Autor |
Zpráva |
kombajn
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Spojka 180 nebo 190 ?
Tak jsem se už dozvěděl že to šílený kvílení když sešlápnu spojku je ložisko přítlačáku ale byl jsem se zeptat na cenu a bylo mi řečeno že mají ložisko přítlačák i lamelu ale jen 190 mm a že to vše bude stát 1000. Jenže jak zjistím jestli mám u tý svý 180 nebo 190 mm ? je to 120L z 1987 5q
|
31.8.07, 14:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Spojka 180 nebo 190 ?
kombajn píše: Tak jsem se už dozvěděl že to šílený kvílení když sešlápnu spojku je ložisko přítlačáku ale byl jsem se zeptat na cenu a bylo mi řečeno že mají ložisko přítlačák i lamelu ale jen 190 mm a že to vše bude stát 1000. Jenže jak zjistím jestli mám u tý svý 180 nebo 190 mm ? je to 120L z 1987 5q
Demontuj a změř...Pak nakupuj?! jak prosté
|
31.8.07, 14:34 |
|
|
kombajn
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
To se řekne když to chci udělat o víkendu a u nás maj otevřeno jen ve přes týden a mají jen tu 190mm nevíte kde koupím třeba tu 180 ?
|
31.8.07, 14:52 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Spojka 180 nebo 190 ?
Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním
Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo
|
31.8.07, 15:30 |
|
|
kombajn
Příspěvky: 4 Bydliště: Praha
|
Díky moc za vyčerpávající odpověď. Jsem zachráně a letím ji koupit.
|
31.8.07, 15:40 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
kombajn píše: Díky moc za vyčerpávající odpověď. Jsem zachráně a letím ji koupit.
Pro jistotu se s nima domluv jestli by to šlo vrátit jestli to není ono, přecejenom nevíš to tam kdo za těch 20 let dělal a dával, navíc jestli tam nemáš původní motor tak nevíš jestli to není motor "co garáž dala"....
|
31.8.07, 15:44 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ještě upřesním, že v letech 1983 - 84 se montovala spojka 180 mm s talířovou pružinou
Jinak pokud máš měrku oleje s gumovým špuntem, tak máš na motoru na 99% setrvačník 190 mm, pokud jej nikdo neměnil
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
31.8.07, 19:17 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: Spojka 180 nebo 190 ?
cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním
Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo
POZOR!
190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.8.07, 19:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Spojka 180 nebo 190 ?
ventYl píše: cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním
Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo POZOR! 190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky
Tak to jsem divák...já měl na motoru 120 (klasické Lko) 190mm....
|
1.9.07, 11:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Rozebíral jsem 105L 1987 s motorem LS 1977.
Spojka byla 190
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.9.07, 12:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Spojka 180 nebo 190 ?
cyz píše: ventYl píše: cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním
Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo POZOR! 190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky Tak to jsem divák...já měl na motoru 120 (klasické Lko) 190mm....
Mám 87 120L s 5q a je tam 190 talířovka
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.9.07, 12:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
no a tanierovka z mojej 105L je nezamenna s tanierovkou do 120LS
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
1.9.07, 12:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Odklop sedačky, vyber víko priestoru prevodovky a štartéra, vyber plastové víko ovládania spojky a pozri sa , aký máš prítlačák - či s páčkami (180), alebo s vejárovitou centrálnou pružinou (190). Ako tu už niekto napísal, existovali aj 180 tky s vejárovitou centrálnou pružinou, ale to je minimálna šanca, lebo sa ozaj montovali iba v prechodomvom období 83-84 aj to neviem či nie iba do Gardečka...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.9.07, 19:45 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
ferrari píše: Odklop sedačky, vyber víko priestoru prevodovky a štartéra, vyber plastové víko ovládania spojky a pozri sa , aký máš prítlačák - či s páčkami (180), alebo s vejárovitou centrálnou pružinou (190). Ako tu už niekto napísal, existovali aj 180 tky s vejárovitou centrálnou pružinou, ale to je minimálna šanca, lebo sa ozaj montovali iba v prechodomvom období 83-84 aj to neviem či nie iba do Gardečka...
jěště 190 a 180 pružinový od sebe poznáš jsou jinak tvarovaný
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
2.9.07, 20:21 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
jak už tu někdo říkal domluv se s nima v mototechně kup si obě a popřípadě bys tu kterou nebudeš potřebovat bys vrátil ale je to na lidech kteří ti to prodávají
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
2.9.07, 21:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|