Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Spojka 180 nebo 190 ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=6231 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kombajn [ 31.8.07, 14:30 ] |
Předmět příspěvku: | Spojka 180 nebo 190 ? |
Tak jsem se už dozvěděl že to šílený kvílení když sešlápnu spojku je ložisko přítlačáku ale byl jsem se zeptat na cenu a bylo mi řečeno že mají ložisko přítlačák i lamelu ale jen 190 mm a že to vše bude stát 1000. Jenže jak zjistím jestli mám u tý svý 180 nebo 190 mm ? je to 120L z 1987 5q |
Autor: | patrik-hp [ 31.8.07, 14:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka 180 nebo 190 ? |
kombajn píše: Tak jsem se už dozvěděl že to šílený kvílení když sešlápnu spojku je ložisko přítlačáku ale byl jsem se zeptat na cenu a bylo mi řečeno že mají ložisko přítlačák i lamelu ale jen 190 mm a že to vše bude stát 1000. Jenže jak zjistím jestli mám u tý svý 180 nebo 190 mm ? je to 120L z 1987 5q Demontuj a změř...Pak nakupuj?! jak prosté |
Autor: | kombajn [ 31.8.07, 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
To se řekne když to chci udělat o víkendu a u nás maj otevřeno jen ve přes týden a mají jen tu 190mm nevíte kde koupím třeba tu 180 ? |
Autor: | cyz [ 31.8.07, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka 180 nebo 190 ? |
Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo |
Autor: | kombajn [ 31.8.07, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc za vyčerpávající odpověď. Jsem zachráně a letím ji koupit. |
Autor: | cyz [ 31.8.07, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
kombajn píše: Díky moc za vyčerpávající odpověď. Jsem zachráně a letím ji koupit. Pro jistotu se s nima domluv jestli by to šlo vrátit jestli to není ono, přecejenom nevíš to tam kdo za těch 20 let dělal a dával, navíc jestli tam nemáš původní motor tak nevíš jestli to není motor "co garáž dala".... |
Autor: | Bukaj [ 31.8.07, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě upřesním, že v letech 1983 - 84 se montovala spojka 180 mm s talířovou pružinou Jinak pokud máš měrku oleje s gumovým špuntem, tak máš na motoru na 99% setrvačník 190 mm, pokud jej nikdo neměnil |
Autor: | ventYl [ 31.8.07, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka 180 nebo 190 ? |
cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo POZOR! 190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky |
Autor: | cyz [ 1.9.07, 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka 180 nebo 190 ? |
ventYl píše: cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo POZOR! 190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky Tak to jsem divák...já měl na motoru 120 (klasické Lko) 190mm.... |
Autor: | Šemik [ 1.9.07, 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozebíral jsem 105L 1987 s motorem LS 1977. Spojka byla 190 |
Autor: | CROWACK [ 1.9.07, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Spojka 180 nebo 190 ? |
cyz píše: ventYl píše: cyz píše: Pokud je to r.v. 87 a je všechno původní tak je to 100% 190mm, 180ka se montovala tuším jenom do roku 80 nebo 82. Tuším že se to zavádělo zároveň s plnoprůtokovým filtrem. Nejsem si jistý, mrknu do literatury a za chvilku upřesním Edit: Tak spojka s talířovou pružinou (lamela 190mm) se montuje od 8/1984, souvislost s jinýma změnama se mi vyčíst nepodařilo POZOR! 190mm spojku s tanierovou pruzinou mali LEN 120LS, 13x a vsetky Garde a Rapid. Lamelova spojka existuje aj v prevedeni 180mm a v roku 1987 ju este spolahlivo montovali na 105ky Tak to jsem divák...já měl na motoru 120 (klasické Lko) 190mm.... Mám 87 120L s 5q a je tam 190 talířovka |
Autor: | ventYl [ 1.9.07, 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a tanierovka z mojej 105L je nezamenna s tanierovkou do 120LS |
Autor: | ferrari [ 2.9.07, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odklop sedačky, vyber víko priestoru prevodovky a štartéra, vyber plastové víko ovládania spojky a pozri sa , aký máš prítlačák - či s páčkami (180), alebo s vejárovitou centrálnou pružinou (190). Ako tu už niekto napísal, existovali aj 180 tky s vejárovitou centrálnou pružinou, ale to je minimálna šanca, lebo sa ozaj montovali iba v prechodomvom období 83-84 aj to neviem či nie iba do Gardečka... |
Autor: | spartra [ 2.9.07, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Odklop sedačky, vyber víko priestoru prevodovky a štartéra, vyber plastové víko ovládania spojky a pozri sa , aký máš prítlačák - či s páčkami (180), alebo s vejárovitou centrálnou pružinou (190). Ako tu už niekto napísal, existovali aj 180 tky s vejárovitou centrálnou pružinou, ale to je minimálna šanca, lebo sa ozaj montovali iba v prechodomvom období 83-84 aj to neviem či nie iba do Gardečka... jěště 190 a 180 pružinový od sebe poznáš jsou jinak tvarovaný |
Autor: | Martin91 [ 2.9.07, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak už tu někdo říkal domluv se s nima v mototechně kup si obě a popřípadě bys tu kterou nebudeš potřebovat bys vrátil ale je to na lidech kteří ti to prodávají |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |