Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Další
 LEKR 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ohó, díky moc :!: Zajdu na vrakoviště, v mototechně tohle ani neměli v katalogu :(

Prozatím asi udělám něco z plechu, doladím za pochodu :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 18:47
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
JJ není zač... :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


5.9.08, 18:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
safra, keby si to riešil pred srazom, tak ti nejaké ND môžem dať....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.9.08, 19:19
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
jestli budeš měnit bowden a lanko, tak bowden 260 cm lanko 350cm, bowden kup v cyklopotřebách(20kč/mtr), lanko seženeš buď tam(ne všude prodáváj metráž) nebo v železářství síla 1,25 - 1,6, když máš možnost soustruhu a frézy nech si vytočit pár válečků co jsou na konci lanka origo z fava, pak stačí kvalině zaletovat a hotovo 8)
váleček
Obrázek

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


Naposledy upravil spartra dne 5.9.08, 19:32, celkově upraveno 1



5.9.08, 19:28
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
michalkatka píše:
safra, keby si to riešil pred srazom, tak ti nejaké ND môžem dať....


Díky za ochotu, vyřeším nějak pomocí plzeňských vrakovišt, už mi toho moc nechybí :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 19:29
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
spartra píše:
jestli budeš měnit bowden a lanko, tak bowden 260 cm lanko 350cm, bowden kup v cyklopotřebách(20kč/mtr), lanko seženeš buď tam(ne všude prodáváj metráž) nebo v železářství síla 1,25 - 1,6, když máš možnost soustruhu a frézy nech si vytočit pár válečků co jsou na konci lanka origo z fava, pak stačí kvalině zaletovat a hotovo 8)


Bowden budu měnit, ale to až s převodovkou, lanko určitě vyměním, koupil jsem si v metráži cyklolanko k brzdám.

Původní páka 1.komory nejde použít, pokud by se to otevíralo přes ni tak by nešla klapka plně otevřít ani kdyby byl pedál na podlaze.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 19:32
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
ale de, hledám fotečku, případně bych vyfotil zejtra, je víc možností

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


5.9.08, 19:33
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Pokud máš nějaké řešení budu rád když mi ho poradíš :)

Tady to je řešené šroubkem M3, ale to je řešení na prd, pedál by šel sakra ztuha, ta vratná pružina na karburátoru není zrovna pružinka z propisovačky :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 19:37
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
možnost 1, je prozatím než se dořeší varianta 2, na kterou není čas ale je to pikačovina pro soustružníka tak do 20min a někoho kdo to spájí dohromady :lol:
varinata 1
Obrázek
k variantě 2
tam se nechá původní táhlo
http://img222.imageshack.us/my.php?imag ... 007gw9.jpg
si musíš nechat udělat tyhle válečky radší vícero
Obrázek
tento plastovej konec
Obrázek
pak nechat udělat druhej konec na bowden, máš hotovo
mě právě chybí ty válečky a spájení lanka s válečkem :cry:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


Naposledy upravil spartra dne 5.9.08, 19:53, celkově upraveno 1



5.9.08, 19:49
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Díky, nějak to zítra pořeším :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 19:53
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
Díky, nějak to zítra pořeším :)


varianta 1 je rychlejší ale sere mě tam to šroubování, když zaděláváš lanko
na to potřeboješ odříznout kousek toho původního táhla plynu z fava a kousek táhla plynu ze 120 a svařit ho
jsem pro variantu 2, půjde lanko měnit jako na favu

ty konce je nejlepší dělat ze silonu, tam je těžko dodržet přesnost dost pracuje

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


5.9.08, 19:57
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Trochu problém je to, že CO nemám, takže varianta 1 by se musela udělat nějak podobně, ale stejně to nepůjde.

S tou variantou č.2, jak máš vyřešený ten problém s nedostatečnou dráhou pedálu?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.08, 19:59
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Šemik píše:
Trochu problém je to, že CO nemám, takže varianta 1 by se musela udělat nějak podobně, ale stejně to nepůjde.

S tou variantou č.2, jak máš vyřešený ten problém s nedostatečnou dráhou pedálu?


tatík to vařil tranďákem, malou přímou bruskou se obrousilo :wink: jedna část byla zinkovaná ale šlo to nakonec :wink:
varinta 2 je ve vývinu, myslím nebude problém.
ale když jsem to měl přetím cca 2 roky zpět, jěště na původní 120 bowden a strunu,
uřízla se špička pedálu plynu taky doraz drobek víc, udělal se tam myslím 8 závit, dal se šroub s matkou našrouboval, našteloval a utáh, šlo to až na doraz

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


5.9.08, 20:05
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Šemik píše:
Jo, jak je to sací potrubí otuzené, tak je filtrbox natvrdo narvaný ke karoserii...


Aha, už jsem asi pochopil, tobě nejde sundat filtrbox, takže musíš celé sání i s karbem a filtrboxem dát dolů? :roll:
To by mě strašně štvalo, karbec sundávám relativně často...


5.9.08, 21:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
fatal píše:
Šemik píše:
Jo, jak je to sací potrubí otuzené, tak je filtrbox natvrdo narvaný ke karoserii...


Aha, už jsem asi pochopil, tobě nejde sundat filtrbox, takže musíš celé sání i s karbem a filtrboxem dát dolů? :roll:
To by mě strašně štvalo, karbec sundávám relativně často...


No, mě to taky dost štve :? Ale co se dá dělat.. :roll:

Dnes a zítra se asi vrhnu na to těsnění, nechám zatím SEDR i když to pak zase budu muset sundavat, ten LEKR bych uspěchal kdybych ho dával už dnes (zítra).. Vzpoměl jsem si že zatím vlastně nemám věci pro výhřev sytiče.

Ono bude dost práce na tom těsnění, kdo ví jestli tam není původní z roku 1990 :shock: A předpokládám že vložky taky nebudou mít správné přesahy.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.9.08, 06:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 229 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz