|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Benzín
Napište mi někdo, jak je to dneska s benzínem. Pokud liji do auta Special, tak musím dolévat aditiva nebo ne?
Táta natankoval místo Speciálu Natural. Stačí když tam naliji aditivo a můžu na to jezdit?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.1.07, 14:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Pokud máš po ruce aditivum, dej ho tam. Ale jestli ho nemáš a bude to jen 1 nádrž, tak nedávej nic a je to. A příště si dávej pozor. Za 1 nádrž se nic nestane, znám borce co jezdí jen na natural a po 30tkm mu trošku klepou ventily.
Jinak do speciálu nedáváš nikdy nic, tam jsou aditiva už v ceně.
_________________ Mazda 323, červená
|
30.1.07, 15:03 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Aditivum už táta koupil.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
30.1.07, 15:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já jsem zase slyšel že dokonale ochrání ventilová sedla 1 dl motorového oleje oleje na nádrž, vyzkoušely naše škodovky v německu, kde olovnatý benzin skončil už za komunistů miloš
|
30.1.07, 18:39 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
30.1.07, 18:49 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
elegant píše: Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej. auto se bude pšeliak naklánět "třepat" takže by se to mělo promíchat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.07, 19:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jinak co je zač super 98 ? natural s aditivem ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.1.07, 19:45 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
super 98 je natural- bezolovnatej s o.č. 98...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
31.1.07, 14:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.2.07, 10:14 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Šemik píše: Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....
No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km.
Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
1.2.07, 11:00 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bukaj píše: Šemik píše: Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj.... No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km. Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel
Wow... jak vypadala hlava od té naší 130 bohužel napsat, třebaže byla krátce měněná před jejím prodáním páč mi v té době bylo 8-9 let (jinak ta hlava nebyla měnená kvůli ventilům, ona praskla po prasknutí těsnění na německé dálnici cestou z itálie)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.2.07, 11:07 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No my máme ventily taky pořádně zaklepaný (museli jsme dokonce zvedat vahadla), už se chystám na tvrzený sedla.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
1.2.07, 12:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|