|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Defend lock, Construkt apod.
Autor |
Zpráva |
darklord
Příspěvky: 12494
|
gokralik píše: Bumping mě docela zajímá. Ještě jsem přesně nepochopil, jaké síly donutí ty jehličky spadnout do roviny, ale co se dá dělat... Mimochodem já mám v autě construct (už nefunguje). A mám jej na ten trojcípý klíč. Ten by bumpingem nešel ne?
uz ani novsiu FAB-ku neotvoris tymto sposobom... ked foter menil zamky davnejsie tak to skusal v obchode na tom co mu ponukli, vybral nejaku drahsiu vlozku ktora sa mu nepodarila takto otvorit, neverim ze by vyrobcovia na to srali, to video uz ma nejake svoje roky
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.5.10, 12:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Ne všemu se dá věřit, ale věřím, vše se dá překonat, otázka času a proč lidem vše usnadnovat? Tohle bych chtěl vidět na svém zámku a pak uvěřím.
Co takhle zabudovat do sedačky 230V? V případě narušení se pustí napětí do sedačky. S v 230V v zadku se těžko řídí.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.5.10, 17:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
230V je ti na prd. Potřebuješ VN (~5kV) ovšem s omezeným proudem. A i tak, kdyby byl zloděj kardiak a exnul, půjdeš do basy...
|
29.5.10, 23:20 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
No, zloděj kardiak asi těžko nějaký běhá po světě a krade auta.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
29.5.10, 23:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Já měl kdysi sirénu uvnitř auta... Jak to začlo řvát... No k polekání to bylo... Tak mě napadá, že by to s kardiakem taky asi šlehlo.
|
29.5.10, 23:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
S tim VN jsem to kdysi plánoval, vyrobil jsem si VN generátor ze zapalovací cívky Ovládání jsem měl vymyšleno tak, že by se před startem muselo stisknout nějaké tlačítko, jinak by se místo startéru spustil tenhleten generátorek Blbý by bylo, kdybych na to zapoměl
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.5.10, 07:41 |
|
|
LiMaK
Příspěvky: 205 Bydliště: Ostrava
|
zapomel bys jen jednou, na podruhe uz by sis to kurna pomatoval
_________________ Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742
|
26.6.10, 08:01 |
|
|
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
každe zabezpečení se da obejit, ale libi se mi jak někteří řikaj že to nema cenu davat do feldy když se to da obejit hlavně že někdo bude překonával třeba alarm a pak zámek zpátečky aby ukrad feldu feldu bude chtít ukrást vicemeně nějaky cigoš na šrot, dkyž uslyší alarm uteče, když uvidi zamek zpatečky jde pryč bo vi že s tim neumi....
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
26.6.10, 08:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|