|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jano
Příspěvky: 6
|
95 Natural do 120?
Vlastním 120. Vynikajúco štartuje i ťahá (zapaľovanie z Fava). Predošlý majiteľ mi tvrdil, že do nej lial 95 natural a išla v pohode. No mne po čase žrala olej, tak som vymenil krúžky a na ventily nahodil siemeringy (ako u Fava). Olej ani necucne. A tu sa pýtam, je možné jazdiť na natural bez problémov? Nezdá sa mi to...
|
19.3.06, 18:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
DjLuckyxx
Příspěvky: 109 Bydliště: Běstovice
|
Urcite se na natural 95 da jezdit bez problemu ale musis do nej pridavat aditiva
|
19.3.06, 18:52 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
jj, taky bych v te 95-ce nevidel problem. Jen tam dej to aditivum, nekdo sice rika ze to neni treba, ale nestoji to zas tolik a tomu motoru tim urcite neuskodis. Ja osobne kupuju to aditivum na Aralce (takova modra voda) - stoji to nejak 70kc a namichas s tim 250l benzinu.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
19.3.06, 19:29 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
hele divej jezdit muzes ale 91cka ma vyssi zapalnou teplotu takze ten motor bude trosku ale fakt o trosku linejsi.......ale po pridani primesi se rozdil ani neda poznat....ale zlatej NATURAL 95.....navic je i levnejsi...
|
22.3.06, 21:51 |
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
TomexTuner píše: hele divej jezdit muzes ale 95ka ma vyssi zapalnou teplotu takze ten motor bude trosku ale fakt o trosku linejsi.......ale po pridani primesi se rozdil ani neda poznat....ale zlatej NATURAL 95.....navic je i levnejsi...
|
22.3.06, 21:51 |
|
|
tommas
Příspěvky: 69 Bydliště: DC
|
Co se stane když budu tankovat special91 do š120LS (komprese asi 9,5) místo naturalu 95???????? ,díky za odpovědi
|
24.4.06, 17:17 |
|
|
colaczech
Příspěvky: 59 Bydliště: Jižní Morava,okres Hodonín
|
tommas píše: Co se stane když budu tankovat special91 do š120LS (komprese asi 9,5) místo naturalu 95???????? ,díky za odpovědi
bude to linejsi a bude vic slyset jak motor klepe(detonace).
Nedelal bych to,do nasi byvale 120ls jsme tankovali cely jeji zivot special91 a vysledek-odrovnalo to motor(pomalu ale jiste-detonace)po 70000km.Takze tady neplati "kdo setri ma za tri" ale "kdo setri ma nakonec uplne ho*no".
_________________ Škoda 130L (1986);Škoda 130GL (1987)
|
24.4.06, 21:18 |
|
|
tommas
Příspěvky: 69 Bydliště: DC
|
colaczech píše: tommas píše: Co se stane když budu tankovat special91 do š120LS (komprese asi 9,5) místo naturalu 95???????? ,díky za odpovědi bude to linejsi a bude vic slyset jak motor klepe(detonace). Nedelal bych to,do nasi byvale 120ls jsme tankovali cely jeji zivot special91 a vysledek-odrovnalo to motor(pomalu ale jiste-detonace)po 70000km.Takze tady neplati "kdo setri ma za tri" ale "kdo setri ma nakonec uplne ho*no". no protože sem si měnil, asi 2 roky motor 120LS a bral sem special a je to poznat ,sice ty detonace sem neslišel ale celkově je v pr ,zatim jezdí ale žere olej jak kráva .tak snad chvíly vydrží dávám už jen 95 škodě zdar
|
25.4.06, 08:30 |
|
|
Jakub 120 GLS
Příspěvky: 9 Bydliště: Bozkov
|
mno aby to šlo bez aditiv, bude nutné zvýšit kompresi na minimálně 9,5:1(pokud jde o Š120L) a nechat si udělat tvrdá se dla ventilů - což je myslím dnes již nutnost chlapi ne?? nebo jste se tím ještě nikdo nezabýval???
|
25.4.06, 08:39 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Jakub 120 GLS píše: mno aby to šlo bez aditiv, bude nutné zvýšit kompresi na minimálně 9,5:1(pokud jde o Š120L) a nechat si udělat tvrdá se dla ventilů - což je myslím dnes již nutnost chlapi ne?? nebo jste se tím ještě nikdo nezabýval???
no ja tvrde sedla nemam. Pridavam pred tankovanim do benzinu nahradu olova
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
25.4.06, 12:21 |
|
|
Jakub 120 GLS
Příspěvky: 9 Bydliště: Bozkov
|
Jo, sry, to mi taky mohlo dojít - tuto úpavu dělá pan Novák v Benátkách nad Jizerou - zkus se na něj poptat - mám to od něj přímo a opravdu to běží...
|
25.4.06, 12:46 |
|
|
Jožina
|
Jakub 120 GLS píše: Jo, sry, to mi taky mohlo dojít - tuto úpavu dělá pan Novák v Benátkách nad Jizerou - zkus se na něj poptat - mám to od něj přímo a opravdu to běží...
jj, olovem ve speciálu nebo supru, byly mazaný sedla ventilů, když tam nebudeš dávat aditivum tak je vymlátíš, nebo si nechat předělat sedla.
rozhodně bych tankoval to co předepisuje výrobce, ten pětník na litru se ti rychle vrátí.........
|
26.4.06, 11:12 |
|
|
Breorn
|
Natural 95 lze tankovat do všech Škodovek, ale musí se upravit předstih (nastavit více), nastavit karburátor a doplňovat aditivum Benadit při každém tankování (k dostání u všech benzinek - název se liší podle výrobce). Rozdíl je patrný. Menší spotřeba, vyšší max. rychlost, auto jde více za plynem a nižší emise. Jezdím na to od dob ukončení prodeje Super 96 a mám Š 120L s tranzistorovým zapalováním. V opačném případě (95 - 91) lze také za stejných podmínek, ale aditivum se přidává pouze do Naturalu 91. Special 91 ho má již obsažen. Dnes je Special 91 natural 91 s přídavkem benaditu již z fabriky. Benadit slouží k ochraně ventilových sedel, aby nedošlo k jejich podpálení. Kdysi toto zajišťovalo olovo, které bylo součástí Special 91 a Super 96.
|
11.5.06, 03:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
tommas píše: colaczech píše: tommas píše: Co se stane když budu tankovat special91 do š120LS (komprese asi 9,5) místo naturalu 95???????? ,díky za odpovědi bude to linejsi a bude vic slyset jak motor klepe(detonace). Nedelal bych to,do nasi byvale 120ls jsme tankovali cely jeji zivot special91 a vysledek-odrovnalo to motor(pomalu ale jiste-detonace)po 70000km.Takze tady neplati "kdo setri ma za tri" ale "kdo setri ma nakonec uplne ho*no". no protože sem si měnil, asi 2 roky motor 120LS a bral sem special a je to poznat ,sice ty detonace sem neslišel ale celkově je v pr ,zatim jezdí ale žere olej jak kráva .tak snad chvíly vydrží dávám už jen 95 škodě zdar
Neviem, ale kamarát má Rapida 120 (== 120 LS motor) chodí na 91 UNI a motor iste nedetonuje...je to divné ale je to tak a ke´d si spomeniem, že na Š 110 LS (mala síce hlavu Š 120 LS == kom. pomer kdesi okolo 9) som jazdil na 1:1 91 UNI:technický benz a nič neklepalob ( nepocítil som žiadny výkonový rozdiel voči Avanti 96!)...zasa mám Š120L a na 95 UNI klepe...niekedy je všetko naopak...
|
11.5.06, 21:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|