Autor |
Zpráva |
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Jestli je to BRC, je nutné najít heslo, na které to staruje. Někdy musíš startovat se stisknutým sytičem, někdy bez, někdy na půl plynu, jindy na plný... záleží na autě a nastavení. Kabely dostávají na prdel a proto se použvají silikonové, o estetiku tam nejde ani omylem, ale vydrží déle. Svíce stačí Brisky, ale po 15 000 km musí jít do kytek. Předstih se nastavuje i na 20°, chce to vyzkoušet. A hlavně musí být motor mechanicky správně seřízený. Jestli jde o Favo , tak je dobré namontovat ruční sytič a startovat s otevřenou přívěrou (zavřený sytič). A také si v praxi pohrát s hlavním ventilem plynu na hadici k rozprašovači, hledat polohu, kdy to jede a nežere...
_________________ J.
|
20.5.06, 18:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jamal
|
FAVORIT LPG
Před nedávnem jsem koupil Favorita na plyn - nová nádrž v rezervě, ale směšovač původní - Lovato, ale prej po repasi membrán. Startuje a jede celkem obstojně. Zkoušel jsem spotřebu a vyšla mi celkem vysoká, na to, že jezdím převážně po dálnici 90 - 100 km/hod - 9l/100km.
Zdálo se mi to moc, tak jsem zajel do servisu, který se specializuje na LPG.
Dřív než se mi podívali na auto, když jsem řekl, že moc žere, tak mi bylo řečeno, že poslední dobou tam jezdí řidiči bez zjevných závad s velkou spotřebou - asi prej horší kvalita plynu. Vytáhl jsem z nich teda, kde jsou ve městě nejkvalitnější LPG čerpačky.
K servisu - stál mě 700,- - novej vzduchovej filtr, 3 roky starý spec. LPG svíčky vyhodily a dali mi tam nový BOSCH Super Plus +8 FR 7 DC+. Prej vydrží i 20 000 km. Pak vzal auto na počítač a zjistil, že tam byla zbytečně bohatá směs, předstih prej dobrej, ptal jsem se jetli se nějak upravuje, bylo mi řečeno, že ne - motor prý pak detonuje, nevím, četl jsem o tom, že u plynu se upravuje.
Každopádně auto jede stejně, v nízkejch otáčkách možná líp.
Uvidím jak se to projeví na spotřebě - posléze dám vědět.
Jo, jeden dotaz, kde je umístěn ten škrtící ventil plynu kde uškrtím spotřebu?
|
31.5.06, 10:44 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Pedstih se zvětšuje, záleží na tom, jaké auto máš, jestli 135, nebo 136. Detonuje to na benzín, ne na LPG.
Šroub najdeš na hadici, která vede od zplynovače ke směšovači nad karbem, otáčej po 1/8 otáčky a zkoušej, jak to jede. Co mám zkušenost, tak jakmole začne auto cukat, otevřením o 1/4 otáčky je motor tak nějak nastaven, že jede a nežere.
_________________ J.
|
31.5.06, 14:43 |
|
|
Roman
Příspěvky: 466 Bydliště: Vrchlabí
|
Jiří Čech píše: Pedstih se zvětšuje, záleží na tom, jaké auto máš, jestli 135, nebo 136. Detonuje to na benzín, ne na LPG. Šroub najdeš na hadici, která vede od zplynovače ke směšovači nad karbem, otáčej po 1/8 otáčky a zkoušej, jak to jede. Co mám zkušenost, tak jakmole začne auto cukat, otevřením o 1/4 otáčky je motor tak nějak nastaven, že jede a nežere.
co máte na mysli tím, že auto začne cukat?? nebo spíš příčina toho cukání? když to budu mít moc přiškrcený, tak to přece cukat taky nebude, nebo se mýlím?? díky
_________________ LPG a dlouha spajzka :-D:-D 92, orangee 93
|
31.5.06, 14:53 |
|
|
Jamal
|
nejak se mi zvýšil sám od sebe volnoběh, no jsem zvědavej čím to bude
|
6.6.06, 22:54 |
|
|
Honzik.t
|
Když se to moc přiškrtí tak to cukat bude, protože podle mě tam jde moc chudá směs a občas se nezapálí, najít jak startovat na plyn je věda mě se to povedlo asi až po půl roce, až sem vyzkoušel různý svíčky (měl sem brisk silver ale vrátil sem se k doporučeným N15YC). Podle mě sou hodně důležitý zapoalovací kabely, protože oni vypadaj na pohled jako nový ale sou tam koliktrát i původní.
|
7.6.06, 05:41 |
|
|
Jamal
|
Spotřeba
Tak si to shrňme, v nízkejch otáčkách jde plyn regulovat šroubem volnoběhu na zplynovači, ve vysokejch ventilem na hadici a v těch nejvíc používanejch středních stylem jízdy - jak na to kdo šlape.
By mě zajímalo, jelikož jsem u toho nebyl, co a kde štelujou v LPG servisech na LPG sestavě, popř. co si můžu rozladit neopatrností, to co voni sladili.
|
10.6.06, 13:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|