Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Benzín 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Benzín
Napište mi někdo, jak je to dneska s benzínem. Pokud liji do auta Special, tak musím dolévat aditiva nebo ne?
Táta natankoval místo Speciálu Natural. Stačí když tam naliji aditivo a můžu na to jezdit?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.1.07, 14:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Pokud máš po ruce aditivum, dej ho tam. Ale jestli ho nemáš a bude to jen 1 nádrž, tak nedávej nic a je to. A příště si dávej pozor. Za 1 nádrž se nic nestane, znám borce co jezdí jen na natural a po 30tkm mu trošku klepou ventily.
Jinak do speciálu nedáváš nikdy nic, tam jsou aditiva už v ceně.

_________________
Mazda 323, červená


30.1.07, 15:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Aditivum už táta koupil.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


30.1.07, 15:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já jsem zase slyšel že dokonale ochrání ventilová sedla 1 dl motorového oleje oleje na nádrž, vyzkoušely naše škodovky v německu, kde olovnatý benzin skončil už za komunistů miloš


30.1.07, 18:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


30.1.07, 18:49
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
elegant píše:
Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej.
auto se bude pšeliak naklánět "třepat" takže by se to mělo promíchat

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.1.07, 19:44
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jinak co je zač super 98 ? natural s aditivem ?

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


30.1.07, 19:45
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
super 98 je natural- bezolovnatej s o.č. 98...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.1.07, 14:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.2.07, 10:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....


No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km.
Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel :shock:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.2.07, 11:00
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Bukaj píše:
Šemik píše:
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....


No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km.
Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel :shock:


Wow... jak vypadala hlava od té naší 130 bohužel napsat, třebaže byla krátce měněná před jejím prodáním páč mi v té době bylo 8-9 let (jinak ta hlava nebyla měnená kvůli ventilům, ona praskla po prasknutí těsnění na německé dálnici cestou z itálie)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.2.07, 11:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
No my máme ventily taky pořádně zaklepaný (museli jsme dokonce zvedat vahadla), už se chystám na tvrzený sedla.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


1.2.07, 12:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz