Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Jak jezdit s nižší spotřebou. 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
FerdikF píše:
jestli vypinaj motor na kazdou cervou, tak potom urcite i z kopce atd. To uz pak neni moc bezpecny.


Bezpečnost nevidím jako velký problém, u aut bez posilovače to u malých kopců nevadí vůbec, u aut s posilovačem si necháš kvalt a držíš spojku, pro první sešlápnutí pedálu by měl tlak být, pro druhé už máš motor v otáčkách. Sám to neprovozuju a považuju za nerozumné.

Ale vyjet kopec a vypnout motor, to musí být lahůdka. Není někde uvedeno, kolik km motor při takovém zacházení přežil?


29.2.08, 09:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
FerdikF píše:
jestli vypinaj motor na kazdou cervou, tak potom urcite i z kopce atd. To uz pak neni moc bezpecny.


Tohle je prý při soutěžích přísně zakázáno ;)

Já když jedu z kopečka, nechám kvalt a na přepínači LPG dám "R" tím pádem mi do motoru nejde žádné palivo a altík točí..i posilovač funguje ;)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


29.2.08, 10:13
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
fatal píše:
Je zřejmé, že je možné jezdit levněji, než je uvedeno v papírech, ale opravdu si nedokážu představit, co ti ECO závodníci dělají, aby dosáhli spotřeby kolem 2,5l...


Další fakt EKO rallye jsou gumy 145/90 nafoukaný na víc atmosfér než má TATRA :D :D :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.2.08, 13:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Další fakt EKO rallye jsou gumy 145/90 nafoukaný na víc atmosfér než má TATRA :D :D :D


Je fakt, že na pologaluskách se jede lehčeji než na horáku. Domníval jsem se, že soutěží se sériovými vozy, to fakt nahodí tak úzké profily třeba i na Oktávku?


29.2.08, 14:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
fatal píše:
Martin 007 píše:
Další fakt EKO rallye jsou gumy 145/90 nafoukaný na víc atmosfér než má TATRA :D :D :D


Je fakt, že na pologaluskách se jede lehčeji než na horáku. Domníval jsem se, že soutěží se sériovými vozy, to fakt nahodí tak úzké profily třeba i na Oktávku?


To nefim, ale na Fávu sem tydle killer gumy viděl... :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


29.2.08, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ze nejedou rovnou po rafcich ... :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


29.2.08, 14:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz