Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 18:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Máte v autě hasící přístroj? 

Máte ho?
Ano 42%  42%  [ 27 ]
Ne 58%  58%  [ 38 ]
Celkem hlasů : 65

 Máte v autě hasící přístroj? 
Autor Zpráva
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hm, tak to u Š1xx je docela problem nekdy, nez se dohrabu k baterce :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.12.06, 17:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Matthes píše:
Hm, tak to u Š1xx je docela problem nekdy, nez se dohrabu k baterce :(


Takže si teď všichni začnem montovat odpojovač baterie... :D

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


12.12.06, 00:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


12.12.06, 06:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
zokot píše:
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!


Spíš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


Naposledy upravil Bukaj dne 12.12.06, 14:17, celkově upraveno 1



12.12.06, 09:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Hasičák zatim nemám, vzhledem k tomu, že jsem pořád student a ceny těch malinkejch co jsem koukal jsou kolem tisícovky tak jsem zařadil nákup hasičáku do pořadníku. :lol:


12.12.06, 12:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Bukaj píše:
zokot píše:
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!


píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta :)

Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore :)

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


12.12.06, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
elegant píše:
Bukaj píše:
zokot píše:
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!


píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta :)

Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore :)


To ano, ale můj příspěvek byl k rozměru šroubů na kabelech u baterky :)
A U škodovek je problém se tam dohrabat i když je příruční zavazadelník prázdný :(

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


12.12.06, 14:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Bukaj píše:
elegant píše:
Bukaj píše:
zokot píše:
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!


píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta :)

Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore :)


To ano, ale můj příspěvek byl k rozměru šroubů na kabelech u baterky :)
A U škodovek je problém se tam dohrabat i když je příruční zavazadelník prázdný :(

Aha, sry som si nevšimol :oops:

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


12.12.06, 14:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 471
Bydliště: Děčín
Příspěvek 
Kybergreg píše:
euromen píše:
euromen píše:
mam dva.. spray u nohou spolujezdce a druhej mezi nohama vzádu na tunelu

když sme u "pálení aut" neinspirujte se těma polákama, netůrujte motor když hoří a tráva taky nepomůže :wink:

mohl bych dát taky ten odkaz...
http://video.google.pl/videoplay?docid=3350379899378425904&q=535i

Hmm, za kamerou opět chuj, kterej nemá ani páru o filmování, za volantem chuj, kterej nemá ani páru, co si s tim autem může dovolit... výsledek je jasnej.
A to rvaní trávy rukama bylo fakt dobrý... :twisted:

Mimochodem pokud hoří od elektriky (což nebyl tenhle případ), tak je nutný nejdřív odpojit baterku, jinak je veškerý hašení k prdu.

no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...

_________________
život je boj, bohudík


12.12.06, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
euromen píše:
Kybergreg píše:
euromen píše:
euromen píše:
mam dva.. spray u nohou spolujezdce a druhej mezi nohama vzádu na tunelu

když sme u "pálení aut" neinspirujte se těma polákama, netůrujte motor když hoří a tráva taky nepomůže :wink:

mohl bych dát taky ten odkaz...
http://video.google.pl/videoplay?docid=3350379899378425904&q=535i

Hmm, za kamerou opět chuj, kterej nemá ani páru o filmování, za volantem chuj, kterej nemá ani páru, co si s tim autem může dovolit... výsledek je jasnej.
A to rvaní trávy rukama bylo fakt dobrý... :twisted:

Mimochodem pokud hoří od elektriky (což nebyl tenhle případ), tak je nutný nejdřív odpojit baterku, jinak je veškerý hašení k prdu.

no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...

Pretože ak je na vine elektrina, tak niekde to iskrý a to je zdrojom, odkiaľ idú plamene. Ak neodpojíš baterku, tak bude ďalej iskriť a môže to prípadne chytiť aj na inóm mieste.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


12.12.06, 22:43
Profil

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.

Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?

_________________
Mazda 323, červená


13.12.06, 08:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 263
Příspěvek 
euromen píše:
no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...

V podstatě jak napsal elegant. Je to z toho důvodu, že dokud do toho zkratu (kterej ten požár způsobil) jde proud, tak se to tam bude furt zahřívat a i když to uhasíš za chvíli to chytí zase. Musíš nejdřív odpojit zdroj proudu, tím se zbavíš zdroje požáru.


13.12.06, 10:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Vašek Tábor píše:
Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.

Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...).
To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


13.12.06, 13:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
elegant píše:
Vašek Tábor píše:
Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.

Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...).
To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár.
no pokuď maji na sobě dorbou izilaci a nejsou to ty bez izolace tak to s nima mužeš udělat bezpečně :wink: , sekerou by to fakt byl problem zvlašť u schade třeba :lol:

_________________
Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo :twisted:
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá :twisted:


13.12.06, 14:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
elegant píše:
Vašek Tábor píše:
Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.

Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...).
To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár.



Třeba při nehodě hasiči jdou odpojit baterku pákovkama. Proč asi že. :twisted:

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


13.12.06, 14:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz