Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 19:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 LPG EKO UPRAVY! - DLHODOBY CLANOK 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
Septim: Janý. Takže pro motor favorit bude vhodná komprese 10-10,5. Jestli k tomu dojde, udělám to tak. Můžu se zeptat jak chceš vyřešit tu tvou velkou kompresi? Dáš silnější těsnění nebo písty s vybráním nebo novou hlavu? Pomalu mám strach to rozdělávat a nechávat to snížit, aby mě to taky nedosrali.
Já mám doma ten měřič tlaků, musím to taky změřit, tenhle motor jsem ještě neměřil jezdil s tím důchodce. Motor jsem měnil protože ten starej mi neunosně moc žral olej a začalo se to výrazněji promítat do provozních nákladů a v garaáži to smrdělo.

Michalkaka: Vzhledem k plnění motoru je nejlepší vzduchovej filtr žádnej, protože jen "nic" nemá žádný tlakový ztráty :D Kamoš tak jezdil nějakou dobu se starým Fiatem, protože dát 200Kč za novej filtr se mu zdálo moc. Prý mu klesla i spotřeba. Ale tohle já bych tomu svýmu neudělal. Řízený systémy mají tu výhodu že když je filtr trochu zanesenej, tak si optimální směs doregulují.
Obyčejnej karbec má zase tu výhodu že kolem nejsou žádný lambdasondy, čidla,serva... a tudíš není potřeba se s těmahle věcma sr*t. Je to ale zase vykoupený o něco větší spotřebou.
Ta spotřeba mu klesla protože tam šlo více vzduchu, směs se stala chudší a měrná spotřeba se snížila.
Škoda že motory nemají proměnnou kompresi :(

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


12.11.08, 22:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Florisimo: Tak dalo by sa povedat ze je to "idealna" kompresia, samozrejme kazdemu (vodicovi-motoru) vyhovuje nieco ine. Strach nemusis mat zo znizovania hlavy, pokial sa dba na kvalitu a kontrolu presahov, bude to OK. Samozrejme by bolo dobre pozriet v akom stave su saly na kluke. Ja som mal menene kruzky (ceske) a ojnicne loziska boli ako nove. Tak isto bolo vidiet povodne honovanie na valcoch, teda nebol dovod menit ich. Len sa vsetko (piesty,hlava...) dokladne odkarbonovalo.
Kompresiu zatial nehodlam menit, nakolko necakam dalsi narast tlakov. Prejdem na palivo s vyssim OC a na plyn to nema problem. Starter tak isto dobre pretaca motor (na moje prekvapenie) takze je to OK. Bolo by dobre zmerat kompresiu pred upravami, aby sme vedeli priblizne v akom stave je motor a tiez ake navysenie dosiahneme upravami.
Filter tam byt musi, tam neni co dodat.
Sportovym filtrom tam samozrejme dostaneme viac vzduchu (dbat na pravidelne cistenie!) ale aj znizime aero(hydro)dynamicke straty v sacom potruby. V podstate chceme dosiahnut aby sa benzinak tak trochu stal dizlakom(nema skrtiacu klapku=ziadne straty). Z toho aj vyplyva jazdny rezim v nizsich otackach s vyssou zatazou pracuje motor efektivnejsie ako vo vyssich s nizsou zatazou. (Vstko v rozumnych medziach samozrejme!)

Ako inspiracia nam moze sluzit ekorally, kde Favorit bez uprav mal spotrebu 3L benalu, felicia bez uprav 2,7L...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


13.11.08, 08:03
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz