Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Sadra17 píše: peugeot 405 grd
Ze ja te smazu?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.1.08, 19:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Viky píše: Sadra17 píše: peugeot 405 grd Ze ja te smazu?
cenzor viky
|
9.1.08, 19:08 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
to ja prave tak prubezne koukam vsude, ale i kdyby to bylo 5k,- tak si pozvu znamyho tchnik,a nechal bych mu flasku a on se vyzna a co je dulezity ze udela opravdu co clovk rekne a zadnej technik z firmy co rekn super perfekt auto. Nejlepsi je koukat po bazarech, kdyz nekde inzerujou 120ku bez koroze, je dobry nechat hodit na kolibku, ytahnout koberec a je hned smich
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
9.1.08, 19:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Viky píše: Sadra17 píše: peugeot 405 grd Ze ja te smazu?
nemůžu si pomoct ale je to strašně pohodlný auto
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.1.08, 19:10 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
kingbacker píše: Nejlepsi je koukat po bazarech, kdyz nekde inzerujou 120ku bez koroze, je dobry nechat hodit na kolibku, ytahnout koberec a je hned smich
Staci hrabnout dolu do kapsy pro podelny rameno a zabrat zevnitr proti prahu. Kdyz to lupne, je to nahnily. Kdyz ti projede ruka skrz, dostanes od prodavajiciho pres hubu, ale vis na cem jsi.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.1.08, 19:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Sadra17 píše: Viky píše: Sadra17 píše: peugeot 405 grd Ze ja te smazu? nemůžu si pomoct ale je to strašně pohodlný auto
Tchan to ma, v kombiku. To je pohodlny jenom do doby, nez ti lehne cumak na zem kvuli perum a zadek se rozjede do A, pak bych ti pral s tim jet. Letos do toho soupnul pres 20.000,- ani nemrk. A to este nema spraveny stresni okno, kterym mu tam tece, protoze se mu ucpal nejakej odvodnovaci kanalek kterej vede skrz kastli a neda se k nemu dostat. Proste BAAJO!!!!!!
Cim min toho v aute je, tim min se toho muze posr*t.
742 Forever!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
9.1.08, 19:16 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
kingbacker: Fak to se divím s tím Formanem - ten musel mít nalítáno přes půl milionu km a namašlené na prodej. Já jsem za Formana dal teda přes 30, objevily se tam nějaké vady na kastli ale to mi karosář opraví za pár stovek, jinak osm měsíců provozu bez jediné poruchy (14 000km v dost náročných podmínkách, přetěžování, jázda v hnusném počasí, pod dálnici apod.). Taky to může být opravářem. Kámoš který autům vůbec nerozumí (je kuchař) si koupil Felicii, navrážel do ní postupně v servisu kde pracuje jeden vyhlášený blbec asi 35 000 během prvních 5 000km, vyměněná půlka elektroniky motoru, údajně teda, některé věci se pokazily brzo znova, ve finále zadřel motor, tak to dal k nějakému garážovému opravářovi, ten mu tam dal druhý motor, poléčil kabeláž, za práci si vzal asi 1500 i s výměnou motoru a od té doby Felicie šlape jak hodinky
|
9.1.08, 19:17 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Viky píše: kingbacker píše: Nejlepsi je koukat po bazarech, kdyz nekde inzerujou 120ku bez koroze, je dobry nechat hodit na kolibku, ytahnout koberec a je hned smich Staci hrabnout dolu do kapsy pro podelny rameno a zabrat zevnitr proti prahu. Kdyz to lupne, je to nahnily. Kdyz ti projede ruka skrz, dostanes od prodavajiciho pres hubu, ale vis na cem jsi.
To je jako prijit se sroubovakem do bazace a redka zkouset podlahu, napravnice a tak, to je pak pohled majitele ci prodavajiciho, uz jen kdyz clovek ten sroubovak taha )
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
9.1.08, 19:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Viky píše: Tchan to ma, v kombiku. To je pohodlny jenom do doby, nez ti lehne cumak na zem kvuli perum a zadek se rozjede do A, pak bych ti pral s tim jet. Letos do toho soupnul pres 20.000,- ani nemrk. A to este nema spraveny stresni okno, kterym mu tam tece, protoze se mu ucpal nejakej odvodnovaci kanalek kterej vede skrz kastli a neda se k nemu dostat. Proste BAAJO!!!!!! Cim min toho v aute je, tim min se toho muze posr*t. 742 Forever!
já vim dneska sem na tom dodělal spojku a že už sem jich pár udělal ale tohle bylo nejhorší auto do sem dělal
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.1.08, 19:20 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
cyz píše: kingbacker: Fak to se divím s tím Formanem - ten musel mít nalítáno přes půl milionu km a namašlené na prodej. Já jsem za Formana dal teda přes 30, objevily se tam nějaké vady na kastli ale to mi karosář opraví za pár stovek, jinak osm měsíců provozu bez jediné poruchy (14 000km v dost náročných podmínkách, přetěžování, jázda v hnusném počasí, pod dálnici apod.). Taky to může být opravářem. Kámoš který autům vůbec nerozumí (je kuchař) si koupil Felicii, navrážel do ní postupně v servisu kde pracuje jeden vyhlášený blbec asi 35 000 během prvních 5 000km, vyměněná půlka elektroniky motoru, údajně teda, některé věci se pokazily brzo znova, ve finále zadřel motor, tak to dal k nějakému garážovému opravářovi, ten mu tam dal druhý motor, poléčil kabeláž, za práci si vzal asi 1500 i s výměnou motoru a od té doby Felicie šlape jak hodinky
Až budu mít jednou čas, tak sem hodím, co si tam brácha navymýšlel, protože to byl fak mazec, vlastně nechal cely auta rozdělat, do konce a pak skladat a menit dily, no az moc slusny. a znackovy servisy fuck off, firma to posila do serviasu ale co jaka firma koho zajma, protoze jsem cetl asi 5% pozitivnich ohlasu na koncernovy servisy a to jeste pulka co se tyce mntaze automatickyho rozsvecovani svetel apod.
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
9.1.08, 19:23 |
|
|
kingbacker
Příspěvky: 549 Bydliště: Jilemnice
|
Total GO :-))
Seznam věcí k opravě – podrobný popis:
Auto má najeto 120tis. km a budeme v nejbližší době potřebovat (přírůstek do rodiny), aby co nejdéle jezdilo bez větších oprav (nejlépe bez žádných), proto bych Vás chtěl poprosit o provedení následujících kontrol, oprav nebo výměn dílů (je to hodně podrobný popis, proto je to tak dlouhé):
Karoserie:
• Odstín laku Škoda 4710 – „modrá královská“ (je to v servisní knížce)
• podvozek - očištění od rzi, nástřik, výměna příliš zkorodovaných dílů (trubičky, apod. ?)
• dutiny - kompletní vystříkání dutin skeletu
• dveře - kontrola spodních hran a růžků dveří (někde již orezlé), vybroušení rzi, nástřik, vystříkání konzervací (nebo co je vhodné),
• LZ dveře vyměnit komplet (sehnal jsem skoro stejnou barvu, jen minimální koroze v jednom místě, stačí tedy nastříkat zvenčí, mají dokonce i polep sloupku jako ostatní dveře, jsou na nový typ, tak by do nich mělo jít přehodit všechno s těch poškozených) – další drobné oděrky na dveřích a kolem nich
• přední blatníky - výměna a nástřik do barvy vozu (sehnal jsem ve slevě originál CZ včetně blikačů)
• přední maska - výměna a nástřik do barvy vozu (sehnal jsem originál i s novým znakem)
• lemy zadních blatníků - výměna zkorodovaných částí dle uvážení (pod plastovými kryty je to úplně „sežrané“, nevím, kam dál to až pokročilo, na levé straně se to zdá horší, rezaví i střední část lemu nad kolem, koroze růžků u zadních světel), kontrola koroze kolem hrdla nádrže (až se budou dělat ty lemy)
• prahy - vyvaření, spíše asi rovnou výměna více zasažených částí prahů (v zadní části levého prahu je už pode dveřmi díra, kdoví jak vypadají uvnitř, oba prahy jsou navíc pomačkané od zvedáku a zespoda ve spoji dost rezavé; bylo by možné pak na nové prahy navařit nějaký plochý nebo „L“ profil kvůli ochraně při zvedání, aby se nepoškozovaly jako teď?)
