Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Viky píše: Se tu furt dohadujete.... ja rikam 2 motory. Showcar musi mit proste 2 motory. Vykuchat zadni napravu a hodit tam misto toho McPherson s motorem na pridavny vyztuhy.
tohle má Corsa a docela to válí no ...ale bude to strašně těžký na sladění...sral bych na to...odlehči toho favorita co to jde a dej tam Hayabusa turbo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.12.08, 10:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Viky píše: Vykuchat zadni napravu a hodit tam misto toho McPherson s motorem na pridavny vyztuhy.
A hlavně se stabilizátorem!
|
29.12.08, 11:00 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
a co takhle 2,4 td z fiata marey? v serii 91 kw a přes 300 n.m. (tuším) a je to slušný motor, a dá se poladit - větší ic, turbo... dílů je mraky a levné...
|
29.12.08, 16:09 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
2.1.09, 23:09 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Marra píše: a co takhle 2,4 td z fiata marey? v serii 91 kw a přes 300 n.m. (tuším) a je to slušný motor, a dá se poladit - větší ic, turbo... dílů je mraky a levné...
naftu? to snad ne turbo benzín by udělal daleko lepší službu
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
2.1.09, 23:41 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Delalo se Bravo HGT s 2.0 motorem, myslim 115kW, snad petivalec..?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.1.09, 00:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Viky píše: Delalo se Bravo HGT s 2.0 motorem, myslim 115kW, snad petivalec..?
jj petivalec....to dělala i alfa
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
3.1.09, 01:07 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ondras83 píše: Viky píše: Delalo se Bravo HGT s 2.0 motorem, myslim 115kW, snad petivalec..? jj petivalec....to dělala i alfa
To je motor pro chlapy!
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.1.09, 10:21 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Viky píše: To je motor pro chlapy!
Pro chlapy, co mají o kolečko méně a potřebují to kompenzovat pístem?
Proč mají někteří lidé pořád nutkání někam rvát lichý počet válců?
|
3.1.09, 11:08 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.1.09, 11:25 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Martin 007 píše: Já sem 9 let zamilován do V8...
A co na to ona? Jo, to je motor pro opravdové chlapy. Ovšem řadový čtyřválec OHV rulezzz.
|
3.1.09, 11:41 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Ondras83 píše: Viky píše: Delalo se Bravo HGT s 2.0 motorem, myslim 115kW, snad petivalec..? jj petivalec....to dělala i alfa
i LANCIA s turbem to je 220 poníků a vleze se to jede pěkně...už sem se vezl
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
3.1.09, 11:42 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
fatal píše: Proč mají někteří lidé pořád nutkání někam rvát lichý počet válců?
Tak si vem, co se v takovym 4 valcovym motoru deje kolem horni uvrati. Setrvacnost vsech pistu brzdi rotacni pohyb zatimco na jednom valci zrovna potrebujes udelat velkou kompresi a setrvacnost by se ti hodila. 2valec 4 takt je na tom jeste hur.
Lichej pocet valcu tohle celkem efektivne odstranuje. Samozrejme je tu vetsi problem to vyvazit, ale celkove muzes ocekavat kultivovanejsi chod i pri vysoky kompresi a podobnejch zhovadilostech. No a 5 valcu v rade se este jakz takz da nacpat napric. 6 uz jedine do V a to je drahej motor.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.1.09, 12:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Viky píše: Tak si vem, co se v takovym 4 valcovym motoru deje kolem horni uvrati.
Tak to mi prosím vysvětli. Setrvačnost pístu u HU brzdí rotační pohyb? Při kompresi (tj. mezi 90° před HU a HU) přece dochází ke zpomalení pístu (při zachování úhlové rychlosti klikovky), tedy naopak by píst měl klikovku roztáčet.
|
3.1.09, 12:24 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
roztáčet ji může až překoná horní úvrať ne? sice jak říkáš pohyb pístu se zpomaluje takže síla kerou ho tlačí klika je menší ale furt je tam ten protitlak který se vytváří při kompresi...nebo sem pletu taky?
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
3.1.09, 12:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|