Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

sroubna prevodovce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=4431
Stránka 1 z 2

Autor:  olsi [ 13.4.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku:  sroubna prevodovce

cus,chtel bych se zeptat k cemu je sroub uplne na spodku prevodkovky zasroubovany smerem od zeme?zda se mi totiz ze mi olej tece pres nej?! nejdriv sem myslel ze to je vypousteci(nejnižší místo) ale vypouštěcí je ze strany...

Autor:  Peter50kw [ 13.4.07, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

To je vypustaci. Zo strany je kontrolny. Ja som netesnost riesil tak, ze som na to namontoval konope ako vodoinstalater a tesnil!

Autor:  Kikan [ 14.4.07, 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
To je vypustaci. Zo strany je kontrolny. Ja som netesnost riesil tak, ze som na to namontoval konope ako vodoinstalater a tesnil!

Na kontrolu čeho?

Autor:  Dave_Pv [ 14.4.07, 00:30 ]
Předmět příspěvku: 

U většiny aut je spodní šroub vypouštěcí a šroub na boku je kontrolní. Kontrolní = pro kontrolu hladiny oleje, tzn. že pokud stojí auto na rovném povrchu, tak by měl být olej ve stejné výšce jako je tento otvor :) Tímto otvorem se olej i dolévá 8)

Autor:  Drak [ 14.4.07, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

On má asi favo, tam kontrolní není, olej se kontorluje a dolvá přes náhon tachometru.

Autor:  Peter50kw [ 14.4.07, 08:14 ]
Předmět příspěvku: 

Teraz vidim, ze sa tu pravdepodobne bavime o fave ale ako to ma clovek poznat ked majitel si neda namahu to uviest? Potom beriem S105/120/130 ako default.

Autor:  Šemik [ 14.4.07, 08:17 ]
Předmět příspěvku: 

No, má v "podpisu" psáno Škoda Favorit 136L 1989 46kW...

Autor:  olsi [ 14.4.07, 08:47 ]
Předmět příspěvku: 

cus no mam to napsano v popisu tak sem to zatim nikde nepsal zvlast ten typ auta a nebyl s tim problem :? no prave tam neni kontrolni a ten zboku je vypousteci i podle chytre knizky jenze ten spodni vubec netusim je to na obycejny sroubovak plochy...

Autor:  Kristensen [ 14.4.07, 12:32 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Teraz vidim, ze sa tu pravdepodobne bavime o fave ale ako to ma clovek poznat ked majitel si neda namahu to uviest? Potom beriem S105/120/130 ako default.


Hlavně že to má v podpisu co? :lol:

Autor:  Kristensen [ 14.4.07, 12:34 ]
Předmět příspěvku: 

olsi píše:
cus no mam to napsano v popisu tak sem to zatim nikde nepsal zvlast ten typ auta a nebyl s tim problem :? no prave tam neni kontrolni a ten zboku je vypousteci i podle chytre knizky jenze ten spodni vubec netusim je to na obycejny sroubovak plochy...


Neoddělávat, jestli myslíš ten co já tak to je aretace!!!! Odděláš a můžeš tahat převodovku ven!!!!

Autor:  olsi [ 14.4.07, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

ou tak to bude asi on no :D to kape jen trochu takl me spis zajimalo co to je za sroub...

Autor:  Kristensen [ 14.4.07, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.

Autor:  olsi [ 15.4.07, 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

no myslim ze se prozatim budu drzet tveho doporuceni :) diky

Autor:  Belial [ 15.4.07, 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.


jestli je to ten co myslím - měl na konci takovou kuličku, trochu podobný jako čidlo zpátečky - tak ten sem nevěděl co je, a když em měnil převodovku tak sem ho odšrouboval s tím že vypustím olej (to už sem ji měl na stole), zjístil sem že to vypouštěcí není, tak sem ho našrouboval zpátky, dotáhl na krev a převodovka v pohodě

Autor:  Kristensen [ 15.4.07, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Belial píše:
Kristensen píše:
já jsem to teda nikdy na autě neoddělával ale vím že pokud ho urazíš, což byl případ člověka co s tím dojel tak tam mejde už pak řadit, a myslím že tam zůstane to co tam je zařazený, možná pokud by jsi nehejbal s klackem a jen to vyšrouboval něčím namázl a hodil zpět tak by se nic nestalo ale to ti nedokážu říct páč jsem to nikdy nedělal na autě a nemůžu si vybavit jak to tam přesně je takže já to nedoporučuju.


jestli je to ten co myslím - měl na konci takovou kuličku, trochu podobný jako čidlo zpátečky - tak ten sem nevěděl co je, a když em měnil převodovku tak sem ho odšrouboval s tím že vypustím olej (to už sem ji měl na stole), zjístil sem že to vypouštěcí není, tak sem ho našrouboval zpátky, dotáhl na krev a převodovka v pohodě


Ten na kterej myslíme je zespodu a je v podstatě na obrovskej šroubovák.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/