Rihovec píše:
psal jem že je to tacháč ze 125 ale je to asi ze 130-135 ten hranatý poradte s instalací žadné označení tam není
A máš k tomu vůbec kabelovou propojku, nebo ne? (z přístrojovky vedou kabely, které končí dvěma svorkovnicema - jedna má 6, druhá 10 pinů.)
Jestli tam ty kabely máš, tak nemáš jediný problém - koukni na protikusy těch svorkovnic v autě (po odpojení původní přístrojovky) a na tom šestipinovém konektoru najdi neobsazenou svorku (bez kabelu). Na tuhle svorku natáhneš kabel z motoru od cívky (svorka 1 na cívce) a po zapojení přístrojovky otáčkoměr musí fungovat.
Nemáš-li ty kabely od hranaté přístrojovky, musíš si je sehnat
Takže jediný drát
(a přehodit náhon rychloměru do středové díry - pokud nemáš 105s)