• podlaha - kontrola stavu, určitě oprava koroze podlahy u řidiče (zatéká tam oknem), vnitřní rohy u zadních sedadel (v několika růžcích počínající koroze, asi to prorezlo zevnitř prahů), případně kontrola dalších rizikových míst, kterých jsem si nemusel všimnout a často tam koroze je
• kapsy zadních tlumičů - oprava koroze kolem kapes zadních tlumičů (dobře viditelné v kufru – voda zatékala pravděpodobně ve spojích plechů, které jsou exponované v podbězích) + rezavé víčko vany pro rezervu
• zavěšení palivové nádrže – prasklý jeden ze dvou upínacích pásů
• 5-té dveře - vyvaření, konzervace vnitřku (uvnitř dveří koroduje hrana pod sklem, jak zatékalo kolem těsnění, hlavně na levé straně, dále koroduje spodní hrana dveří kolem odtokových otvorů; při případném vyvařování se může černá fólie kolem skla zlikvidovat, kulatý znak mám nový, nápisy ale raději zachovat, ty jsem nesehnal…), zaslepení otvoru po zámku (teď je tam jenom nějaký špunt)
• vzpěry 5-tých dveří – uvolňuje se uchycení pravé vzpěry ve sloupku karoserie, stržený závit? bylo nejspíš neodborně opraveno (pokus o svaření, ale svár prasknul a šroub nešel ani utáhnout, odvrtal jsem svár a šroub alespoň občas dotahuji), dveře možná zvedá pouze jedna vzpěra, proto je druhá více namáhána (zatím jsem je zkusil prohodit, pravá je teď tedy asi slabší) – dveře se po odjištění zámku občas neotevřou, neodskočí (chybí nějaké pérko, nebo to mají dělat ty zpěry?)
• spoj střechy a obtokového kanálku nad 5-tými dveřmi – počínající koroze (zřejmě se tam dostává vlhkost kolem závěsů dveří) – posoudit stav, vybrousit, nakonzervovat?
• motorový prostor - oprava koroze plechů a spojů, kapota zevnitř (hlavně skelet na bocích a spoje kolem kapes tlumičů) , nástřik (nemusí být v barvě vozu, dám přednost odolnému nátěru před barvou, stejně to není vidět…)
• namontovat plastové podběhy pro všechna kola (podařilo se mi je nakonec po mnohých komplikacích sehnat)
• pokud to bude možné, oprava prasklých žeber předního nárazníku (alespoň spojit nějakými plíšky, třeba jen prošroubovat vruty do plastu a zabarvit, spodní díl mřížky je prolomený asi od obrubníku ještě od předchozího majitele, je uvolněný i tenký spodní spoiler; nebo kdyby to bylo moc pracné, tak vyměnit celý nárazník, když už se bude kvůli blatníkům stejně sundávat)
Těsnění + skla:
• výměna těsnící gumy a přetěsnění čelního a zadního skla, výměna čelního skla komplet v případě potřeby – pro jistotu jsem si ho koupil (kolem skel neustále zatéká na podlahu k řidiči i do 5-tých dveří, zbytečně to tam pak reziví)
• výměna vnějších sametek skel všech dveří (už jsou úplně zelené, některé se uvolňují a jsou od nich poškrábaná skla předních dveří)
• kontrola těsnění mezi dveřmi a karoserií – „pirelli profil“( nad 90km/h píská, v zimě tam táhne, a to byla ještě mírná zima….)
• kontrola těsnění 5-tých dveří (táhne) + výměna kabelové průchodky? (roztržená, teklo do dveří, provizorně jsem opravil silikonem a drátem, je v ní i letovaný drát k vyhřívání skla, tak se blbě ohýbá)
• kontrola těsnění kolem zadních pevných skel (v zavazadlovém prostoru někdy zatékalo do kapes v zadních blatnících, trochu pomohlo zalití spár rezistinem, ale ne úplně)
• stahovačka skla v PZ dveřích je nějaká rozbitá (když se sklo stáhne úplně dolů, tak nejde zpátky a musí se mu pomoct ručně, pak se zase chytí, asi špatný konec dráhy)
• uvolněná trojúhelníková skla zadních dveří, spadávají trochu dolů a vznikají škvíry
Brzdy + řízení + tlumiče:
• brzdové obložení – kontrola, výměna (určitě přední destičky, jedna levá je dost sjetá, asi je i poškrábaný kotouč, při silnějším brždění z vyšší rychlosti začne drhnout)
• brzdové kotouče, bubny, třmeny, prasátka - kontrola, odrezení/opískování/osoustružení (a nástřik/konzervace) nebo případně nutnosti výměna …..(jsou dost orezlé, třmeny se možná nepohybují souměrně; levé zadní prasátko je nové, pravé raději preventivně vyměnit)
• kontrola tlumičů, pružin a jejich uložení, výměna opotřebených částí (možná unavené zadní pružiny - zadek mi někdy přijde moc nízko, v předním pérování za teplého a suchého počasí něco vrže, v zimě to nedělalo; mám koupené horní misky předních pružin – staré jsou úplně sežrané, pravděpodobně vyměnit i zadní tlumiče – zadní levý už se zdá špatný a auto se houpe, pokud by to bylo v rámci opravy vhodné, klidně vyměnit i přední, zase by aspoň nějakou dobu vydržely, už jsou dost rezavé; četl jsem že jsou dobré například „Sachs Super Touring“)
• kontrola řízení, kloubů, svislých a kulových čepů, silentbloků, homokinetických kloubů, manžet (jedna manžeta určitě roztržená) – řízení za tepla vrže a je v něm někdy cítit „lupání“ (vůle řízení a uložení kol byla uvedena jako závada i na STK)
• kontrola brzdových trubiček, hadiček, výměna nejvíce zkorodovaných, dle potřeby výměna brzdové kapaliny; pokud je to vhodné, tak zkontrolovat rizikové komponenty hlavního válce a další části
• zasekává se ruční brzda – občas když auto déle stojí čumákem nahoru tak chvíli trvá, než povolí ruční brzda (nejdřív se nic neděje, pak to najednou „lupne“ a auto se dá do pohybu)
• rozpěra předních tlumičů – vyplatí se? Většinou ji doporučují kvůli tuhosti karoserie a bezpečnosti, ovlivní nějak znatelně jízdní vlastnosti
Motor, převodovka, výfuk:
• výměna těsnění pod hlavou a těsnění vany (prosakuje olej, uvedeno jako závada na STK)
• kontrola a výměna svíček (četl jsem doporučení na Bosch FR7DC, NGK BKR6ES, Champion RC9YC – údajně nejvhodnější pro motory 781.136X a 781.136B )
• výměna oleje motoru a převodovky, olejový filtr (+kontrola těsnosti převodovky, uvedeno jako závada na STK)
• kontrola opotřebení spojky a její seřízení, případně výměna částí (pedál není v úrovni s ostatními jak má být, vypéruje vždy o něco výš a zabírá pouze hodně nahoře)
• kontrola opotřebení alternátoru a startéru (jsou původní, tak už budou mít dost za sebou), v případě nutnosti výměna rovnou za 70A alternátor z Felície (má už stejnou řemenici) a za startér 1kW z Felície
• pokud je vhodné tak kontrola rozvodů, vůle ventilů, stav semeringů na ventilech (při záběru motor mezi asi na 2000-2300ot. trochu klepe nebo vydává podobné zvuky – jinak ale táhne pěkně už od 1500 ot. až do 3500 ot., pro posouzení nejlépe projet, je to 50kW BMM) – zjednodušeně řečeno posoudit stav motoru, po 120tis. km už na něm něco bude znát…..
• pokud by to bylo vhodné, kontrola filtru u palivového čerpadla ?(v nádrži)
• kontroly dalších částí a seřízení dle potřeby nebo doporučení, nechtěl bych přeci jen po 120tis. km něco zanedbat a pak někde zůstat stát…
• výměna střední části výfuku včetně uložení (výfuk děravý u rezonátoru, už je to poznat i po zvuku, hlavně za studena – mám komplet i s díly pro uložení), kontrola prvního dílu výfuku (prohlídnout svody, jestli se někde taky nedělá díra, když už bude sundaná druhá část)
Topení:
• instalace topení z Felicie – celé jde vyměnit za původní, připojení na elektriku stejné (připravil jsem), pouze je potřeba odstranit kousek vnitřní přepážky v horním vzduchovém kanále v palubce, klapka u Felicie se oproti Favoritu vyklápí i ven (bližší popis v přiložených vytištěných článcích, je tam i obrázek) – možná nebude úplně přesně sedět nasávání na kapotu (ne o moc), mám jeden vstupní díl navíc, zkusil bych si ho pak v případě potřeby upravit nějakými plechy a až na ně dát těsnění, přední krycí panel kolem knoflíků se musí nasadit až nakonec, mám ještě jeden nepoškozený navíc
• kontrola spínání a funkce motoru ventilátoru chladiče (pravděpodobně funguje, ale lépe na léto prověřit, abych to někde v koloně neuvařil….)
Světla + zrcátka + elektrika:
• otáčkoměr špatně ukazuje – na volnoběh asi dobře, ale při 115Km/h ukazoval na pětku jen 3000ot, při 80km/h jenom 2000ot. Dřív ukazoval alespoň o 500ot víc. (zdá se mi že pomalu a nepravidelně reaguje při zvyšování i snižování otáček, jako by ho něco chvílemi brzdilo, přitom je jen půl roku starý, původní měl podobnou závadu, ale znatelnější - ukazoval max 2000ot a na volnoběh 500ot. Po výměně půl roku vše v pořádku, začal zlobit až teď) Nevím kde je závada. (snímač otáček motoru, řídící jednotka, otáčkoměr? – otáčkoměr je v záruce, koupeno v Praze)
• výměna hydrokorektoru a seřízení hlavních světel – podle nákladu buďto pořádně nevidím na cestu nebo naopak oslňuji protijedoucí auta (koupil jsem si nový; původní nevyhazovat, zkusím později předělat na elektrické z Oktávky)
• výměna obou vnějších zrcátek (zatuhlá, nejdou sklápět k autu, nastavují se „skokem“ a občas se sklepou a vidím akorát silnici – sehnal jsem levně nová, i když nejsou originál Škoda, tak snad poslouží)
• anténa – někdy se zdá, jako by byl přerušený kabel od antény (s anténou nehraje rádio o moc líp než bez ní, už jsem kabel jednou měnil, ale taky za použitý, i když se to tehdy zlepšilo)
• zadní levé světlo (pevní část) – je neoriginál a nesedí úplně přesně těsnění na boku, možná by pomohlo trochu vybrousit díry v karoserii a světlo posunout doprava (navíc má trochu jinou barvu, možná tam později dám raději použité, ale originál)
Kola + disky:
• pokud bude čas, nechat přezout na letní (gumy i disky mám bohužel zvlášť, jinak bych to udělal sám a do pneuservisu jsem to už nestíhal, tak se omlouvám, že s tím zdržuju)
Další:
• další závady uvedené v protokolu z STK – pokud už jsem je nezmínil jinde (výpis přiložen)
• případně výměna houkačky (občas nezatroubí, spínač u volantu jsem měnil, tím to asi nebude, dvojtónová co jsem sehnal stála to samé co originál)
• případně nainstalovat 3-tí brzdové světlo (nějakým pevnějším způsobem, spíš na strop v interiéru těsně před obtokovým kanálkem; taky uvažuji o roletce na zadní okno, tak aby se to tam nějak vešlo)
• stropní hodiny – nesvítí první segment když je tam číslice „2“, zkoušel jsem je opravovat ale dlouho to nevydrželo, tak se s tím asi nedá nic moc dělat….
