spartra píše:
co myslíš? bowden, víš co mě ho dalo zadělat na mojí 105
ten ancábl zatím je ruční sytič
na LEKR-i je ručný sytič nezmysel, vo vývoji je to najdokonalejší karb ktorý v závislosti na zatažení dá motoru presne čo potrebuje za studena aj za tepla, takže by som sa zameral na to aby tá automatická prívera fungovala tak ako má, ak ju echanicky tým ručným ovládaním otvoríš skôr ako má motor pracovnú teplotu motoru to vôbec nesvedčí, trhá a na požadovaný krútiaci moment potrebuješ vyžšie otáčky ako je nutné, takže možno máš pocit že ušetríš, ale v konečnom dôsledku spáliš paliva viac a aj motor sa opotrebuje viac... za studena jednoducho potrebuje bohatšiu zmes a zvýšený voľnobeh...
dobre nastavený LEKR potrebuje na ustálenie po naštartovaní aj v -20 približne 5-10s, potom nepostrehneš na chode motora či je studený, alebo teplý, motor ide rovnomerne, nevynecháva, netrhá, jediné čo je zreteľné je zvýšený voľnobeh...