Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte... 
Autor Zpráva
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


20.2.07, 19:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


20.2.07, 19:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.2.07, 07:27
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6584
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Viky píše:
ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.


Slusne povedane: Ked je raz to auto v solidnom stave a ma vsetky diely originalne, tak az patricne dobre aj vyzera, moze mi byt u prdele, kto mi co bude hovorit o tom, ze to veteran nie je, aj tak jazdi po vonku hafo zdemolovanych a polorozpadlych skodoviek.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


21.2.07, 10:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Viky píše:
ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.


No vono to s tim veteránem nebude tak hrozný. Ve středu jsem pozvanej na schůzi do klubu veteránů, kde mi o tom podaj info... takže bych zase nelámal hůl, než to budu vědět ofiko :wink:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


21.2.07, 14:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Já bych byl jedině pro veterána.Myslim si, že všechny auta EU do šrotu poslat nemůže už z historického důvodu.Jde jen o to, jaké budou podmínky a kdo bude jak vytrvalý jednat s úřadama.


22.2.07, 18:30
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ještě jsem se ale nezmínil o tom, že jednou byla bouraná vzadu. Jel okolo Tatrovskej jeřáb a uvolnila se mu ta "noha", co ho podpírá, když něco zvedá. Teď mě nenapadá to správný slovo :) No a jak jel, asi 60 km/h a Škodovinka stála v odstavným pruhu, tak ta noha na ní spadla a jak jel dál, tak jí i dost rozpáral :cry: Je to teda už opravený, ale není to vše. Jednou nějak začala zadní náprava vydávat divné zvuky. Nikdo s tím nic nedělal, až ty zvuky vyvrcholili v to, že na křižovatce jí upadla zadní náprava. Zezpodu jsem jí na zvedáku ještě neviděl, tak nevím, jak moc je to dobře opravený, ale fakt nevim, jestli se má smysl pokoušet o veterána. Jinak ostatní díly jsou origoš z výroby. Krom zadného skla :lol:

Njn. Tatra nezná bratra...

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


23.2.07, 02:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
mam pocit ze si znas Serifus dela neustale legraci. Ale diky, posledni dobou se tesim do prace, hned jak mam trosku volno ctu nejnovejsi prispevky (O:


23.2.07, 07:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
:lol:

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.2.07, 07:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz