CROWACK píše:
Ondras83 píše:
...když to přestane mazat (a to se stává hoooooooodně často) tak zadřeš....
Kolik máš strojů s oilmasterem a kolikrát se ti to stalo? To je stejnej mýtus jako o nespolehlivosti strojů značky jawa
hochu tohle se stávalo málokdy, buď dědek zapoměl dolejt nádržku olejem, nebo tam lil M2T a vyrazil v mrazu na cestu do hospody a M2T bylo tuhý jak šutr prostě neteklo...
jinak osobně jsem viděl wartburg 353 (tu nejstarší verzi, ještě to nemělo ani halogenky) a měl tam špunt nádrže na samolepku LPG no čumněl sem jak puk ale majitele se mi nepodařilo odchytit...takže záhada celkem...
já nemyslim oilmastera u jawy, myslim přimazávání olejde do dvoutatkních vysootáčkových strojů 20. století
osobně vim o 3 motorkách, který tankovali na sucho a mazali nádobkou...Yamaha TDR (zadřela), Cagiva Mito (zadřela), Honda NSR (přidřela-oprava smirkem a šla do světa) a vlastně ještě nějakej Sachs (zadřela)....
proto prostě radim míchat do nádrže a hotovo...
samozřejmě by se u 2T a LPG dalo vyřešit kontrolka, ale moc tomu nevěřim, protože se to nesmíchá...zkus si olej smíchat se vzduchem