Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Volant se seata má stejnej vnitřní průměr a tisícihran jako 120, sedačky jsou hodně pevně přivařený, navíc jsou bezpečněší, než originální 120 bez opěrek a mřížka je z tahokovu ze vzduchovýho filtru, takže ju zmačkáš jak papírovýho čerta. Víš dobře, o čem mluvím, jenom mě špatně chytáš za slovo. Mluvím o pružinách uřezaných flexou, podložkách pod kola, motorech z bůhvíčeho a podobných úpravách důležitých strojových částí auta.
Jo ale zkus o tom přesvědčovat poldu že máš kvalitně přivařený držáky sedaček a že tam ten volant pasuje, jednou to je prostě z jinýho auta a tím to pro leckoho hasne a je to stejný jako když dáš do stodváci fávo, taky cajti pindaj a přitom to fávo v podstatě ve stodváce existuje legálně od výroby...... Uřezaný péro není ještě tak hrozný protože když ho zkrátíš tak ztvrdne , což pro sportovní jízdu je jedině + ale dneska se najdou i blbci co tu pružinu komplet ohřejou do červena a pak stlačej na požadovanou délku a to už je síla, no a že někdo dá do šáde motor z alfy nebo isuzu atd atd tak to podle mě není tuning a taky to neuznávám.....
|
4.3.07, 21:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Nejde o přesvědčování poldy, ale o to, co je bezpečnější. 120 by neprošla testem ani se zavřenýma očima a co se týče bezpečnosti, tak si ju upravím, i kdyby mě 100 policajtů nahánělo. Originální sedačky sou nepohodlnýa při nárazu si můžu rovnou useknout hlavu, bude to mít stejnej efekt, kduž se praštím o 120 volant, tak to asi odnesu daleko víc, než o ten měkčenej s větší plochou. Rozhodně nebudu mít radost z toho, že se mi podařilo přesvědčit zákonodárce o nutnosti vysunout kola podložkama za pomocí argumentů o lepší stabilitě auta a za rohem tím samým kolem, kterýmu nevydrží šrouby zabít někoho na chodníku.
Že po uřezání flexou pružina ztvrdne slyším poprvé, ba naopak bych řekl, že změkne, protože jí ubereš funkční část, nehledě o neúměrným zatížení silentbloků spodního ramene a dorazů na nápravě, protože po sebemenším zkrácení si na ně rameno sedne, když už snižovat předek, tak jinou pružinou s tvrdší charakteristikou vyrobenou v ocelárně, kde to mají spočítaný.
|
4.3.07, 21:55 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Drak píše: Nejde o přesvědčování poldy, ale o to, co je bezpečnější. 120 by neprošla testem ani se zavřenýma očima a co se týče bezpečnosti, tak si ju upravím, i kdyby mě 100 policajtů nahánělo. Originální sedačky sou nepohodlnýa při nárazu si můžu rovnou useknout hlavu, bude to mít stejnej efekt, kduž se praštím o 120 volant, tak to asi odnesu daleko víc, než o ten měkčenej s větší plochou. Rozhodně nebudu mít radost z toho, že se mi podařilo přesvědčit zákonodárce o nutnosti vysunout kola podložkama za pomocí argumentů o lepší stabilitě auta a za rohem tím samým kolem, kterýmu nevydrží šrouby zabít někoho na chodníku. Že po uřezání flexou pružina ztvrdne slyším poprvé, ba naopak bych řekl, že změkne, protože jí ubereš funkční část, nehledě o neúměrným zatížení silentbloků spodního ramene a dorazů na nápravě, protože po sebemenším zkrácení si na ně rameno sedne, když už snižovat předek, tak jinou pružinou s tvrdší charakteristikou vyrobenou v ocelárně, kde to mají spočítaný.
Tak tak origo sportovní pružina je nejlepší ale jak říkám když ji zkrátíš tak ztvrdne právě proto že jí sebereš jeden přužnej člen (závit) tudíž se pak víc zmáčkne a bude celkově víc napružená (tvrdší). Každá takováhle změna by se měla zvážit, tvoje sedačky stejně jako třeba ty podložky, tvůj svár může klidně uletět stejně jako ten šroub na podložkách a takhle je to se vším.
|
4.3.07, 22:21 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kristensen píše: Drak píše: Volant se seata má stejnej vnitřní průměr a tisícihran jako 120, sedačky jsou hodně pevně přivařený, navíc jsou bezpečněší, než originální 120 bez opěrek a mřížka je z tahokovu ze vzduchovýho filtru, takže ju zmačkáš jak papírovýho čerta. Víš dobře, o čem mluvím, jenom mě špatně chytáš za slovo. Mluvím o pružinách uřezaných flexou, podložkách pod kola, motorech z bůhvíčeho a podobných úpravách důležitých strojových částí auta. Jo ale zkus o tom přesvědčovat poldu že máš kvalitně přivařený držáky sedaček a že tam ten volant pasuje, jednou to je prostě z jinýho auta a tím to pro leckoho hasne a je to stejný jako když dáš do stodváci fávo, taky cajti pindaj a přitom to fávo v podstatě ve stodváce existuje legálně od výroby...... Uřezaný péro není ještě tak hrozný protože když ho zkrátíš tak ztvrdne , což pro sportovní jízdu je jedině + ale dneska se najdou i blbci co tu pružinu komplet ohřejou do červena a pak stlačej na požadovanou délku a to už je síla, no a že někdo dá do šáde motor z alfy nebo isuzu atd atd tak to podle mě není tuning a taky to neuznávám.....
No to že tam daj ten motor tak to je tunning...Koukám,že pro tebe je to slovo modla....Pro mne právě tyhle masírkrize
|
4.3.07, 22:54 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kristensen píše: Drak píše: Nejde o přesvědčování poldy, ale o to, co je bezpečnější. 120 by neprošla testem ani se zavřenýma očima a co se týče bezpečnosti, tak si ju upravím, i kdyby mě 100 policajtů nahánělo. Originální sedačky sou nepohodlnýa při nárazu si můžu rovnou useknout hlavu, bude to mít stejnej efekt, kduž se praštím o 120 volant, tak to asi odnesu daleko víc, než o ten měkčenej s větší plochou. Rozhodně nebudu mít radost z toho, že se mi podařilo přesvědčit zákonodárce o nutnosti vysunout kola podložkama za pomocí argumentů o lepší stabilitě auta a za rohem tím samým kolem, kterýmu nevydrží šrouby zabít někoho na chodníku. Že po uřezání flexou pružina ztvrdne slyším poprvé, ba naopak bych řekl, že změkne, protože jí ubereš funkční část, nehledě o neúměrným zatížení silentbloků spodního ramene a dorazů na nápravě, protože po sebemenším zkrácení si na ně rameno sedne, když už snižovat předek, tak jinou pružinou s tvrdší charakteristikou vyrobenou v ocelárně, kde to mají spočítaný. Tak tak origo sportovní pružina je nejlepší ale jak říkám když ji zkrátíš tak ztvrdne právě proto že jí sebereš jeden přužnej člen (závit) tudíž se pak víc zmáčkne a bude celkově víc napružená (tvrdší). Každá takováhle změna by se měla zvážit, tvoje sedačky stejně jako třeba ty podložky, tvůj svár může klidně uletět stejně jako ten šroub na podložkách a takhle je to se vším.
No musím tě poopravit.Ta pružina v žádnym případě nestvrdne,když je pořád ze stejnýho materiálu... .Tak že stále stejná ...Tak že vlastně ubíráš to,co píše Drak...funkční část.Která je tam pro to,aby když naložíš automobil aby byl stále schopen odpérovat nerovnosti vozovky.Tzv.kabinu oddělit od kabiny...To už věděli snad v patnáctym století,když vymysleli listový pružiny kterými odpérovávali kočáry urozených pánů a dam...jj Aby pánům nepadali paruky a dámám snad podprsenka
|
4.3.07, 23:09 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Pružina ti v žádným přípdě nemůže ztvrdnout, když ju zkrátíš, tak zároveň zkrátíš její akční délku, tudíž bude zapotřebí menší síly, aby se pružina dala stlačit na zvoji dolní mez = změkne. To, že ztvrdne ti může na autě připadat proto, že si spodní ramena sednou na dorazy a auto se vpředu nezhoupne ani za mák. Stačí se podívat na mezeru mezi ramenem a dorazem u sériové pružiny staré 20 let, sotva tam strčíš dva prsty.
Za tu dobu, co se motám okolo aut už vím, co si můžu dovolit a co ne, stejně tak, jako mi můžou uletět sváry, tak můžu mít na zadním platu deštník, kterej se při nárazu vymrští a zapíchne chodce na protější straně ulice. Na náhody se nehraje, ty prostě neovlivní někdo, ale je tu něco, čemu se říká pasivní bezpečnost, což ve zkratce mimo jiné znamená nepřispívat neodborným zásahem do funkční konstrukce auta. Zkus si schválně spočítat zátěž navíc, která ti vznikne při zkrácení pružiny o jeden závit a vystrčení kol ať už prolisem, nebo podložkou o síle 1 cm. Ve výsledku zjistíš, že přední náprava je trvale zatížená jako bys vozil v kufru pytel cementu a rameno opřený o doraz se chová ne jako kyvnej odpružovací člen, ale jako dvouramenná páka, která středem opřená o karoserii má tendenci v místě silentbloků tlačit nápravu směrem dolů od karoserie tudíž má za nástedek v lepžím případě utržení silentbloků, v horším případě při zhnilé kastli (70% škodovek) utržení kompletního držáku PN od karoserie. Při ladění auta se člověk musí zamyslet na důsledku toho co dělá, protože si mnozí neuvědomujou, že na cestách nejsou sami a není žádný hrdinství vletět do škarpy, nebo někoho zmrzačit.
|
5.3.07, 06:36 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
patrik-hp píše: Kristensen píše: Drak píše: Nejde o přesvědčování poldy, ale o to, co je bezpečnější. 120 by neprošla testem ani se zavřenýma očima a co se týče bezpečnosti, tak si ju upravím, i kdyby mě 100 policajtů nahánělo. Originální sedačky sou nepohodlnýa při nárazu si můžu rovnou useknout hlavu, bude to mít stejnej efekt, kduž se praštím o 120 volant, tak to asi odnesu daleko víc, než o ten měkčenej s větší plochou. Rozhodně nebudu mít radost z toho, že se mi podařilo přesvědčit zákonodárce o nutnosti vysunout kola podložkama za pomocí argumentů o lepší stabilitě auta a za rohem tím samým kolem, kterýmu nevydrží šrouby zabít někoho na chodníku. Že po uřezání flexou pružina ztvrdne slyším poprvé, ba naopak bych řekl, že změkne, protože jí ubereš funkční část, nehledě o neúměrným zatížení silentbloků spodního ramene a dorazů na nápravě, protože po sebemenším zkrácení si na ně rameno sedne, když už snižovat předek, tak jinou pružinou s tvrdší charakteristikou vyrobenou v ocelárně, kde to mají spočítaný. Tak tak origo sportovní pružina je nejlepší ale jak říkám když ji zkrátíš tak ztvrdne právě proto že jí sebereš jeden přužnej člen (závit) tudíž se pak víc zmáčkne a bude celkově víc napružená (tvrdší). Každá takováhle změna by se měla zvážit, tvoje sedačky stejně jako třeba ty podložky, tvůj svár může klidně uletět stejně jako ten šroub na podložkách a takhle je to se vším. No musím tě poopravit.Ta pružina v žádnym případě nestvrdne,když je pořád ze stejnýho materiálu... .Tak že stále stejná ...Tak že vlastně ubíráš to,co píše Drak...funkční část.Která je tam pro to,aby když naložíš automobil aby byl stále schopen odpérovat nerovnosti vozovky.Tzv.kabinu oddělit od kabiny...To už věděli snad v patnáctym století,když vymysleli listový pružiny kterými odpérovávali kočáry urozených pánů a dam...jj Aby pánům nepadali paruky a dámám snad podprsenka
P.S..pardon kabinu od podvozku
|
5.3.07, 16:48 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já ti řikám že ta pružina stvrdne a to díky tomu jak ty píšeš, ubereš jí akční člen tudíž stačí menší síla na její stlačení a pokud necháš stejně těžký auto tak ji tím pádem víc stlačíš a tím ji taky víc předepneš než předtím takže to stvrdne, měl jsem to a jezdil jsem i na uřezaný dorazy, před tím to strašně mlátilo právě proto že to do nich naráželo takže jsem je uřezal a pokud si myslíš že se pletu tak si zavolej do??????? Jo třeba H/P sporting, ti to vysvětlej, já od nich neustále beru sportovní tlumiče dokonce i na okruhový pick up feldy. A jinak to nejlíp poznáš když dáš na stotřícu dáš stodvácovej domek na péro a stotřícovou pružinu zkrátíš.
|
5.3.07, 18:49 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak já tě u toho nechám, že ztvrdne, sice si protiřečíš ve vlastním příspěvku (menší síla => víc stlačíš = tvrdá pružina ???), jenom tak pro názornost, když zatlačím palcem do polystyrenu a stejnou silou zatlačím palcem do másla, kde bude větší díra? Přece v tom měkčím. Cos měl z fyziky?
|
5.3.07, 19:38 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kristensen píše: Já ti řikám že ta pružina stvrdne a to díky tomu jak ty píšeš, ubereš jí akční člen tudíž stačí menší síla na její stlačení a pokud necháš stejně těžký auto tak ji tím pádem víc stlačíš a tím ji taky víc předepneš než předtím takže to stvrdne, měl jsem to a jezdil jsem i na uřezaný dorazy, před tím to strašně mlátilo právě proto že to do nich naráželo takže jsem je uřezal a pokud si myslíš že se pletu tak si zavolej do??????? Jo třeba H/P sporting, ti to vysvětlej, já od nich neustále beru sportovní tlumiče dokonce i na okruhový pick up feldy. A jinak to nejlíp poznáš když dáš na stotřícu dáš stodvácovej domek na péro a stotřícovou pružinu zkrátíš.
No logicky: Pokud stačí malá síla tak je tedy měkčí néééé????? Nebo to nechápu.No HP je něco uplně jinýho a tam pružiny neřezají... T:wink:
|
5.3.07, 19:46 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jo tak to je jasný že tam je neřezaj dělaj svoje a od nich to je třída!!!! Pápi má na feldě 1,6 H/P Sporting Special s pružinama a auto drží jak motokára je na nich přes 100 000 km a jsou pořád suchý a na testech všechny OK jen se jim nějak nevydařila ta prášková barva, za chvíli se oloupe.
|
5.3.07, 19:53 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Kristensen píše: Jo tak to je jasný že tam je neřezaj dělaj svoje a od nich to je třída!!!! Pápi má na feldě 1,6 H/P Sporting Special s pružinama a auto drží jak motokára je na nich přes 100 000 km a jsou pořád suchý a na testech všechny OK jen se jim nějak nevydařila ta prášková barva, za chvíli se oloupe.
Jj...Hp jsou Český hezký a super...Máš recht
|
5.3.07, 19:54 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Škoda že už není od nich člověk kterej by dělal repasovaný na 120 a 130
|
5.3.07, 19:56 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Kristensen píše: Drak píše: Nejde o přesvědčování poldy, ale o to, co je bezpečnější. 120 by neprošla testem ani se zavřenýma očima a co se týče bezpečnosti, tak si ju upravím, i kdyby mě 100 policajtů nahánělo. Originální sedačky sou nepohodlnýa při nárazu si můžu rovnou useknout hlavu, bude to mít stejnej efekt, kduž se praštím o 120 volant, tak to asi odnesu daleko víc, než o ten měkčenej s větší plochou. Rozhodně nebudu mít radost z toho, že se mi podařilo přesvědčit zákonodárce o nutnosti vysunout kola podložkama za pomocí argumentů o lepší stabilitě auta a za rohem tím samým kolem, kterýmu nevydrží šrouby zabít někoho na chodníku. Že po uřezání flexou pružina ztvrdne slyším poprvé, ba naopak bych řekl, že změkne, protože jí ubereš funkční část, nehledě o neúměrným zatížení silentbloků spodního ramene a dorazů na nápravě, protože po sebemenším zkrácení si na ně rameno sedne, když už snižovat předek, tak jinou pružinou s tvrdší charakteristikou vyrobenou v ocelárně, kde to mají spočítaný. Tak tak origo sportovní pružina je nejlepší ale jak říkám když ji zkrátíš tak ztvrdne právě proto že jí sebereš jeden přužnej člen (závit) tudíž se pak víc zmáčkne a bude celkově víc napružená (tvrdší). Každá takováhle změna by se měla zvážit, tvoje sedačky stejně jako třeba ty podložky, tvůj svár může klidně uletět stejně jako ten šroub na podložkách a takhle je to se vším.
az na to, ze tvrdost vinutej (to je dost dolezite) pruziny nie je udavana poctom zavitov, ktore ma, ale tym, ake hrube a z akeho materialu tieto pruziny su. pocet zavitov udava akurat to, aku nulovu poziciu pruzina ma. Navyse urezat z pruziny zakoncenie je svojim sposobom debilizmus, pretoze sedlo pruziny v naprave je potom nesymetricky namahane a dochadza k jeho destrukcii, cize sa vobec necudujem, ze policajti s takymi pruzinami nechavaju vozy z STK vyhadzovat, robil by som to v klude aj ja.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
5.3.07, 21:58 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tiséc hlav tisíc názorů já tu mám jednoho ten si koupí nějaký šrot, první mu tam musím navařit tu rouru od kamen, dopředu světla na střední elektrocentrálu, velký popelník na vajgly a muzika že se mu střepe střecha, nějaký brzdy nebo čepy to se neřeší, hlavně ho zajímá tachák co z toho vyždímá, rychlých jezdců jsou plné hřbitovy, ale i pohřební služba musí z něčeho žít a tak jde život miloš
|
6.3.07, 09:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|