Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zpátečka přes zuby, Felicia 1.6 MPI, 1999 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=12&t=9212 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | prodotto [ 23.2.08, 11:21 ] |
Předmět příspěvku: | Zpátečka přes zuby, Felicia 1.6 MPI, 1999 |
Ahoj, Za poslední týden se mi začalo stávat to, že mi jde zpátečka přes zuby. Nejprve jsem si myslel, že jsem pako a neumím pořádně sešlápnout spojku, protože když jsem to pak udělal znova, tak se to neobjevilo. Nicméně ten problém se stupňuje, je to stále častější a teď to jde přes zuby i když mám pedál na podlaze. Není to sice při každém zařazení zpátečky, ale je to stále častější. Na co se změřit? Jinak mám při studeném motoru dosti velký problém zařadit jedničku, pak když se ohřeje, to už jde, ale studené to musí jít přes poměrně velkou sílu. s jinými dopřednými stupni problém není. |
Autor: | cyz [ 23.2.08, 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zpátečka přes zuby, Felicia 1.6 MPI, 1999 |
To dělá spojka....kde ti zabírá? |
Autor: | prodotto [ 23.2.08, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty jo tak v půlce, řekl bych... |
Autor: | cyz [ 23.2.08, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Počkej až sem příjde někdo z mechaniků nebo kdokoliv kdo tomu rozumí víc, ale pokud si vzpomínám dobře tak tohle dělá spojka která je pořád v mírném záběru. |
Autor: | Kristensen [ 23.2.08, 15:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak máš vysoko spojkovej pedál? Koukni jestli je zároveň s brzdovým tak je to dobrý, pokud je vejš, tak lanko trochu povolit (jako kdyby jsi na jeho konci chtěl tu matičku sešroubovat dolu) Pokud už ješ matička na konci tak vyměnit spojku. No a pokud ho máš níž tak zase tu matičku přitáhni. Nejdřív ji prostě zkus seřídit ale jestli tu matičku budeš mít na konci závitu tak už to nebude mít význam a spojku je třeba vyměnit. Jo a ještě se koukni jestli tam máš dost oleje v převodovce |
Autor: | slovacek.milos [ 23.2.08, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
no prostě musíš mít ten spojový pedál mírně nad brzdovým a bude vypínat OK a jak pujde ztuha tak pujde ve směru KO miloš |
Autor: | prodotto [ 24.2.08, 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok, díky za rady... Kdyby došlo k nejhoršímu a spojka byla kaput, mám koupit Sachse? je nějaký rozdíl mezi lamelou, ložiskem a kotoučem na 1.3MPI a 1.6MPI? Na www.2r.cz jsem našel komplet za 1349,-Kč (SPOJKA FAV,FEL 3 dílná originál SACHS), ale nevím, na jakou motorizaci je, to zjistíme. |
Autor: | Kristensen [ 24.2.08, 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
prodotto píše: Ok, díky za rady... Kdyby došlo k nejhoršímu a spojka byla kaput, mám koupit Sachse? je nějaký rozdíl mezi lamelou, ložiskem a kotoučem na 1.3MPI a 1.6MPI? Na www.2r.cz jsem našel komplet za 1349,-Kč (SPOJKA FAV,FEL 3 dílná originál SACHS), ale nevím, na jakou motorizaci je, to zjistíme. tak to tam ale bude repasovaná lamela ne? Tady u nás to je takhle: lamela repas 250,- přítlačák Sachs 760,- a ložisko 425,- a jinak pokud vše nové tak lamela je nějakejch taky 720,- nebo 740,- |
Autor: | Drak [ 24.2.08, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do repasu bych nešel, jenom přelepí obložení a natřou to, pružinky v odpružení středu už nevydrží další provoz a nemálokrát se nám stalo, že po pár desítkách tisíc km se rozpadl střed a znova. |
Autor: | prodotto [ 24.2.08, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže dneska jsem prohlédl ten spojkový pedál a je na stejné úrovni jako brzdový pedál, takže tady problém nebude... |
Autor: | Drak [ 24.2.08, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podívej se ještě, jestli ti neteče olej do spojky, to by se dalo zachránit odmaštěním. |
Autor: | prodotto [ 24.2.08, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to jako laik poznám jak, prosím tě? |
Autor: | Drak [ 25.2.08, 06:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
kaluž pod autem, mastná spodní část spojkové skříně. Trochu mastná bude asi určitě, aje neměly by tam být stopy čerstvýho oleje, ten se ve spojce chová jak lepidlo a při vyšláplé spojce se ti pořád mírně unáší lamela. |
Autor: | Kristensen [ 25.2.08, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Do repasu bych nešel, jenom přelepí obložení a natřou to, pružinky v odpružení středu už nevydrží další provoz a nemálokrát se nám stalo, že po pár desítkách tisíc km se rozpadl střed a znova. já zatím žádnej problem, jako na nějaký cizí to taky radši dám uplně novou ale na fáva a šáde stačí repas, já ji dokonce na mej šáde nechával dělat dvakrát a bylo to pořád dobrý. |
Autor: | prodotto [ 26.2.08, 23:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže olej na zemi žádný nezůstává a ani na spodku auta to nikde neteče.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |