Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Stojí za přečtení 
Autor Zpráva

Příspěvky: 250
Příspěvek 
Mogul.... Měnil sem tu olej na vektre 1,8i Starej osmiventyl.... 4erstvě to koupil tak sem mu říkal že uděláme olej.... On že mogul... na nic jinýho neslyšel.... A jak se to natočilo, tak začli po chvilce bejt slišet hydrošteli a už nezmlkly.... ( už najeto na mogul tuším druhou výměnu...

Ale co v práci měníme, tak cca 60% jsou prodloužený intervaly.... A nikdy sem neregistroval že by se něco stalo.... A to není problém 200 000km i víc... A většinou nafta... No chtěj třeba i tři litry do kufru....

Nejhorší je to, že oni vědí akorád co se s tim motorem stalo ve výsledku, ale už nevidí, že ten člověk do toho naleje cokoli.... nejen výrobce ale i specifikaci.... long life nebo ne.... Jednou byl frajer zaraženej že so olej musí dát i s filtrem!!! Že do toho každej den ráno skočí a za studena popojede ve 4 000 ot/min ( s dieslem v turbu) pět kilometrů a večír to samý zpátky... to už nikdo nevidí.....
Za všechno ani olej nemůže....
Taky sem znal jedno prase co dokázalo z auta zákazníka vyšetřit i novej filtr.... A pak to vzniká....

Jediný kde vzniká karbon sám o sobě je superb 1,8 turbo.... Když dá někdo malej filtr oleje... má to malou vanu kvuli nápravě... jsou tam 4 litry oleje... a dá tomu někdo čočku... tak se ten olej neuchladí a máš tam takýho karbonu že to můžeš škrábat.... jednou to přestalo i mazat... ( rosvítila se kontrolka...)


21.11.07, 13:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Jo tak takovejch expertů je víc co se ptaj jestli se musí měnit filtr když měněj olej a někteří by ho i dokonce vymyli v benzínu a dali zpět.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.07, 13:51
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
Tak to jsem přesně slyšel... jako jak ho vymejt... to by předsi muselo nějak jít vyprat... Atd...


21.11.07, 15:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 108
Příspěvek 
FerdikF píše:
cyz píše:
FerdikF píše:
Já dokonce kvůli LPG měním už po nějakejch 8 max 9 tisících. Raději tam dám levnější olej a měním ho častěji a né jak si někteří myslí, že když koupí olej za 300/l, že tam vydrží 30tisíc.


No já dávám olej za 300,-/l a stejně ho budu radši měnit po těch 10 000....taky jsem vypozoroval že do těch 10 000 olej dolívat nemusím a po 10 000 se ta spotřeba zvedne tak že podledně jsem za těch 5 000 dolíval snad 2x



Já mám tady kousek prodejnu parama a kupuju Mogul GX PRO 15W-40 (API SL/CF) za necelých 90kč/l, myslím že pro favo motor je dobrej až až a za výměnu oleje dolejvám tak kolem litru. Jasně čím je olej horší, tím rychleji mizí, u 120 mi to pak žralo skoro litr na tisíc :roll:


Ja menim intervaly zkracene - po 10tis, ale z duvodu ze mam auto na LPG. Jinak pro stare konstrukce motoru staci 15 t km nebo 1 rok podle toho co prijde driv.
"Horsi" olej - myslis mineralni? Naopak, drive zmizi "lepsi" ktere by se do starsich aut nemeli davat. Prece jen v dobe kdy se vyvojari konstruovali tyto motory byly oleje na uplne jine urovni nez ted 8)

_________________
VAZ 2109


21.11.07, 16:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
utia píše:
FerdikF píše:
cyz píše:
FerdikF píše:
Já dokonce kvůli LPG měním už po nějakejch 8 max 9 tisících. Raději tam dám levnější olej a měním ho častěji a né jak si někteří myslí, že když koupí olej za 300/l, že tam vydrží 30tisíc.


No já dávám olej za 300,-/l a stejně ho budu radši měnit po těch 10 000....taky jsem vypozoroval že do těch 10 000 olej dolívat nemusím a po 10 000 se ta spotřeba zvedne tak že podledně jsem za těch 5 000 dolíval snad 2x



Já mám tady kousek prodejnu parama a kupuju Mogul GX PRO 15W-40 (API SL/CF) za necelých 90kč/l, myslím že pro favo motor je dobrej až až a za výměnu oleje dolejvám tak kolem litru. Jasně čím je olej horší, tím rychleji mizí, u 120 mi to pak žralo skoro litr na tisíc :roll:


Ja menim intervaly zkracene - po 10tis, ale z duvodu ze mam auto na LPG. Jinak pro stare konstrukce motoru staci 15 t km nebo 1 rok podle toho co prijde driv.
"Horsi" olej - myslis mineralni? Naopak, drive zmizi "lepsi" ktere by se do starsich aut nemeli davat. Prece jen v dobe kdy se vyvojari konstruovali tyto motory byly oleje na uplne jine urovni nez ted 8)



Tím horším jsem nemyslel druh oleje, ale jak je olej opotřebovanej.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


21.11.07, 16:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ales M píše:
Tak to jsem přesně slyšel... jako jak ho vymejt... to by předsi muselo nějak jít vyprat... Atd...


Jo filtr kterej stojí 80,- budeš vymejvat jo? A čím aby jsi ušetřil? Technickej benzín něco stojía když k tomu vemeš strávenej čas a ve výsledku je stejně ta účinost toho filtru snížená tak tě to pak vyjde se všema škodama dráž na dalších 5 let dopředu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.07, 17:57
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
Ale to jim nevysvětlíš.... By to vzali vodou.... no možná snad i teplou..... :?:


21.11.07, 18:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz