Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Šemik píše: ...Zkusím natáhnout hadičku do kabiny a budu ji otevírat svojí hubou, schválně jestli to bude znát...
Nedá se použít tak jako u EDSR/SEDR test, který jsem tu už někde popisoval? Zablokovat druhou komoru, se zahřátým motorem akcelerovat na plný plyn na trojku nad 4000RPM, pak odblokovat druhou komoru, zopakovat akceleraci úplně stejně, rozdíl by měl být hodně znát... Přijde mi to jednodušší, než tahat do kabiny hadičku a cucat...
|
5.10.08, 10:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Vím že bez zátěže se neotevře, zkoušle jsem tak že jsem ji odpojil a jel to projet Co by tam mohlo být ucpané? Měl jsem ho otevřený a čistil jsem ho co to šlo, trysky vzdušníky... obohacovač nový, membrána akceleračky nová..
tesne nad klapkou 1komory, ešte pod difúzorom je "štrbina" pre ovládanie podtlaku pre druhú komoru... inak keď "cucneš" cez tú hadičku tak ide tá podtlaková membrána? dúfam že ju nemáš prasknutú....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 10:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ta membrana musi zatahnout i naprazdno pokud tak je tam neco spatne ja sem to resil uz mel sem to predelane na mechanicke otevirani tam staci akorat osdsroubovat tu membranu a mridat oruzinu..zaslepit tu hadicku...jezdilo mi to dobre akorat za studena pri prudsim pridani plynu byla takova mezera na pedalu..za tepla ok..to otvirani druhe klapky je taky nejak zavisle na filtrboxu..mam pocit ten podtlak je bran myslim prave nad tou druhou klapkou takze kdyz tam treba ten filtr box neni nikdy to neotevre...nekdo kdo ma ten karbec doma vytazenej tak ase kouknete odkud to je ten vyvod...muzu se plest uz sem to dlouho nevidel
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.10.08, 10:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
když udělám podtlak hubou tak se klapka dobře otevře a drží, takže děravá zřejmě nebude
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 10:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: když udělám podtlak hubou tak se klapka dobře otevře a drží, takže děravá zřejmě nebude
áno s filtrom by to mohlo ísť...
neviem prečo, môžem ísť pozrieť na "servisný" karb čo mám, trocha to preskúmať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 10:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kdybys na něco přišel byl bych velmi vděčný
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 11:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Kdybys na něco přišel byl bych velmi vděčný
jo, kuknem na to, neviem či to ešte v karbe neovláda aj niečo iné, obohcovač je záviský na podtlaku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 11:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dík
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 11:16 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Dík
tak som si dal tú námahu a rozobral som ho, po dôkladnejšom preskúmaní bolo zistené že vývod podtlaku pre membránu 2stupňa je na oboch komorách, je tam štrbina (dierka) ktorá sa zlučuje dó toho vyústenia na tú hadičku...
jediné čo ma napadlo je zobrať striekačku s benzínom, zhodiť dole veko karbu a skúsiť to tlakom prestreknúť a musí striekať cez obe štrbiny, tie som naznačil na obrázku, keď je karb zložený je tesne pod difúzorom na úrovni withvortovej trubice...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 11:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
děkuji mnohokráte
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 11:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: děkuji mnohokráte
však dáš vedieť.... potom sa budeme radovať spolu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 11:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak sem byl cosi zkusit, karbec jsem nerozebíral protože nemám nové těsnění pod víko, ale zkusil jsem dát hadičku na holendr pro podtlakovou komoru a cucnout, no a bylo to ucpané, tak jsem to pročistil že to bylo až do difuzoru slyšitelně průchozí a jel to zkusit, no nic moc rozdíl
Pak jsem ještě udělal 2.komoru na mechanické ovládání (jak se hodí bowden původního sytiče ) a zase projel, rozdíl mezi jízdou pouze na první a na oba stupně je dost mizivý.. Maximálka je tak 120kmph, do 80kmph to jede velmi dobře, pak už tomu dochází dech snad jako by tryska byla ucpaná..
Zkusím ještě koupit nové svíčky, jak jsem koukal tak mi ty NGK onehdá dali špatně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 13:07 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Šemik píše: Tak sem byl cosi zkusit, karbec jsem nerozebíral protože nemám nové těsnění pod víko, ale zkusil jsem dát hadičku na holendr pro podtlakovou komoru a cucnout, no a bylo to ucpané, tak jsem to pročistil že to bylo až do difuzoru slyšitelně průchozí a jel to zkusit, no nic moc rozdíl Pak jsem ještě udělal 2.komoru na mechanické ovládání (jak se hodí bowden původního sytiče ) a zase projel, rozdíl mezi jízdou pouze na první a na oba stupně je dost mizivý.. Maximálka je tak 120kmph, do 80kmph to jede velmi dobře, pak už tomu dochází dech snad jako by tryska byla ucpaná.. Zkusím ještě koupit nové svíčky, jak jsem koukal tak mi ty NGK onehdá dali špatně
nejako sa mi to nezdá, nebudeš mať ucpané tie dýzy pre to podtlakové ovládanie?
nejaký zádrhel tam musí byť...
napadá ma zlá hladina v karbe, alebo niečo tam musíš mať ucpané, možno sa ti aj druhá komora otvára dobre, ale nedostáva dosť paliva, nejaká ucpaná tryska, alebo vzdušník...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 13:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V týdnu koupím nová těsnění a znova karbec otevřu..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.10.08, 14:02 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ale inak ak chceš zhodiť veko karbu nemusíš dávať vždy nové tesnenie, ak nemeníš veko, alebo telo, nemalo by to netesniť...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.10.08, 14:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|