Autor |
Zpráva |
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
[b]Nejde vyřadit[/b]
Má problém s řazením na úzké škodovce 120 rv. 79. Při jízdě jsem zařadil 2. rychlostní stupeň, jenže po přesnutí páky do neutrální polohy jsem ho již nevyřadil. Předtím se mi občas stávalo, že při vyřazení nešla zařadit žádná rychlost. Po opětovném sešlápnutí spojky to už ale bylo v pořádku. Přikládal jsem proto vinu špatně seštelované spojce. Ta zabírá od podlahy a má mrtvý krok víc než 3cm. Problémy se začali projevovat poté co jsem přemontoval rukojeť řadící páky. Netuším, jestli nemůže být problém v tom, že jsem rukojeť několikrát dotahoval a celá páka se přitom značně otáčela. Auto je jinak v celkem dobrém stavu, takže netuším čím by to mohlo být. Pokud máte někdo nějaký nápad čím by to mohlo být a co se s tím dá v domácích podmínkách dělat, tak předem děkuji. Převodovce bohužel rozumím jako koza petrželi.
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
21.4.07, 08:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Radiaca paka na tvojom modeli je normalne otocna, takze tocenim si jej nemohol ublizit. Hladaj chybu v prenose sily k prevodovke. Asi mas vadny klb u prevodovky. Vliezt pod auto a pozriet co sa deje je tvoja sanca.
|
21.4.07, 08:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Hele ty "kozo" a když máš vypnutej motor tak na místě tam řadit jde? Pokud ano tak bych hledal nejdřív v samotnej spojce a jejím ovládání a pak už asi v převodovce, pokud nejde řadit ani za jízdy ani na místě tak je možný že se ti třeba rozsypal jen klacek páč má na sobě takouvou plastovou kuličku a je mezi dvouma pružinama.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.4.07, 09:01 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
Nejde vyřadit
Bohužel nejde vyřadit ani na místě. Vymontoval jsem řadící páku vypadá to, že je jen tak nasunutá na volno a za nic nezabírá Jak by to mělo pod ní vypadat?
Pod auto jsem se ještě nedíval, ale zachvíli jdu na to.
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
21.4.07, 09:26 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
21.4.07, 13:39 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
Díky za obrázek. Podle něj to vypadá, že je kulisa OK (nebo teda alespoň nic nechybí a vše je na svém místě. Problém bude asi někde jinde. Jeden bodrý vlastník škodovky mi říkal, že na konci táhla je prý nějaká guma, která se vyvleče a potom to dělá. Oprava je prý děsná.
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
21.4.07, 14:02 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
byl jsem pod autem, zkontroloval jsem kulisu a vypadá to OK. Bude to nejspíš něco takového co se momentálně řesí v sekci ŠPATNÉ ŘAZENÍ
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
21.4.07, 19:02 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
zkus nečím chytnout přímo táhlo řazení co de z převodovky a vytáhnout ho (na neutrál, teď když je tam dvojka tak je úplně zarařený v převodovce, na neutrál je napůl vyjetý a na 1 a 3 a 5 je úplně vyjetý) tak ho zkus takhle přímo dostat ddo neutrálu, když to půjde tak hledej závadu někde po cestě od fofr klacku k převodovce..
ale i ta spojka může bejt na vině
_________________ Favorit 136L r.v. 1989, 50KW
|
21.4.07, 22:14 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
co v prevodovce
V prevodovce jsou dve velky vidlicky a jedna mala:
jedna radi 1 a 2 a jedna 3 a 4. Pak je tam vidlicka na zpatecku a pripadne dalsi velka na petku.
Vidlicky jsou na takovych tyckach, ktere maji pojistku, aby nesly zaradit 2 kvalty najednou.
Kdyz se ale vidlicka uvolni a posune, tak se stane presne co pises, jsou tam zarazeny 2 kvalty a prevodovka se kousne. Pozna se to tak, ze auto nejde ani odtahnout, proste se zablokuje, pripadne tam je zarazena jenom ta dvojka.
Vzhledem k beznym cenam 4Q prevodovek doporucuju nerozdelavat, ale rovnou vymenit prevodovku.
Taky se mi stalo, ze se na posuvny tycce zlomila segrovka a vzpricila se, ale to bylo znenadani a ne postupne, jak pises.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
22.4.07, 07:29 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Belial píše: zkus nečím chytnout přímo táhlo řazení co de z převodovky a vytáhnout ho (na neutrál, teď když je tam dvojka tak je úplně zarařený v převodovce, na neutrál je napůl vyjetý a na 1 a 3 a 5 je úplně vyjetý) tak ho zkus takhle přímo dostat ddo neutrálu, když to půjde tak hledej závadu někde po cestě od fofr klacku k převodovce..
ale i ta spojka může bejt na vině
s tema kvaltama je to presne naopak dvojka ctyrka je uplne vytahla z prevodovky neutral uprostred a jednicka trojka uplne zastrcena
|
22.4.07, 07:41 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
Kdyby to bylo těma vydličkama, tak mě to naštve. Asi už to tak ale bude. Když se to kousne a auto nejde odtáhnout, to jako, že nepomůže už ani sešlápnutí spojky?? Chystám se s tím totiž odjet k mechanikovi cca 20km daleko, tak nevím jestli to mám riskovat po vlastních nebo spíš raději sehnat odvoz na přívěsu.
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
22.4.07, 11:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Pokud to na 2 normalne jede, tak by to nemelo byt kousnuty a muzes zkusit jet bud vlastni silou nebo tazenim (se seslapnutou spojkou).
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.4.07, 11:43 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
Fajn. Jenom budu doufat, aby se mi to cestou nekouslo - nejlíp někde uprostřed světelně řízené křižovatky v Přerově. To by byl asi malér . Snad to bude jen nějaká drobnost. Kolik si mýslíte, že je adekvátní cena za výměnu převodovky v "garážovém servisu" ? (myslím existující firmu, která opravuje auta cca Trabanty - Felicie)
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
22.4.07, 11:51 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Treba se nebude muset vymenit prevodovka, mozna to bude jen ta klícka dole. Cena to jest otazka, prevodovka stoji do litru urcite (500), mozna by stalo za to tam rovnou hodit 5q, ale to je vic veci na jednou co se musi udelat
Jo na krizovatky bacha, jednou se tata se sluzebakem rozjel na 1 do krizovatky a kdyz tam chtel dat 2 tak mu zustal fofrklacek v ruce Praha dopravni spicka samozrejme ... nastesti tam zustal neutral tak auto odtlacil za krizovatku.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.4.07, 11:58 |
|
|
Jakub Halcin
Příspěvky: 13 Bydliště: okr. Kroměříž
|
5Q tam určitě dát nepůjde. To jde jen do rv. 85 a novějších. Převodovku můžu mít prakticky zdarma, protože máme hned za městem "Ekologicou" likvidaci vozidel, kde mi prodaj cokoliv z auta v ceně cca 1kč/kg. Spíš mi de o tu montáž, protože jak znám pracovníky tohohle servisu tak jednají podle toho kolik nabídnu.
Jinak do Prahy jsem jel se Škodovkou jen jednou a bohatě mi to stačilo. Vlastně proto sem si taky koupil 2Litr, protože jízda po dálnici se 4Q je docela nářez .
_________________ Favorit 136 -> Škoda 120 úzká -> Opel Omega A 2.0i ..aneb od 10 k 5
|
22.4.07, 12:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|