Je rozdíl mezi octávkou 1.8T 110Kw a 1.8T RS 132Kw
Autor |
Zpráva |
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Citace: Nebuď te tak hrr chlapi.. má taky právo se zeptat a kdo nechce nemusí to tu číst.
Dík za zastání
|
14.5.10, 14:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Starší oktávky měli 110 kW a novější 132 kW v normální verzi a pak se dělá ještě verze RS, aby bylo jasno. Mezi 110 kW a 132 kW byl malý rozdíl, ale mezi standartní a RS byl rozdíl velký.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
15.5.10, 15:07 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
takže obyčejná, rok 2002, verze bussines nebo LaK 1,8T má 132kw už z fabriky?....neměli náhodou 132kw jen RS?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
15.5.10, 17:08 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Citace: Nebuď te tak hrr chlapi.. má taky právo se zeptat a kdo nechce nemusí to tu číst.
To je fakt... Sorry Czechino Třeba ti to vydrží a jednou tě s tím vaším červeným skvostem uvidíme i na srazu... Ne vážně, taky sledujete, že škodovkářů přestalo po té blbé ekodani přibývat?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
15.5.10, 17:50 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Jasné, já bych si také pořídil nějaké staré RKo,Rapida atd., ale prostě takové auta už jsou neprodejné. Kámoš se zbavoval naprosto překrásné škodovky, která byla v božím stavu. Nedá se to prodat. To auto prošlo technickou jen s poznámkou, netěsnost motoru a převodovky.
|
15.5.10, 18:15 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Karátek píše: Starší oktávky měli 110 kW a novější 132 kW v normální verzi a pak se dělá ještě verze RS, aby bylo jasno. Mezi 110 kW a 132 kW byl malý rozdíl, ale mezi standartní a RS byl rozdíl velký.
můžeš tenhle svůj výrok /podle mě nesmysl/ něčím smysluplným podložit ? "Kamarád to říkal" neberu
|
15.5.10, 19:43 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Já klasickou 132 kW taky neviděl. A inzerátů jsem prolez dost. Taky by mě to zajímalo.
|
15.5.10, 23:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
1.8T má 110kw RS 132kw řecký RS 143kw
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.5.10, 07:26 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
řecký RS není.. je to GT nebo jak se to označovalo, ale jde to k nám legálně dotáhnout
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
16.5.10, 08:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jj...a česká RS 132kw s italskym vejfukem za 52 500 bez DPH má 142kw
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.5.10, 11:51 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
řecký trh je unikátní, je pro něj řada speciálních modelů, řecko má problém ve velkých městech nesmí jezdit naftaky, proto chteji benzin, a silny auto chce kazdej trh, tak jim delaji specialky
ten zázrak pro řecko viz http://www.skodaoctavia.cz/clanek/skoda ... -pro-recko a další zázrak pro řecko http://www.autorevue.cz/skoda-superb-rs ... -z-tovarny a další zázrak http://www.carmotor.cz/magazin/pages/0,459.html a ted nemam link na clanek, ale meli tam i starou fabii oznacovanou tusim sport 1.4 85kW, protoze saze jim z obycejne RS nevonely
recke info se ale spatne hleda, oni pouzivaji jinaci pismenka nez my
|
16.5.10, 16:00 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no já vim, že ty řecký fábky sport byli taky GT a těch 85kw potvrzuju...dokonce sem na týhle fábce měl dělat kola, ale maník nakonec nedorazil
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.5.10, 16:03 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Upřesním, od nějakého 98 roku kupujeme firemní octávky na tři roky, takže žádné info od "kamaráda" ohledně motoru. 110 kW od 2/98 a 132 kW od 9/00 a 132 kW neměli tento motor jen RS. Moc jich není, byly dražší a hlavně si 110 kW většinou lidi nechávali přečipovat a vyšlo jim vše levněji.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
17.5.10, 17:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
no to jo ale 132kw se dá čipovat dál než 110kw
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.5.10, 17:13 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
Karátek píše: Upřesním, od nějakého 98 roku kupujeme firemní octávky na tři roky, takže žádné info od "kamaráda" ohledně motoru. 110 kW od 2/98 a 132 kW od 9/00 a 132 kW neměli tento motor jen RS. Moc jich není, byly dražší a hlavně si 110 kW většinou lidi nechávali přečipovat a vyšlo jim vše levněji. ¨
tak mi pošli VIN hodím to do etky, tohle slyším prvně
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
17.5.10, 17:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|