• centrální zamykání – když už bude auto dost rozebrané, dalo by se namontovat nějaké centrální zamykání? Stačilo by nějaké levné, třeba i pouze na klíč, neb¨vím ale za kolik a jestli vůbec Bareš nějaké pro Favorita nabízí. Univerzální jsou na internetu již kolem 1500Kč.
• cokoliv vyžadující opravu nebo rezavé na co se při pracích narazí samozřejmě raději také opravit nebo vyměnit, raději si připlatím a déle počkám, hlavně aby se vše potřebné udělalo, později už bude komplikovanější dát auto na delší dobu do opravy.
V případě jakýchkoliv nejasností nebo nově objevených závad jsem k dispozici na telefonu 736 700 999 (celý den, od 26.4.) nebo večer po 18h na čísle 222 961 201, případně stačí dát jinak vědět a já zavolám ve vhodnou dobu sám. Předem moc děkuji a omlouvám se, že je toho tolik, chápu že to bude asi docela dlouho trvat.
_________________ 135 LX, motor 43kw, na poježdění, i zde nedostatky http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=18742
Snažím se co mi síly a finance stačí, nebijte mě
|
9.1.08, 19:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kingbacker píše: Sadra17 píše: peugeot 405 grd Abych něco nekoupil a nemusel do toho to amý dát. Brácha koupil formama s boschem za 30k, hendka dalsich 30 na tom nechal a v soucastnosti po GO vseho u dobryho mechanika vetne vyvareni, zesileni nekterych partii je vcetne koupe cena 110k. To uz je extrem, ale zae supr, kdyz i forman jede bez problemu. Zkrtaka auto "v poradku" s temi kriterii. Ale je fakt ze stastna nebo spis smolna ruka je silnym hracem
Tedle starej peugeot je fakt drzak, deda ma 1,6 benzin a po 330 000km stale ok, dvakrat se delaly rozvody, obcas svicky oil Ani to moc nerezne a kdyz by na me deda dal a vykuchali bychom ucpanej kat tak by to i docela dobre jelo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
9.1.08, 20:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
máš mistr ho má a má najeto 380 000 bez zásahu do motoru samozřejmě mění oil a rozvody
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.1.08, 20:28 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Zrovna dnes jsem viděl krásnou červenou stodvácu, mít víc času, asi bych si ji prohlédl pořádně. Tak zachovalou, čistou a naleštěnou škodovku jsem dlouho neviděl. Kde se takové úžasné kousky berou? Nějaké tajné zásoby v MB?
|
9.1.08, 21:35 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
CROWACK píše: na ježdění si kup fávo, ale že do něj budeš muset občas šáhnout s tím počítej, ale celkově pokud seš trochu zručnej tak si většinu věcí zvládneš udělat sám a díly máš za hubičku...742 už do každodenního provozu vyžaduje přece jenom víc péče (o to víc se ti za ni pak odmění )...
Ja na svem formanu sem za posledni 3 mozna 4 roky nemel zadny zasadni problem. Kdyz se o to clovek stara - meni olej, svicky, vzduchovej filtr ... proste takove ty bezne veci ktere by clovek delal na jakem koliv autu, tak to musi jezdit bez vady nekolik roku. Samozrejme ze kdyz clovek uvidi naznak rzy tak se to hned musi lecit a ne stim tak jezdit...
_________________ silver line combi 1,3 - 46 kw
O II kombi Look RS
|
9.1.08, 22:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|