|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
"Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
"Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod....
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
20.2.07, 19:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Serifus píše: Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o
V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.
Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.2.07, 19:44 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
ventYl píše: Serifus píše: Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL. Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.
105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.2.07, 07:27 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6584 Bydliště: Kosice
|
Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Viky píše: ventYl píše: Serifus píše: Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL. Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning. 105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.
Slusne povedane: Ked je raz to auto v solidnom stave a ma vsetky diely originalne, tak az patricne dobre aj vyzera, moze mi byt u prdele, kto mi co bude hovorit o tom, ze to veteran nie je, aj tak jazdi po vonku hafo zdemolovanych a polorozpadlych skodoviek.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
21.2.07, 10:02 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
Viky píše: ventYl píše: Serifus píše: Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL. Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning. 105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.
No vono to s tim veteránem nebude tak hrozný. Ve středu jsem pozvanej na schůzi do klubu veteránů, kde mi o tom podaj info... takže bych zase nelámal hůl, než to budu vědět ofiko
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
21.2.07, 14:22 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Já bych byl jedině pro veterána.Myslim si, že všechny auta EU do šrotu poslat nemůže už z historického důvodu.Jde jen o to, jaké budou podmínky a kdo bude jak vytrvalý jednat s úřadama.
|
22.2.07, 18:30 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Ještě jsem se ale nezmínil o tom, že jednou byla bouraná vzadu. Jel okolo Tatrovskej jeřáb a uvolnila se mu ta "noha", co ho podpírá, když něco zvedá. Teď mě nenapadá to správný slovo No a jak jel, asi 60 km/h a Škodovinka stála v odstavným pruhu, tak ta noha na ní spadla a jak jel dál, tak jí i dost rozpáral Je to teda už opravený, ale není to vše. Jednou nějak začala zadní náprava vydávat divné zvuky. Nikdo s tím nic nedělal, až ty zvuky vyvrcholili v to, že na křižovatce jí upadla zadní náprava. Zezpodu jsem jí na zvedáku ještě neviděl, tak nevím, jak moc je to dobře opravený, ale fakt nevim, jestli se má smysl pokoušet o veterána. Jinak ostatní díly jsou origoš z výroby. Krom zadného skla
Njn. Tatra nezná bratra...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
23.2.07, 02:55 |
|
|
Dusche
Příspěvky: 602 Bydliště: Praha-Zizkov
|
mam pocit ze si znas Serifus dela neustale legraci. Ale diky, posledni dobou se tesim do prace, hned jak mam trosku volno ctu nejnovejsi prispevky (O:
|
23.2.07, 07:19 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.2.07, 07:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|