Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Moc neusetrej, spis naopak, svicky co se davaj do motorovky nebo do krovinorezu sou pekne drahy a voni potrebujou 3
do htp se dávaj obyč svíčky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 18:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: Matthes píše: Moc neusetrej, spis naopak, svicky co se davaj do motorovky nebo do krovinorezu sou pekne drahy a voni potrebujou 3 do htp se dávaj obyč svíčky
Ses si tim jistej, ja myslim ze ne
Stejne, kdyzby koupili baleni na normalni motor, tak jim vzdy jedna svicka zbyde
To je samozrejme jen džouk
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 18:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Stejne, kdyzby koupili baleni na normalni motor, tak jim vzdy jedna svicka zbyde
já kupoval svíčky po kusech
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 18:45 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
me by stejne zajimalo jak k takovemu motoru dosli. Jestli vzali dospely motor a vzali mu jeden valec, nebo vzali nejaky dvouvalec ze zahradniho trakturku a jeden mu dali - a cely vytvor korunovali vyvazovacim hridelem
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
22.11.06, 19:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Lukas píše: me by stejne zajimalo jak k takovemu motoru dosli. Jestli vzali dospely motor a vzali mu jeden valec, nebo vzali nejaky dvouvalec ze zahradniho trakturku a jeden mu dali.
nebo vzali pořádnej šestiválec a fikli ho napůl
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 19:56 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Sadra17 píše: Lukas píše: me by stejne zajimalo jak k takovemu motoru dosli. Jestli vzali dospely motor a vzali mu jeden valec, nebo vzali nejaky dvouvalec ze zahradniho trakturku a jeden mu dali. nebo vzali pořádnej šestiválec a fikli ho napůl
jj. to bude ono. V6-ku hodili napul a ty 3 valce se ted klepou strachem, co je jeste ceka...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
22.11.06, 19:58 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
podle me vzali 1.6 a urizli jeden valec stejen kazdej motor sem tam pri poruse jede jen na 3 valce, no tak ten co se nejvic poroucha odstranili jen by em zajimalo jesli to umi jet i na 2
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.11.06, 20:04 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ted me tak napada ze nase motory 125L a novejsi taky splnujou HTP ne? Dyk maj skoro stejnej vejkon i kroutak ... haj tork pawr
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 20:07 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Matthes píše: Ted me tak napada ze nase motory 125L a novejsi taky splnujou HTP ne? Dyk maj skoro stejnej vejkon i kroutak ... haj tork pawr
ze by sme je mohli prodat za tezke prachy jako klidnejsi nahradu HTP
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
22.11.06, 20:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.11.06, 20:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Lukas píše: Matthes píše: Ted me tak napada ze nase motory 125L a novejsi taky splnujou HTP ne? Dyk maj skoro stejnej vejkon i kroutak ... haj tork pawr ze by sme je mohli prodat za tezke prachy jako klidnejsi nahradu HTP
To by slo, za utrzene penize bychom si mohli kazdej koupit dve HTP, spojit je zase zpatky v jeden motor, dat k tomu nakej velkej reprak aby to melo zvuk jak motor a vejkon by byl nakejch 80kW, to by slo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
Naposledy upravil Matthes dne 22.11.06, 20:15, celkově upraveno 1
|
22.11.06, 20:15 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
22.11.06, 20:15 |
|
|
Warman
Příspěvky: 136 Bydliště: Praha
|
O tom jsem mluvil, že nechápu, proč se auta vyvíjej do lepší bezpečnosti a velikosti ( zejména vnitřní ) a praktičnosti ( tedy aby to uvezlo co nejvíc, za co nejmíň peněz ), ale motorizace se dotýká opačný trend. Prostě mi nejde do hlavy, že motor, kterej byl ve 125 akorátv pohodě ( rozuměj motor s velice podobným výkonem a průběhem ), montuje do auta, který je o pár dekád dál, a o spoustu kilo živý váhy těžší...
Hmm... po původu HTP jsem taky pátral...a nenapadlo mi nic inteligentního. Teda inteligentního ve slova smyslu, co by dávalo smysl normálnímu člověku )
Osoběn zastávám teorii, že si vymysleli,že potřebujou motor, za kterej se nebude moc platit a něco utáhne...navrhli jim 1.6, jenže to jim přišlo moc drahý...tak tomu jednoduše urvali jeden válec a aby to nevypadalo moc okatě, tak něco přidali ))
|
22.11.06, 20:17 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
To jsem nedávno (asi před dvěma roky) někde četl, že nějaká automobilka (Buď v Asii, nebo v USA, ale to vyjde nastejno) si oblíbila lichej počet válců
Kromě tříválců a pětiválců (které jsou už vývojově asi 30 let staré), dělaj' taky devítiválec...
...holt jedni vpravo, druzí vlevo, třetí sudí, čtvrtí liší...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
22.11.06, 21:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale tak ten 5 valec uz neni takova picovina, ho ma tata kamose ve Volvu a taha to pekne, neklepe ...
Proste 3 valec ma malej prostor pro vyvazeni, taky potrebuje vetsi setrvacnost, je to na ho**o
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.11.06, 21:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|