Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.10.24, 10:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 denní svit 
Autor Zpráva
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9434
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: denní svit
on to ma na octavii, ale znam par lidi co maji C4 Grant Picasso kde to je takhle nastavene taky

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


11.3.12, 19:32
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 327
Příspěvek Re: denní svit
Jako že se to takto prodává jako nové auto nebo že to někdo má udělané?


11.3.12, 20:06
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9434
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: denní svit
na vetsine novych aut to maji zapojene ze po zapnuti svetel denni svetla jen pohasnou (nektere Citroeny, Audi, M-B apod.) a slouzi misto obrysovek

jdou koupit i LED svetla ktere tuhle funkci proste v sobe maji integrovanou viz video na predchozi strane

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


11.3.12, 20:28
Profil

Příspěvky: 61
Příspěvek Re: denní svit
vanillai píše:
koupil jsem je za 200,- :-) jen mne zajímá proč tam jsou 3 konektory na zapojení......... mam obsazené jen dva......

Nemám sice tyto,ale Hella,které mají taky funkci obrysovek.Zapojení je jednoduché spínané +.kostra a třetí,ten který zřejmě nemáš zapojený na napájení obrysovek.El.zapojení světel funguje tak,že pokud je napájení spínaným + a od obrysovek společně,má přednost napájení od obrysových a světla svítí na cca 20%,pokud se obrysovka vypne a lampa je napájena pouze spínaným +,svítí na max.výkon.Takhle to mám v návodu a tak to opravdu funguje.

@ breta 1
Že se taková světla vyrábí o tom vůbec nepochybuj,už je na trhu celá řada.Směrodatné pro takovou lampu je,že nestačí označení RL pro denní světla.Je označena A/RL a je to tím pádem sdružená lampa,která splňuje při dodržení el.zapojení a správné montáže na vozidlo platnou legislativu.Zásadním rozdílem této sdružené a pouze denní lampy je min výška od vozovky.Ta u denních činí 250 mm.Pokud se použije sdružená,výška se zvedne na 350mm,protože nejnižší možná výška pro umístění obrysového světla na vozidle.Další podmínkou je trvalé odpojení standardního obrysového světla,protože je povolen jen jeden pár.


4.4.12, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
Breta 1 : Jak píšeš o těch združených světlech s označením A/RL tak jsem koukal na štítek na světlech a příjde mi to že to označení je velice podobné........ mám tam 02A 00RL ......

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


17.4.12, 09:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
pro Mikl : nemohl by jsi mi schéma poslat? prosím?

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


17.4.12, 15:03
Profil

Příspěvky: 61
Příspěvek Re: denní svit
To označení A/RL nepsal breta ,ale já bretovi :-)
Pokud to tam máš označeno tak jak píšeš,máš světlo homologované pro režim obrysovek a denních světel.Ta čísla 00 a 02 u označení typu světel jenom upřesňují podle které serie změn příslušného předpisu EHK/OSN bylo světlo homologováno.00 je předpis v původním znění,02 předpis po druhé serii změn.
Schema zapojení je jednoduché,kostra je daná,tu máš asi zapojenou.Oba další vodiče jsou napojeny na +.
jeden na spínané a druhý na vodič,který jde k parkovačkám.Po zapnutí klíčku jsou světla napájena jedním + ,po zapnutí parkovaček druhým +.Vnitřní elektronika světla je zapojena tak,že přednost má napájení od parkovaček a svícení na částečný výkon.Pokud by ti to svítilo obráceně,bez parkovaček méně a s parkovačkami více,jenom prohodíš ty dva vodiče napájení.
takhle to mám zapojené já,připomínám,že je to jiný typ světla.
Nevím,jak se sem dávají přílohy :oops: jinak bych sem postnul schema.


Naposledy upravil mikl dne 19.4.12, 14:29, celkově upraveno 1



17.4.12, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
díky.....tak to přepojím a uvidíme.......ale je pravda že tenkrát když jsem to zkoušel na sucho zapojit tak tak mi to svítilo málo......když jsem to + přehodil tak to svítilo hodně :-) myslel jsem si že jde o nějakou chybu.........:-)

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


18.4.12, 08:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
Tak jsem to zkoušel přepojit a vůbec mi to nejde

1. Při obsazení všech třech pinů - baterka + ke světlům + k baterce (jak to je všude v návodech) mi to svítí furt...
2. Při otočení plusek mi to svítí málo, zapnutí klíčku se rozsvítí hodně ale nezhasnou při zapnutí světel...
3. Zkoušel jsem i je napojit na vypínač mlhovek pří otočení klíčku svítí málo, což nemá , po rozsvícení světel mi to svítí hodně , což taky nemá :-)
Je to nějaká divná záhada..... :-) je pravda že to jsou světla na Fabii 2 RS .Připadá mi že mi tam chybí nějaký přepínací relé což asi bude pravda , nebo v origo zapojení ve fabii to hlídá řídící jednotka :-)

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


24.4.12, 07:31
Profil

Příspěvky: 61
Příspěvek Re: denní svit
Tak to mně mrzí,že jsem Ti nepomohl.
Ale zkus napsat na octavia club.Člen Rolbař a nebo Vaša budou určitě znát zapojení,tím spíš pokud je to origo,Dělají i větší práce než jsou světla.
http://forum.octaviaclub.cz/


24.4.12, 07:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
Ne to je v pohodě......zkusím to přepínací relé a uvidíme......Jinak díky všem.......:-)

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


24.4.12, 09:45
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9434
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: denní svit
vanillai * vsak to mas zapojene spravne :D pravdepodobne mas svetla s funkci obrysovky tak proste nezhasnou budou porad svitit i kdyz slabeji

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


24.4.12, 19:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
Jak jsem koukal na ten text co jsem psal tak to mam blbě......

Na světlech jsou 3 piny 1+ , 2- , 3+
1 je na vysoký svit , 2 kostra , 3 je na nízký svit. koupil jsem si včera přepínací relé,ale prodali mi omylem spínací.dnes tam pujdu a vyměním ho. podle mého schématu by to mělo fungovat :-)

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


25.4.12, 09:04
Profil

Příspěvky: 327
Příspěvek Re: denní svit
Nějak se v tom ztrácím.
Napiš jasně, jak to svítí málo/moc podle obr. 1 až 3.
Třeba to půjde i bez relé.
http://2i.cz/4a956b4192


25.4.12, 14:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 33
Příspěvek Re: denní svit
tak při obrázku 2 to svítí málo a při obrázku 3 to svítí hodně

při obrázku 1 to svítí stále jen hodně, pač je asi vyšší svítivost prioritní....

jinak jsem to už udělal za pomocí relé, když tak udělám schéma ,ale nevím jak ho sem dám.....:-(

_________________
Škoda forman 135 LXi, 1993, 40 KW
Škoda favorit 136 L, 1989, 46 KW


25.4.12, 18:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz