Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Piskanie spojky pri stlaceni pedalu. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=5047 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | palci81 [ 30.5.07, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | Piskanie spojky pri stlaceni pedalu. |
Zacala mi piskat spojka pri stlaceni pedalu. Po zhliadnuti starsich tem som zistil co treba menit.(lamela, obe loziska, gufero). Ale ide mi o to, ze som objednany az na pondelok do servisu. Ked na tom budem jazdit mozem tomu este viac uskodit? dik za odpoved. |
Autor: | Jarda S. [ 30.5.07, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
můžeš zmrvit i přítlačák jestli eště neni |
Autor: | palci81 [ 30.5.07, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | dik |
dik ste ma nepotesili |
Autor: | slovacek.milos [ 30.5.07, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dik |
palci81 píše: dik ste ma nepotesili do pátku to dojezdíš miloš |
Autor: | Matthes [ 30.5.07, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky myslim ze to vydrzi, zde neni lozisko porad u pritlacaku takze by to melo byt OK ale nesmis jezdit jak zenska = na cervenou mit jednicku a spojku na podlaze a tak |
Autor: | ventYl [ 30.5.07, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dik |
palci81 píše: dik ste ma nepotesili :-) no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) |
Autor: | ferrari [ 2.6.07, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dik |
ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák... ...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....) Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ |
Autor: | ventYl [ 3.6.07, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dik |
ferrari píše: ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili :-) no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák... ...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....) Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ na 180tku spojku sa montovali aj membranove pruziny (ako pre 190), aj vinute pruziny do spojky (katalogovo novy typ a stary typ). Cize pre 180 sa da premigrovat z vinutych na membranove a netreba menit zotrvacnik. (to viem dolozit motorom). |
Autor: | Bukaj [ 3.6.07, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dik |
ventYl píše: ferrari píše: ventYl píše: palci81 píše: dik ste ma nepotesili no, ak mas pocit, ze ti spojka tepe, tak by mozno ani nebolo odveci vymenit pritlacak za novy typ, ktory tam zrejme este nemas (tusim 180mm membranova pruzina) Neviem, čo máš za auto, ale ak máš 190 tku spojku s tanierovou pružinou na prítlačáku, tak radím vymeniť aj prítlačák... ...ak máš 180 tku spojku (3 vypínacie tyčky na prítlačáku() tak sa vôbec neboj s tým opatrne jezdiť a neodporúčam výmenu za 190 tku spojku (musíš navyše meniť zotrvačník a prítlačak a tie nie sú lacné....) Ak máš 180 tku meníš ložiská (ca 300 KČ), lamelu (250KČ) a gufero (30KČ). Zotrvák na 190 tku stojí nový neúnosne veľa, starší neviem, tak 500 KČ a prítlačák 190 tak 600KČ...takže zbytočne 1100 KČ na 180tku spojku sa montovali aj membranove pruziny (ako pre 190), aj vinute pruziny do spojky (katalogovo novy typ a stary typ). Cize pre 180 sa da premigrovat z vinutych na membranove a netreba menit zotrvacnik. (to viem dolozit motorom). A já to mohu doložit přítlačákem 180mm s talířovou pružinou (původní z Pastelky - 120L r.v. 1983) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |