Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
GO převodovky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=4548 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Herbie [ 23.4.07, 06:05 ] |
Předmět příspěvku: | GO převodovky |
Buďte zdrávi, pánové. Co by stála generálka pětistupňové převodovky? Orientačně. |
Autor: | Kristensen [ 23.4.07, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GO převodovky |
Herbie píše: Buďte zdrávi, pánové. Co by stála generálka pětistupňové převodovky? Orientačně. příjde na to co je v háji, jestli jen ložiska tak to seženeš v poho a nebude to nic hroznýho ale pokud nemakaj třeba synchrony tak to už je horší páč 4q tový stály kolem 1000,- sada a na 5q tak-nějak nejsou k sehnání, ale synchron na 1-2-3 můžeš použít že 4Q |
Autor: | slovacek.milos [ 23.4.07, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych do toho nešel, pokud to nevykazuje hrubé závady, tak je to riziko vyhozených peněz, mému známénu vyléčili odborníci převodovku tak, že za půl roku byl na tom jak před opravou, doléčili jsme to olejem castrol a lubrifilmem a jezdí a jezdí miloš |
Autor: | Martin 007 [ 3.5.07, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pánové kolipak dá práce vyndat petikvalt na Rapidovy. Chci pomalu dati dokupy nahon tachaku, pretesnit a dati zpět...vic nic. Dal se chci zeptat, když už bude dole, co jde udělat etě dalšího ??? Jako třeba to nad ní natřít asfaltem nebo tak nako... Děkuji... |
Autor: | Kristensen [ 3.5.07, 18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Pánové kolipak dá práce vyndat petikvalt na Rapidovy. Chci pomalu dati dokupy nahon tachaku, pretesnit a dati zpět...vic nic. Dal se chci zeptat, když už bude dole, co jde udělat etě dalšího ??? Jako třeba to nad ní natřít asfaltem nebo tak nako... Děkuji... No tak pokud chceš opravit jen tachometr tak ji nemusíš tahat ven, a pokud ji chceš vytáhnout a jdou ti povolit šrouby spojující šikmý ramena s příčkou a šrouby spojující kloub s poloosou tak je to otázka cca 30-60 minut, je to jednodušší než obyč šáde. |
Autor: | Martin 007 [ 3.5.07, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm...koukám že až tak jednoduché to nebude... A jak by to šlo jenom kvůli tomu náhonu ??? Napsal by mi někdo přesnější postup ( rozsáhlého typu ) jak na to...??? Myslím od najetí auta na jámu až po nastartování motoru... Moc prosim prosim... |
Autor: | Kristensen [ 3.5.07, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Hm...koukám že až tak jednoduché to nebude... A jak by to šlo jenom kvůli tomu náhonu ??? Napsal by mi někdo přesnější postup ( rozsáhlého typu ) jak na to...??? Myslím od najetí auta na jámu až po nastartování motoru... Moc prosim prosim... Najedeš na jámu, zvedneš zadek aby kola byly ve vzduchu, vlezeš pod auto, odděláš krycí plech odpojíš náhon a řazení, vypustíš olej, možná budeš muset vypustit benzín z nádrže, záleží jak máš dlouhou propojovací hadici, podložíš příčku, povolíš ji celou z karoserie a spustíš převodovku dolu až se ti opře termostat na motoru o stěnu, povolíš šrouby na víku, sundáš ho, pokud tam bude tak v tom kolečku v hřídely je občas kovový pero něco jako kolík na řazení ve fávu nebo ve dveřích, tak ho vrazíš dovnitř do hřídele, vyďoubneš zbytek kolečka, vemeš drát, vyšťouráš kolík, naklepneš nový kolečko zaklepneš kolík a vše dáš opačným postupem dohromady, pozor na řazení aby sis tam neloupnul jako by dva kvalty až budeš dávat víko s tyčkou řazení zpět. |
Autor: | Martin 007 [ 3.5.07, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Výborně dikas snad to pomůže... Jo a ty silonový kolečka toho náhonu se dají koupit ??? Nebo mam zabloudit na vrakáč... |
Autor: | Kristensen [ 3.5.07, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Výborně dikas snad to pomůže... Jo a ty silonový kolečka toho náhonu se dají koupit ??? Nebo mam zabloudit na vrakáč... No tak když budeš mít štěstí tak ho koupíš je to plastový kolečko s takovým nosem pro zastrčení do hlavní hřídele, jsou dvě, černý a bílý, jedno je na stálej 4,22 a jedno na 3,9 lišej se počtem zubů ale už nevím který je který. Ještě než tam vlezeš, tak až sundáš náhon tak místo náhonu strč do převodovky plochej šroubovák a zkus s tím unašečem lehce zatočit, pokud to pujde tak je v háji to kolečko, pokud ne tak to spíš vypadá na náhon. |
Autor: | Martin 007 [ 3.5.07, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
No zatim dikas... Ale vyzjistili jsme, že náhon prasklý není, vytáhl jsem ho celej...a ten náhon se netočí už v převodovce... Děkuju děkuju... |
Autor: | Martin 007 [ 4.5.07, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pánové může mi někdo vyfotit jak vypadá to kolečko náhonu tacháku ??? Abych věděl když tak co kupuji... Dikas... |
Autor: | Kristensen [ 5.5.07, 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Pánové může mi někdo vyfotit jak vypadá to kolečko náhonu tacháku ??? Abych věděl když tak co kupuji... Dikas... Vyfotím |
Autor: | Martin 007 [ 5.5.07, 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Výborně děkuji...už se těšim. |
Autor: | Šemik [ 5.5.07, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to kolečko pro převod 4,22 má 14 zubů a pro převod 3,90 má 15 zubů |
Autor: | Kristensen [ 5.5.07, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady ho máš: [img=http://www.ukazto.com/img/DSC00276-unr1.jpg] |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |