo zpátečky - tak ten sem nevěděl co je, a když em měnil převodovku tak sem ho odšrouboval s tím že vypustím olej (to už sem ji měl na stole), zjístil sem že to vypouštěcí není, tak sem ho našrouboval zpátky, dotáhl na krev a převodovka v pohodě

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


15.4.07, 13:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Belial píše:
Kristensen píše:
já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.


jestli je to ten co myslím - měl na konci takovou kuličku, trochu podobný jako čidlo zpátečky - tak ten sem nevěděl co je, a když em měnil převodovku tak sem ho odšrouboval s tím že vypustím olej (to už sem ji měl na stole), zjístil sem že to vypouštěcí není, tak sem ho našrouboval zpátky, dotáhl na krev a převodovka v pohodě


Ten na kterej myslíme je zespodu a je v podstatě na obrovskej šroubovák.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


15.4.07, 15:47
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz