Autor |
Zpráva |
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Jaký benzín?
Byl sem u chlápka co dělá závoďáky (Cimbu v Sukoradech) a bylo mi řečeno že 100 oktan od Schellu je na prd protože on má Subaru STI a když to tam bere tak někdy se stane že to auto nejede a při zatížení mu i lechce cvrdlykaly ventily.Prý je lepší koupit u Benziny Blue 98 a nebo 95 a dotoho dát tu flašku s oktany...Teď mi poraďte co mám do toho mýho motoru (myslím ten upravený) brát.......nemáte někdo stím skušenost?
_________________
|
23.3.07, 11:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
no já jsem lil do upravenyho motoru natural 98 + oktan a před rokem jsem natym motoru nechal ještě zvišit obsah o 0,1l a přešel jsem na doporučení toho kterej mi to upravoval ta Schell 100 a jede to bez problémů.Stěma oktanama to neni ono pač to musiš trefit přesně ten poměr aby ti do jelo co nejlépe.Jo a ještě motor mám předělanej z 1,5l na 1,9l
|
23.3.07, 13:23 |
|
|
roman heller
Příspěvky: 709 Bydliště: Milovice
|
Milan Koukal píše: no já jsem lil do upravenyho motoru natural 98 + oktan a před rokem jsem natym motoru nechal ještě zvišit obsah o 0,1l a přešel jsem na doporučení toho kterej mi to upravoval ta Schell 100 a jede to bez problémů.Stěma oktanama to neni ono pač to musiš trefit přesně ten poměr aby ti do jelo co nejlépe.Jo a ještě motor mám předělanej z 1,5l na 1,9l
Ups...co je to za motor že jde rovnou z 1,5 na 1,9?.Jinak co se týče benzínu tak je pravda že na ten 100oktan to jezdilo dobře ale časem po několika nabrání mi to připadalo že to jede obyčejně tak sm vzal od benziny Blue 98 a zas to frčelo jak ďas.....do kopce to pořád drželo 170km/h....
_________________
|
23.3.07, 13:41 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
divil bys ses ale je to škoda 1203 samozřejmě původně z 1,5 motorem teˇuž z 1,9
|
23.3.07, 13:43 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No podle toho jakou máš kompresi a taky jesti ti ten motor necvrdliká při použití benzínu pod 91 okt.Jinak to asi líp nepojede a jsou to jen pocity blaženosti...Jak říká Cimbu
|
23.3.07, 18:10 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
co je to ta flaška s oktany ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.3.07, 18:12 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Jaký benzín?
roman heller píše: Byl sem u chlápka co dělá závoďáky (Cimbu v Sukoradech) a bylo mi řečeno že 100 oktan od Schellu je na prd protože on má Subaru STI a když to tam bere tak někdy se stane že to auto nejede a při zatížení mu i lechce cvrdlykaly ventily.Prý je lepší koupit u Benziny Blue 98 a nebo 95 a dotoho dát tu flašku s oktany...Teď mi poraďte co mám do toho mýho motoru (myslím ten upravený) brát.......nemáte někdo stím skušenost?
Janda tomu hooooooooodně rozumí o tom není pochyb (osobně znám) takže něco na tom bude a jinak moje zkušenost je ta že nejlíp mě upravenej fávo motor jel na 95 nebo 98 ale hlavně jsem do toho nelil žádný přísady. Na V-Power jsem občas jel ale přišlo mě že ten motor strašně na to rezonoval, byl takovej chrastivější.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.3.07, 18:24 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ked uz je o tom rec, ako je to s minimalnym oktanoym cislom? cim mensia kompresia, tym mensie staci ze? tak preco u nas predpisuju na kazde nove auto minimalne 95 ked v amerike stryko jazdi no problem s novym chrobakom 1,8 T na 89 oktan? oni tie auta nejako upravuju pre ten trh ci ako?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.07, 18:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Americkejch 89 oktanu neni ceskejch 89 oktanu, myslim ze u nas to odpovida 95, lec nejsem si jist
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.3.07, 18:49 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Matthes píše: Americkejch 89 oktanu neni ceskejch 89 oktanu, myslim ze u nas to odpovida 95, lec nejsem si jist
no ja ti neviem, ale na vacsinu tych ich americkych "milion"litrov im staci 89 bohate.: velky objem - mala kompresia
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
23.3.07, 19:27 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
V USA a CA jazdia vsetky auta na ovela menej oktanov - aj japonske a europske. Oni maju totiz iny sposob urcovania OC. Presny prevod neviem, ale to co napisal deekay asi bude spravne.
|
23.3.07, 22:49 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Peter50kw píše: V USA a CA jazdia vsetky auta na ovela menej oktanov - aj japonske a europske. Oni maju totiz iny sposob urcovania OC. Presny prevod neviem, ale to co napisal deekay asi bude spravne.
cize napr 89 americkych oktanov je 95 nasich vyzera to divne. co uz.
aspon ceny by sme mohli mat take iste
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
24.3.07, 16:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|