Je tu hodně osobních zkušenností a mistrů volantu
...Ale obecně je známo,že pokud chcete jezdit Powerslide to jest řízený smyk na asfaltu v táhlé zatáčce,je taky potřeba mít motor s výkonem.Jezdilo se takto dříve na rally,kdy tratě ovládali borci volantu.Dnes už to vidět na rally není...Ale obecně se říkávalo že min.. cca se 100kW a výše,předek nebo zadek,aby jste ho mohli uskutečnit v docela velké rychlosti.Nic slabšího vás totiž nemusí z tohoto smyku v této rychlosti vytáhnout ven...Pak už letíte buď do pole nebo se žvejknete o strom
V malé rychlosti s menším výkonem to jde samozřejmě taky,ale nevím jestli na suchém asfaltu bez štěrku?!!!...Sideways kdy přetočíte v zatáčce volant na druhou stranu než vede cesta uberete plyn a uvedete tímto manévrem vozidlo do smyku je velice dobře používáno právě na sněhu...jinak ta zatáčka totiž projet rychle prostě nejde...to auto tam prostě nenaskládáte
Ale nejde to použít v normálním provozu,auto vlaje po cestě sem a tam,tak že protijedoucí by neměl ani místo ani čas něco udělat...Je to jen na veliké parkoviště nebo letiště nebo dostatečně širokou cestu nebo silnici bez aut...
Trocha teorie.....
http://www.foltyn.cz/car/powerslide.htm