Máte v autě hasící přístroj?
Máte v autě hasící přístroj?
Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hm, tak to u Š1xx je docela problem nekdy, nez se dohrabu k baterce
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.12.06, 17:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Matthes píše: Hm, tak to u Š1xx je docela problem nekdy, nez se dohrabu k baterce
Takže si teď všichni začnem montovat odpojovač baterie...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
12.12.06, 00:11 |
|
|
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
12.12.06, 06:30 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
zokot píše: asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!!
Spíš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
Naposledy upravil Bukaj dne 12.12.06, 14:17, celkově upraveno 1
|
12.12.06, 09:22 |
|
|
pajavlk
Příspěvky: 304 Bydliště: Sezimovo Ústí
|
Hasičák zatim nemám, vzhledem k tomu, že jsem pořád student a ceny těch malinkejch co jsem koukal jsou kolem tisícovky tak jsem zařadil nákup hasičáku do pořadníku.
|
12.12.06, 12:36 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Bukaj píše: zokot píše: asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!! píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta
Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.12.06, 14:12 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
elegant píše: Bukaj píše: zokot píše: asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!! píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore
To ano, ale můj příspěvek byl k rozměru šroubů na kabelech u baterky
A U škodovek je problém se tam dohrabat i když je příruční zavazadelník prázdný
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.12.06, 14:16 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Bukaj píše: elegant píše: Bukaj píše: zokot píše: asi jak kdo - jsou matky 12 i 13, záleží na výrobci!! píš záleží na tom, kolikrát je kdo měnil v průběhu života auta Matthes mal tuším na mysli, že je problém sa dohrabať k baterke cez haraburdie, čo má v príručnom batožinovom priestore To ano, ale můj příspěvek byl k rozměru šroubů na kabelech u baterky A U škodovek je problém se tam dohrabat i když je příruční zavazadelník prázdný
Aha, sry som si nevšimol
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.12.06, 14:21 |
|
|
euromen
Příspěvky: 471 Bydliště: Děčín
|
Kybergreg píše: Hmm, za kamerou opět chuj, kterej nemá ani páru o filmování, za volantem chuj, kterej nemá ani páru, co si s tim autem může dovolit... výsledek je jasnej. A to rvaní trávy rukama bylo fakt dobrý... Mimochodem pokud hoří od elektriky (což nebyl tenhle případ), tak je nutný nejdřív odpojit baterku, jinak je veškerý hašení k prdu.
no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...
_________________ život je boj, bohudík
|
12.12.06, 21:29 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
euromen píše: Kybergreg píše: Hmm, za kamerou opět chuj, kterej nemá ani páru o filmování, za volantem chuj, kterej nemá ani páru, co si s tim autem může dovolit... výsledek je jasnej. A to rvaní trávy rukama bylo fakt dobrý... Mimochodem pokud hoří od elektriky (což nebyl tenhle případ), tak je nutný nejdřív odpojit baterku, jinak je veškerý hašení k prdu. no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...
Pretože ak je na vine elektrina, tak niekde to iskrý a to je zdrojom, odkiaľ idú plamene. Ak neodpojíš baterku, tak bude ďalej iskriť a môže to prípadne chytiť aj na inóm mieste.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
12.12.06, 22:43 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.
Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným.
Nemáte s tím někdo zkušenosti?
_________________ Mazda 323, červená
|
13.12.06, 08:49 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
euromen píše: no nevim..je možný že sem neznalej ..ale proč odpojit baterku(potažmo zdroj) při hoření elektriky? dobře vyskratování...ale to nebude asi to hlavní...
V podstatě jak napsal elegant. Je to z toho důvodu, že dokud do toho zkratu (kterej ten požár způsobil) jde proud, tak se to tam bude furt zahřívat a i když to uhasíš za chvíli to chytí zase. Musíš nejdřív odpojit zdroj proudu, tím se zbavíš zdroje požáru.
|
13.12.06, 10:38 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Vašek Tábor píše: Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.
Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...).
To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
13.12.06, 13:18 |
|
|
Cartmann
Příspěvky: 188 Bydliště: Plzeň
|
elegant píše: Vašek Tábor píše: Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.
Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...). To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár. no pokuď maji na sobě dorbou izilaci a nejsou to ty bez izolace tak to s nima mužeš udělat bezpečně , sekerou by to fakt byl problem zvlašť u schade třeba
_________________ Škoda 105L "Anísek , Barva bílá , 33,1kW , LPG. - Super teréní přibližovadlo
Ford Escort RS2000 "Anísek 2 , Barva červená , 110kW , motor 2.0. komplet v elektrice , airbag, ABS - Super závodnička ale taky supr papá
|
13.12.06, 14:23 |
|
|
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
elegant píše: Vašek Tábor píše: Možná lepší než hledat klíč a povolovat matky na baterce je lepší najít kleště (líp se hledají než klíč) a kabel ucvaknout. Vím že je tlustý, ale pořád mi to přijde rychlejší.
Jinak mě nedávno náš požární technik přesvědčoval, že na hašení auta je lepší ohnivzdorná rouška, hlavně na motor, ale já si nedokážu představit, že bych otevíral kapotu a obaloval motor hadrem, byť ohnivzdorným. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Cvikačkami to neni dobré precvakávať kvoli bezpečnosti (podľa zásad to môže robiť len skúsený elektrikár vraj). Má sa to odpájať sekerou (ale zasa uznávam, že sekeru zasa nikto nenosí...). To sú len zásady pri odpájaní. Je jasné, že realita je taká, že odpájať to podľa aktuálnych možností a nech to robí elektrikár.
Třeba při nehodě hasiči jdou odpojit baterku pákovkama. Proč asi že.
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
13.12.06, 14:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|