|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Piskanie spojky pri stlaceni pedalu.
Autor |
Zpráva |
palci81
Příspěvky: 30
|
Piskanie spojky pri stlaceni pedalu.
Zacala mi piskat spojka pri stlaceni pedalu. Po zhliadnuti starsich tem som zistil co treba menit.(lamela, obe loziska, gufero). Ale ide mi o to, ze som objednany az na pondelok do servisu. Ked na tom budem jazdit mozem tomu este viac uskodit? dik za odpoved.
|
30.5.07, 19:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
můžeš zmrvit i přítlačák jestli eště neni
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.5.07, 19:45 |
|
|
palci81
Příspěvky: 30
|
dik
dik ste ma nepotesili
|
30.5.07, 19:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: dik
palci81 píše: dik ste ma nepotesili
do pátku to dojezdíš miloš
|
30.5.07, 20:15 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Taky myslim ze to vydrzi, zde neni lozisko porad u pritlacaku takze by to melo byt OK ale nesmis jezdit jak zenska = na cervenou mit jednicku a spojku na podlaze a tak
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 20:16 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: dik
palci81 píše: dik ste ma nepotesili :-)
no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 20:17 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: dik
ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina)
Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák...
...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....)
Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.6.07, 19:16 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: dik
ferrari píše: ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili :-) no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák... ...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....) Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ
na 180tku spojku sa montovali aj membranove pruziny (ako pre 190), aj vinute pruziny do spojky (katalogovo novy typ a stary typ). Cize pre 180 sa da premigrovat z vinutych na membranove a netreba menit zotrvacnik. (to viem dolozit motorom).
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 10:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: dik
ventYl píše: ferrari píše: ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák... ...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....) Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ na 180tku spojku sa montovali aj membranove pruziny (ako pre 190), aj vinute pruziny do spojky (katalogovo novy typ a stary typ). Cize pre 180 sa da premigrovat z vinutych na membranove a netreba menit zotrvacnik. (to viem dolozit motorom).
A já to mohu doložit přítlačákem 180mm s talířovou pružinou (původní z Pastelky - 120L r.v. 1983)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.6.07, 11:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|