Autor |
Zpráva |
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
.
|
6.6.08, 22:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Co je na tom těžkého? Chce to jen přehodit zpět náhon rychloměru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.6.08, 22:05 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Šemik píše: Co je na tom těžkého? Chce to jen přehodit zpět náhon rychloměru A taky nacavakat nový hubice, protože ty starý sem musel "přizpůsobit". Nějak se s tím poperu:)
|
6.6.08, 22:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
hubice? No promiň ale nějak jsem tě nepochopil, mě žádný hubice do přístrojovky nevedou, Hubici má vysavač, jestli myslíš konektory tak zase takovej problém to není koupit a naletovat nový, zábava na odpoledne
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.6.08, 23:46 |
|
|
Martin Sedláček
Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
CROWACK píše: hubice? No promiň ale nějak jsem tě nepochopil, mě žádný hubice do přístrojovky nevedou, Hubici má vysavač, jestli myslíš konektory tak zase takovej problém to není koupit a naletovat nový, zábava na odpoledne Jo no
|
7.6.08, 07:48 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Šemik píše: Ha příspěvek zmizel S natural 95 a aditivy si ventily nepodpálíš, kde jsi na takovou hloupost přišel proboha?
S N95 kdyz si upravis predstih tak asi ne, ale samozrejme je lepsi mit i vetsi kompresni pomer, ale s tim se asi malo kdo bude delat. Kdybys tam lil N98 tak bych nic nedal ze si upalis vyfukovy ventily, palivo nestaci dohoret a uz jde ven.
Nicmene stejne je zbytecny(pokud muzete tankovat N91) kupovat drazsi palivo, i kdyby rozdil byl jenom desetnik.
_________________ VAZ 2109
Naposledy upravil utia dne 7.6.08, 09:46, celkově upraveno 1
|
7.6.08, 09:42 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Když to tady tak čtu,mohli by se napsat služby v okolích krajů,pro ty co si nevědí rady jako např.tady Martin Sedláček...
|
7.6.08, 09:44 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
CROWACK píše: v servise už dneska škodovku ani seřídit neumí...a o seřizování ventilů snad ani neslyšeli, snad to má hydroštely ne? nejlíp od někoho půjčit stroboskop a seřídit si sám...
Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin
_________________ VAZ 2109
|
7.6.08, 09:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
utia píše: Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin
LADA má podložky?
|
7.6.08, 18:32 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
fatal píše: utia píše: Ja kdyz serizuju ventily tak je to silena pakarna - bohuzel, system podlozek je sileny, prace na nekolik hodin LADA má podložky?
Pokud vim tak klasicka rada nema ale Samara bohuzel ano, je s tim desny piplani
_________________ VAZ 2109
|
7.6.08, 19:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nevěřím tomu, že o pár oktanů "lepší" benzín způsobí podlpálení ventilů.
Snad kdyby se jednalo o nějaké ohromné rozdíly, třeba u moskviče co vyžadaval asi 68 oktanů bych připustil že N98 jej poškodí
Ale rozdíl 10 oktanů bych vážně neřešil
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.6.08, 22:14 |
|
|
utia
Příspěvky: 108
|
Mozna bych doporucil precist si tuto diskusi
http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=28
10 oktanu je moc, vzdyt i stara Lada mela toleranci max 6 a kazdy vi ze to bylo auto ktere vydrzelo pomerne dost.
_________________ VAZ 2109
Naposledy upravil utia dne 7.6.08, 23:57, celkově upraveno 1
|
7.6.08, 23:31 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Šemik píše: Nevěřím tomu, že o pár oktanů "lepší" benzín způsobí podlpálení ventilů. Snad kdyby se jednalo o nějaké ohromné rozdíly, třeba u moskviče co vyžadaval asi 68 oktanů bych připustil že N98 jej poškodí Ale rozdíl 10 oktanů bych vážně neřešil
68 oktanů? a co když ho někdo má jako veterán, jak se to řeší, aby mohl jezdit?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
7.6.08, 23:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, že by jezdil na technický benzín ? Nevím..
Ono jich u nás moc nebude, pokud vím tak to byly jen palivove nenarocne verze pro odlehla mista sovetskeho zemedelstvi
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.6.08, 23:34 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
utia píše: Mozna bych doporucil precist si tuto diskusi...
V diskusi se rozcházejí v tom, zda vyšší oktanové číslo způsobuje mimo jiné nižší rychlost hoření. Pokud ano, stačí přidat předstih a může se jezdit na více oktanů. Pokud ne, může se více oktanů lít do motoru bez změn.
|
8.6.08, 08:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|