Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 10:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 DRUHY BENZINU 
Autor Zpráva
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek DRUHY BENZINU
ten dotaz o par radku niz me natuknul k tomu, abych napsal jak to s tema benzinama je....

NORMAL = NATURAL 91 - BEZOLOVNATY
SUPER 95 = NATURAL 95 - BEZOLOVNATY
SUPER 98 = NATURAL 98 - BEZOLOVNATY
SPECIAL = 91 OKTANU S NAHRAZKOU OLOVA

potom se vyskytujou jeste takovy ty lepsi benziny

V-POWER 95 =95 OKTANU S RUZNYMI ADITIVY KTERE MOTORU JEN PROSPEJOU, NEOBSAHUJE NAHRAZKU OLOVA
V-POWER RACING = V-POWER CO MA 100 OKTANU
BLUE OKTAN 100 (nebo tak nejak) = 100 oktanu,aditiva...NEOBSAHUJE NAHRAZKU OLOVA

DO VOZU s 100/110/105/120 PATRI SPECIAL

DO VOZU S110LS (R) / 120ls / 130 PATRI NATURAL 95 + NAHRAZKA OLOVA. NAHRAZKA SE LIJE PRVNI, PROTOZE JE JI VZDY MALY MNOZSTVI A POTREBUJEM ABY SE DO NADRZE SPLACHLO VSECHNO.

POKUD DO SKODOVKY NALIJETE BEZOLOVNATEJ BEZ NAHRAZKY OLOVA, NA JEDNU NEBO 2 NADRZE SE NIC NESTANE..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.1.07, 15:01
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Pozor, tady u jedny maly pumpy maj treba na stojanu napsano NORMAL a je to natural s aditivem :) :shock:


Do techto vozu patri skutecne special, ale ja osobne pozoruji zlepseni kultury chodu motoru na natural 95 s aditivem :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.1.07, 15:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
vychazim z toho co znam a z knizky automobilova paliva... v plzni na onu taky meli benzin super uni...hold co benzinka to original...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.1.07, 15:59
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama

_________________
život je boj, bohudík


31.1.07, 17:06
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
euromen píše:
kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama


To nema vyznam, ani tu 95 uplne nevyuziju. Jede to lip ale neni to porad dokonaly :) Nebrat :D

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.1.07, 17:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
Matthes píše:
euromen píše:
kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama


To nema vyznam, ani tu 95 uplne nevyuziju. Jede to lip ale neni to porad dokonaly :) Nebrat :D

myslel sem si to

_________________
život je boj, bohudík


31.1.07, 22:41
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To je zajímavý :shock: NORMAL býval kdysi (ještě za ČSSR zrušen) olovnatý benzín o oktanovém čísle 80, ne :?:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


1.2.07, 10:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


1.2.07, 10:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Šemik píše:
To je zajímavý :shock: NORMAL býval kdysi (ještě za ČSSR zrušen) olovnatý benzín o oktanovém čísle 80, ne :?:

To ano, ale v západní evropě je jako NORMAL označen NATURAL 91
Slovo SPECIAL máme jen u nás :) a NATURAL také není příliš rozšířené označení...
Jako SUPER je zase oznašen náš NATURAL 98, tak si vyber :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.2.07, 10:56
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.2.07, 08:07
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Viky píše:
elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.


Úprava hlavy pro LPG? V čem to spočívá? Mám auto na LPG, ale o tomhle nevím. Taky by mě zajímalo jestli má význam "vylepšovat" motor kvalitnějšíma benzínama - V-Power a tak, když mám motor na LPG, což není pro motor úplně to pravé.


25.2.07, 11:34
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pajavlk píše:
Viky píše:
elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.


Úprava hlavy pro LPG? V čem to spočívá? Mám auto na LPG, ale o tomhle nevím. Taky by mě zajímalo jestli má význam "vylepšovat" motor kvalitnějšíma benzínama - V-Power a tak, když mám motor na LPG, což není pro motor úplně to pravé.


jiný sedla ventilů

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.2.07, 11:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Aha, tak to určitě při té přestavbě ty firmy nedělaj. No pokud bych byl někdy nucen vyměňovat hlavu, tak vím, co tam dát.


25.2.07, 11:41
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
s tim 100 oktanovym a nicenim jak na LPG je to uplne stejne jako s naturalem95.. taky do nej musite dolejvat aditivum...takze zadnej problem neni.prijedu na benzinku, mrsknu do auta aditiva podle toho kolik budu tankovat a splachnu to benzinem...

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


25.2.07, 19:04
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
že bych to taky zkusil :)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.2.07, 19:07
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz