|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Ales M
Příspěvky: 250
|
Mogul.... Měnil sem tu olej na vektre 1,8i Starej osmiventyl.... 4erstvě to koupil tak sem mu říkal že uděláme olej.... On že mogul... na nic jinýho neslyšel.... A jak se to natočilo, tak začli po chvilce bejt slišet hydrošteli a už nezmlkly.... ( už najeto na mogul tuším druhou výměnu...
Ale co v práci měníme, tak cca 60% jsou prodloužený intervaly.... A nikdy sem neregistroval že by se něco stalo.... A to není problém 200 000km i víc... A většinou nafta... No chtěj třeba i tři litry do kufru....
Nejhorší je to, že oni vědí akorád co se s tim motorem stalo ve výsledku, ale už nevidí, že ten člověk do toho naleje cokoli.... nejen výrobce ale i specifikaci.... long life nebo ne.... Jednou byl frajer zaraženej že so olej musí dát i s filtrem!!! Že do toho každej den ráno skočí a za studena popojede ve 4 000 ot/min ( s dieslem v turbu) pět kilometrů a večír to samý zpátky... to už nikdo nevidí.....
Za všechno ani olej nemůže....
Taky sem znal jedno prase co dokázalo z auta zákazníka vyšetřit i novej filtr.... A pak to vzniká....
Jediný kde vzniká karbon sám o sobě je superb 1,8 turbo.... Když dá někdo malej filtr oleje... má to malou vanu kvuli nápravě... jsou tam 4 litry oleje... a dá tomu někdo čočku... tak se ten olej neuchladí a máš tam takýho karbonu že to můžeš škrábat.... jednou to přestalo i mazat... ( rosvítila se kontrolka...)
|
21.11.07, 13:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jo tak takovejch expertů je víc co se ptaj jestli se musí měnit filtr když měněj olej a někteří by ho i dokonce vymyli v benzínu a dali zpět.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.11.07, 13:51 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
Tak to jsem přesně slyšel... jako jak ho vymejt... to by předsi muselo nějak jít vyprat... Atd...
|
21.11.07, 15:29 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
FerdikF píše: cyz píše: FerdikF píše: Já dokonce kvůli LPG měním už po nějakejch 8 max 9 tisících. Raději tam dám levnější olej a měním ho častěji a né jak si někteří myslí, že když koupí olej za 300/l, že tam vydrží 30tisíc. No já dávám olej za 300,-/l a stejně ho budu radši měnit po těch 10 000....taky jsem vypozoroval že do těch 10 000 olej dolívat nemusím a po 10 000 se ta spotřeba zvedne tak že podledně jsem za těch 5 000 dolíval snad 2x Já mám tady kousek prodejnu parama a kupuju Mogul GX PRO 15W-40 (API SL/CF) za necelých 90kč/l, myslím že pro favo motor je dobrej až až a za výměnu oleje dolejvám tak kolem litru. Jasně čím je olej horší, tím rychleji mizí, u 120 mi to pak žralo skoro litr na tisíc
Ja menim intervaly zkracene - po 10tis, ale z duvodu ze mam auto na LPG. Jinak pro stare konstrukce motoru staci 15 t km nebo 1 rok podle toho co prijde driv.
"Horsi" olej - myslis mineralni? Naopak, drive zmizi "lepsi" ktere by se do starsich aut nemeli davat. Prece jen v dobe kdy se vyvojari konstruovali tyto motory byly oleje na uplne jine urovni nez ted
_________________ VAZ 2109
|
21.11.07, 16:14 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
utia píše: FerdikF píše: cyz píše: FerdikF píše: Já dokonce kvůli LPG měním už po nějakejch 8 max 9 tisících. Raději tam dám levnější olej a měním ho častěji a né jak si někteří myslí, že když koupí olej za 300/l, že tam vydrží 30tisíc. No já dávám olej za 300,-/l a stejně ho budu radši měnit po těch 10 000....taky jsem vypozoroval že do těch 10 000 olej dolívat nemusím a po 10 000 se ta spotřeba zvedne tak že podledně jsem za těch 5 000 dolíval snad 2x Já mám tady kousek prodejnu parama a kupuju Mogul GX PRO 15W-40 (API SL/CF) za necelých 90kč/l, myslím že pro favo motor je dobrej až až a za výměnu oleje dolejvám tak kolem litru. Jasně čím je olej horší, tím rychleji mizí, u 120 mi to pak žralo skoro litr na tisíc Ja menim intervaly zkracene - po 10tis, ale z duvodu ze mam auto na LPG. Jinak pro stare konstrukce motoru staci 15 t km nebo 1 rok podle toho co prijde driv. "Horsi" olej - myslis mineralni? Naopak, drive zmizi "lepsi" ktere by se do starsich aut nemeli davat. Prece jen v dobe kdy se vyvojari konstruovali tyto motory byly oleje na uplne jine urovni nez ted
Tím horším jsem nemyslel druh oleje, ale jak je olej opotřebovanej.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
21.11.07, 16:34 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ales M píše: Tak to jsem přesně slyšel... jako jak ho vymejt... to by předsi muselo nějak jít vyprat... Atd...
Jo filtr kterej stojí 80,- budeš vymejvat jo? A čím aby jsi ušetřil? Technickej benzín něco stojía když k tomu vemeš strávenej čas a ve výsledku je stejně ta účinost toho filtru snížená tak tě to pak vyjde se všema škodama dráž na dalších 5 let dopředu.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
21.11.07, 17:57 |
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
Ale to jim nevysvětlíš.... By to vzali vodou.... no možná snad i teplou.....
|
21.11.07, 18:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|