Budíky z karbecového Fava by mali šlapať po elektrickej stránke bez úprav. Náhon je tiež rovnaký. Na felďáckych už treba úpravy. V prvom rade náhon- tú šroubovaciu koncovku bowdenu treba vymeniť za tú "nacvakávaciu" z feldy. Teplomer a palivomer majú uplne iné hodnoty. Ja som to vyriešil predradnými odpormi do budíkov, ale hodnoty si už nepamätám. Dlho som nad tým laboroval, mal som to pokusne pospájané na stole a teplomer som testoval v rýchlovarnej kanvici a porovnával so skleným teplomerom. Palivomer sa mi aj tak nepodarilo uplne vyladiť, ukazuje aj po úprave trochu viac. Najideálnejšie riešenie by bolo asi prispôsobiť čidlo z feldy a vyrobiť nejaký hybrid plaváku felda/120.
Čo sa týka palubky, tak úchyty nepasujú vôbec žiadne. Jediné čo sedí, je šírka palubky. Presný postup nemám, treba pripasovávať, orezávať a zase pripasovávať, potom vyrobiť druhé úchyty, chvíľami som chcel ozaj hodiť flintu do žita. A to ešte nerátam prerobenie konektorov ku všetkým vypínačom.
Jediná relatívne bezproblémová časť sú lucasy. Tie tam idú v pohode, treba prerobiť iba konektory. Kvôli tej palubke som musel dať aj elektrické sťahovanie okien, lebo zavadzala kľučkám a nedali sa otvoriť. Celkovo treba mať pri tom nervy zo železa a nekonečnú trpezlivosť, lebo je s tým drb..ka ako sviňa, ale keď človek chce, všetko sa dá.Inak STK už mám za sebou a technik mi povedal že by síce mohol mať na to námietky, ale že je to pekne spravené, všetky vypinače aj budíky fungujú tak ako majú a na to koľko má to auto rokov je vo veľmi dobrom stave, tak to nechal tak. Záleží asi od toho akých máte technikov na STK.