|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
The_Gladiator
Příspěvky: 8
|
Odhlučnění Favorit
Čaues,
četl jsem pár informací o odhlučnění Favorita. Musí se odstrojit palubovka a nalepit na plech materiál Mirelon.
Jen bych se chtěl zeptat, zda s tím má někdo zkušenosti a jak dlouho to asi zabere - hlavně to odstrojení palubky. Co jsem nejvíc měl rozebrané bylo, když jsem měnil žárovičky v podsvětlení budíků
Díky
P.S.: Snad nejsu ve špatný sekci
|
3.9.06, 19:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Na toto by som ti poradil poštudovať niektoré stránky autohifi. Niečo ako toto:
http://www.autodax.sk/detail_montaz.php?montaz_id=8
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.9.06, 20:46 |
|
|
The_Gladiator
Příspěvky: 8
|
Dííííky
|
3.9.06, 21:07 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
Ono jde o to, o kolik to chceš odhlučnit.
Ten Mirelon bys měl dát nejen na motorovou přepážku, ale i pod veškerý "tapecírunk" (včetně střechy), aby to mělo významný efekt. Když bys to chtěl odhlučnit opravdu kvalitně, tak bys musel investovat do opravdu kvalitních odhlučňovacích materiálů, které jsou vidět v odkazu výše.
|
3.9.06, 21:43 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.9.06, 22:29 |
|
|
The_Gladiator
Příspěvky: 8
|
Jééé díky
No tolik zkušený mechanik nejsem, tak jsem si říkal, že udelám tu podlahu pod sedačkama a pod palubovkou. Možná dveře. Chci to jen trochu snížit ten hluk, protože mě připadá, že oproti jiným Fa mně to fakt řve.
Tak mě napadá - nebude třeba taky něco s motorem? Jak jinak by se dal snížit hluk?
|
4.9.06, 07:28 |
|
|
jarda11
Příspěvky: 89 Bydliště: Praha
|
The_Gladiator píše: Jééé díky No tolik zkušený mechanik nejsem, tak jsem si říkal, že udelám tu podlahu pod sedačkama a pod palubovkou. Možná dveře. Chci to jen trochu snížit ten hluk, protože mě připadá, že oproti jiným Fa mně to fakt řve. Tak mě napadá - nebude třeba taky něco s motorem? Jak jinak by se dal snížit hluk?
Když ti to řve víc než u jiných favoritů, tak si to nech prohlídnout někým, kdo tomu dobře rozumí nebo si alespoň napřed odposlechni, odkud ten nadměrný hluk vychází (jako imrovizovaný fonedoskop se doporučuje použít dřevenou tyčku přiměřené délky, kterou jedním koncem přikládáš při spuštěném motoru a otevřené kapotě na jednotlivé agregáty a druhým k uchu).
|
4.9.06, 10:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
The_Gladiator píše: Jééé díky No tolik zkušený mechanik nejsem, tak jsem si říkal, že udelám tu podlahu pod sedačkama a pod palubovkou. Možná dveře. Chci to jen trochu snížit ten hluk, protože mě připadá, že oproti jiným Fa mně to fakt řve. Tak mě napadá - nebude třeba taky něco s motorem? Jak jinak by se dal snížit hluk?
Najpravdepodobnejšie výfuk, alebo (a) rozvodová reťaz
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.9.06, 21:38 |
|
|
The_Gladiator
Příspěvky: 8
|
Díky všem.
A má někdo tedy zkušenost s odstrojením palubovky? Jak je to složité a jak je to časově náročné?
Koukal jsem, že bych to mohl zvládnout za sobotu. Pár šroubků a konektory jsou unikátná, takže nejdou zapojit špatně, ne?
|
5.9.06, 07:00 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Ja som menil palubovku na S120 a trvalo to den rozobrat a zlozit. Fa som rozoberal ciastocne a cca sa to da zvladnut tiez za den, len pozor na stracajuce sa sroby a konektory maju antidebilnu ochranu- teda ina velkost a farba takze nezamenis. Inak ak mas ten mirelon ci co za budikmi, tak je to vsade kde ma byt. skor pozri motor-rozvodova retaz a vyfuk.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
5.9.06, 09:15 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja mám dotaz. Dá sa zameniť palubovka z š120 za palubovku z favorita? Či sú rozmerovo totožné.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
5.9.06, 09:44 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Teoreticky sa da spravit skoro cokolvek ale prakticky to nestoji za to. videl som v S120 pal z felicie, takze nejako to ide ale nestoji to za tu namahu. A na co? Paluba Fa je skareda, hranata, kriva od slnka a hrka. Daj si tam radsej palubu z rapida, ta je ovela lepsia a mas to za den hotove. To som robil aj ja do byvalej 120. A je to pekne a prakticke, nehrka... Supr
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
5.9.06, 13:26 |
|
|
Mike.M
Příspěvky: 188 Bydliště: Třinec
|
ferrari píše: Najpravdepodobnejšie výfuk, alebo (a) rozvodová reťaz
To bude rozvodak. me ho vymenili a ted slysim jen kola si ficet, loziska sem menil loni. myslim ze hluk je tam asi jako ve Felicii, snad jeste mene. Kdyz to tocim na 2000-3500ot/m. Sice mam odhlucnovaci sadu.z Mikra.cz ale to sem kupoval uz 4 leta zpet
_________________ Skoda favorit 91 karburator
|
5.9.06, 14:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|