Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 08:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Označení typů u Octavií 
Autor Zpráva

Příspěvky: 176
Bydliště: Vsetín
Příspěvek Označení typů u Octavií
Zdravím, dá se někde zjistit, co přesně znamenají všechny ty zkratky u Octavií jako L, GLX, SLX(i), MPI a já co všechno ještě? Díky.

_________________
Škoda Octavia SLXi, 1,6, 74kW.


24.12.07, 00:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Skus se kouknout sem http://skodaps.wz.cz/octaviatour_fakta.php
Něco bys tam mohl najít ikdyž né asi vše.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


24.12.07, 10:07
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


24.12.07, 10:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.

přesně tak....SLX 1,8 sme měli doma, teď máme 1,9 TDI (možná ale bude TDI)....kéž by....jinak, od tý doby, co se používá Classic, ambiente elegance se v tom nějak přestávám pohybovat...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.12.07, 12:47
Profil ICQ

Příspěvky: 176
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.


Díky za vyčerpávající odpověď. Zajímalo by mě ještě co je důležitější pro výkon auta při nebo když je porovnávám, jak poznám, které je silnější - to které má větší objem motoru (napr 1,6 x 1,9) nebo více koní (66kW x 74kW)? Díky

_________________
Škoda Octavia SLXi, 1,6, 74kW.


25.12.07, 21:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 421
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
V dnešní době se musíš řídit hlavně podle výkonu tzn podle KW. Prostože například ta Okta může mít třeba objem nafťáku 1.9, ale pod tímhle objemem mohou být různé výkony v KW (50, 66, 81, 96) a tak je to i s ostatními motory. Takže se řídit podle KW popřípadě Nm.

_________________
Mazda Demio 1.3 GLX - spotřebák
Škoda 120 L 85´ - návrat ke kořenům

Škoda 742 Forever Team


25.12.07, 21:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
miomio píše:
hans píše:
Co já si pamatuju tak LX bylo s motorem 1,6 55 kW, to samý GLX.
i na konci znamená 1,6 74 kW (LXi, GLXi, SLXi),
SLX 1,8 se značilo samostatně, pro diesely klasicky TDI s černým I pro 66 kW a červeným pro 81 kW.

Od zavedení značení výbav Classic, AMbiente a Elegance se obvykle uváděl rovnou typ motoru.


Díky za vyčerpávající odpověď. Zajímalo by mě ještě co je důležitější pro výkon auta při nebo když je porovnávám, jak poznám, které je silnější - to které má větší objem motoru (napr 1,6 x 1,9) nebo více koní (66kW x 74kW)? Díky

to záleží na zkušenosti, vědění (recenze motorů atd) a taky na typu (diesel nebo benál)....u benzínu 1,6 záleží na výkonu (55, 74, 75 kW), u benzínu 1,8..výkon dobrej, ale nejde od spoda (žije tak od 3000...měli sme ji doma), s turbem to je něco jinýho, ale zase spotřeba, 2,0 85 kW nahradil 1,8, je pružnější, má větší krouťák ale zase platíš větší povinný....u diesela to je něco jinýho (předtim sme měli 1,8, teď máme 1,9 no a ta 1,8 měla 92 kW a to co máme teď má 66kW, ale je tam rozdílnej krouťák, takže to je žihadlo, ale tak do 130-140-tam končí a tamta stará šla až do 190...pak už se tomu moc nechtělo, ale zase na semaforech, když jsi tomu nedal napít, tak ti ta 1,9 v pohodě ujede, ikdyž má 66kW) ale nejlepší motor do oktávky je 1,9 81 kW nebo 1,9 PD 96kW....takže spíš záleží na tom, jestli to je benzín nebo nafta...pak se rozhoduje už jen o charakteristice motoru (velikost krouťáku a od kolika otáček, velikost výkonu a kdy atd...)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.12.07, 21:45
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
záleží jestli chceš benzín nebo naftu....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.12.07, 21:47
Profil ICQ

Příspěvky: 176
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Ondras83 píše:
záleží jestli chceš benzín nebo naftu....


No já nechci kupovat...já už mám benzín 1,6 74KW a zdá se mi to super. Nemám moc porovnání s jinými typy, ale já jsem naprosto spokojený. Když si člověk platí benzín z vlastní kapsy, tak to stejně nejde moc honit po silnicích, protože to pak strašně žere...takže díky za odpověď. Jo a co se týče toho krouťáku, tak jaké parametry jsou už spíš ty lepší, nadprůměr?

_________________
Škoda Octavia SLXi, 1,6, 74kW.


25.12.07, 22:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
miomio píše:
Ondras83 píše:
záleží jestli chceš benzín nebo naftu....


No já nechci kupovat...já už mám benzín 1,6 74KW a zdá se mi to super. Nemám moc porovnání s jinými typy, ale já jsem naprosto spokojený. Když si člověk platí benzín z vlastní kapsy, tak to stejně nejde moc honit po silnicích, protože to pak strašně žere...takže díky za odpověď. Jo a co se týče toho krouťáku, tak jaké parametry jsou už spíš ty lepší, nadprůměr?

no u 1,6 spíš nad těch 130 Nm...jinak je to asi individuální....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.12.07, 22:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz