Autor |
Zpráva |
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
budik
zapojuje se to na baterku nebo na altik ???
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
17.7.07, 20:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No na baterce ti ukaze jesi se dobiji nebo vybiji, tam to bude asi lepci, ale muzes to dat k altiku, zalezi co chces merit
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.7.07, 20:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: budik
zapojuje sa na baterku, ale nie paralelne, ale do série s tým tenším drôtom....
u zadohrabov to je od štartéru
u predohrabov s baterky ten tenší....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.7.07, 20:53 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
přesně tenhle se mi dostak před 2 dny do ruky taky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.7.07, 07:45 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Re: budik
michalkatka píše: zapojuje sa na baterku, ale nie paralelne, ale do série s tým tenším drôtom.... u zadohrabov to je od štartéru u predohrabov s baterky ten tenší....
ale na budiku zadný draty nejsou
takze jestli to chapu dobre tak u skodovky zapojim minus budiku na starter a plus budiku na minus baterky ???
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
18.7.07, 09:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Nema to merit ohmovou metodou ubytek napeti na nejakym malym odporu? Abys ho takhle nevyslusoval Jesi tema sroubkama ma jit 50A nevim no
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.7.07, 09:37 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
Matthes píše: Nema to merit ohmovou metodou ubytek napeti na nejakym malym odporu? Abys ho takhle nevyslusoval Jesi tema sroubkama ma jit 50A nevim no
jezis ... nejsem elektrikar,tohle jsem nejak nepobral , ohmova metoda staci mi jen rict jak to napojit
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
18.7.07, 09:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
myslím že tieto ruské sa zapojujú priamo bez bočíka.
aké máš auto???
u škodovky s motorom v zadu je s baderky plus ťahaný ku štartéru a od tiaľ ide rozvod plusu do inštalácie tak ten rozpojíš a zapojíš to tam...
ak máš škodu s motorom v predu tak s batrtky idú dva vodiče, jeden taký silný na štartér a jeden tenší do rozvodu, tak na ten tenší.... rozpojiť a zapojiť tam...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.7.07, 10:30 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To není ruskej, ale poctivej českej z V3S nebo ze staré Tatry 138/148 a zapojuje se do série od dobíjení, prostě překrojíš tlustej drát od altiku a spojíš ho tady tím budíkem, nastartuješ a když ti to bude ukazovat proud do mínusu, tak jenom přehodíš očka vzadu, strkají se pod ty dvě matky, co sou dule.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.7.07, 16:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Drak píše: To není ruskej, ale poctivej českej z V3S nebo ze staré Tatry 138/148 a zapojuje se do série od dobíjení, prostě překrojíš tlustej drát od altiku a spojíš ho tady tím budíkem, nastartuješ a když ti to bude ukazovat proud do mínusu, tak jenom přehodíš očka vzadu, strkají se pod ty dvě matky, co sou dule.
To jw přeci blbost, ne?? To nebude ukazovat jestli dobíjí nebo ne..
Z toho budíku vyndej bočník a ten dej ku startéru, dopředu do auta veď jen snímací drátky z něho
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
18.7.07, 19:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
takýto podobný budík sa tu pred nedávnom už s niekým riešil, nájdi si ten topic...
k altíku by som to nedával, pretože to bude merať prúd s altíku a všetko čo auto spotrebuje, nie iba dobíjanie baterky....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.7.07, 08:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Musíš se rozhodnout, jestli chceš měři proud který vyrábíalternátor, nebo proud, který spotřebovává <-> dodává baterka. V 1. případě přerušíš drát od alterátoru ke steréru a zapojíš na budík. V 2. odšroubuješ ze startéru všechny dráty krom nejsilnějšího a tyto zapojíš přes budík na baterku.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
21.7.07, 18:15 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
je to tak jak pise martin... kdyz ho das mezi alternator a baterii tak ti to bude merit jen proud jaky jde do baterky nic vic a kdyz ho das mezi baterku a ostani zarizeni.. mimo starteru samozrejme tak budes vedet jaky mas odber z baterky...
|
21.7.07, 18:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|