|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Kohout topení
Tak ani mně se nejspíš nevyhne výměna těsnění v kohoutu topení, páč zjevně lehce sákne... Spodní hadice vedoucí do topení je vlhká.
Co všechno pro výměnu potřebuju a jaký je postup? Vím, že je to u 742 rutina, ale mně se to doposud vyhýbalo...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
15.12.07, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
V podstatě stačí jeden O-kroužek dovnitř, pokud chceš vědět rozměr, kouknu se do katalogu. Ještě je mezi kohoutem a radiátorem, ale to je nějaké spešl a většinou je funkční. Výměna je jednoduchá, sundej si tu vlnkovanou hadici a i koleno od topení a pak jenom sundáš hadici a odšroubuješ myslím dvě M6 matky a kohout půjde sundat, na něm sundáš segrovku a rozebereš. Jenom si dej pozor, jak je natočený ten vnitřek a páčka, ať to nedáš opačně (možná by stálo za to si to označit).
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
15.12.07, 19:39 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
sou tam dvě gumičky jedna v kohoutu a druhá těsní ventil k topení, jestli je to už vošoupaný, bude sáknout
nejdřív vyměn gumičky stejně
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
27.12.07, 20:06 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 3 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|