Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=1023
Stránka 1 z 2

Autor:  Nepér [ 3.6.06, 20:21 ]
Předmět příspěvku:  Je to tu zase, bezpečnost vozů Škoda...

Nechtěl bych tu rozpoutávat nějakou bouřlivou diskusi, ale...
http://automix.centrum.cz//magazin/clan ... z_aktpravy

Autor:  Šemik [ 4.6.06, 07:53 ]
Předmět příspěvku: 

To jsou zase kecy nějakých "odborníků" :twisted:. Dle měřítek své doby byla Š 742 velmi bezpečná. Srovnávat Š 105/120 se současnými vozy je pěkná rána pod pás. To je přeci logický, že karoserie která má skelet v podstatě z 1000MB které se začalo vyrábět v roce 1964 nemůže být odolnější než nějaký nový mercedes.. Takový články mě vždycky nas.... takovym způsobem že sei to ani neumíte představit. A i kdyby Š 742 neměla absolutně žádné deformační zóny, NIKDY bych ji nevyměnil za něco jiného :!:

Autor:  kachnis [ 4.6.06, 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

ne asi, narazilů semna to vcera vecer a tak me to nasralol, ze sem hned musel napsat do tamni diskuze... problem neni skodovka, ale idioti, ktery musej kazdou tuhle skudku za kazdou cenu predjet...auto bez elektroniky ma velkou vyhodu v tom, ze za tebe nikdy nic neudela...ve skodovce se pri jizde musi totiz MYSLET,nic ti neda zadarmo a zadnou chybu neodpusti... proto lidi ve skudkach jezdej opatrne, ne jak trubky, kery si myslej, ze kdyz maj ABS EDS ESR a vselijaky divny zkratky, ze sou pini silnic....jina vec je, kdyz ve skudce jedou 4 nality 18lety paka a poslou se do stromu.... to taky neni vina skudky....

Autor:  ferrari [ 4.6.06, 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

No, ľudia, ten článok je prehnaný, ale v podstate majú pravdu...možno si to niekto uvedomí až neskoro. Keď si napr. porovnám bezpečnosť Š130 a Ford escort (obe autá r.v. 87) tak niet čo riešiť.
Tiež ale jazdím na š125, resp. 130 a to čo mi veľmi vadí, je práve spomínaná bezpečnosť - lebo vidím, ako jazdia ľudia okolo mňa...a niejedy aj ja sám...

Autor:  LS [ 16.6.06, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ten článek je shit. A číst tu jejich zběsilou diskuzi je ještě větší maso(hlavně co nejvíc toho druhýho vyfuckovat :D ). Když tam někdo hlásí, že jeho supr rychlá motorka je bezpečnější než scháde a argument, že z motorky někam odletí je nanic. Když odletí ve 200 tak papa. Stačí si na netu někde najít nehody motorkářů. Vidět rozpůlený tělo o sloup. :cry: A křičet, že všechny škodovky nejedou víc jak 120 a vytvářej kolony není taky pravda. Já radši svojí maximálku nebudu psát(mám tam upravenej fávo motor), ale kdybych se v ní vysekal, tak by asi nebylo co zbírat. Neberte moje názory doslova, páč sem zaujatej škodovkář. Ale každej má nákej koníček :D

Autor:  patrik-hp [ 29.6.06, 21:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ani jsem to nečetl.Ale psal to nejspíš uprchlík z Autohitu.Ta demence je tam evidentní. 8) Srovnává holinky a hodinky.Fakt,kam na ty poučky chodí.Snad se to nevyučuje na školách porovnávat věci 15-20 let s přítomností.To je pro mne něco,co můj rozum prostě nebere :x ....zvláštní lidé,v jakém že jsou oboru experty???Pisálci...přiblblý...Ach jo.. :roll:

Autor:  Peťa [ 1.7.06, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

má řeč zas nějaký (odborník)si myslí kdoví co...já ji mám a nevzdám si ji ani náhodou.musí se s těmito auty ědět co si může člověk dovolit a co ne.a co se technického stavu týká když se o to staráte tak se na to můžete spolehnout.

Autor:  Šemik [ 1.7.06, 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

Peťa píše:
má řeč zas nějaký (odborník)si myslí kdoví co...já ji mám a nevzdám si ji ani náhodou.musí se s těmito auty ědět co si může člověk dovolit a co ne.a co se technického stavu týká když se o to staráte tak se na to můžete spolehnout.


Tak tak... Když dáš Škodě aspoň minimální údržbu, tak tě nikde nenechá

Autor:  Peter50kw [ 2.7.06, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Realita je ze posledna skodoveska sa vyrobila pred nejakymi 15 rokmi a odvtedy sa jej zvary urcite vyznamne oslabili koroziou. Favority z prvych rokov vyroby na tom su este horsie, nakolko ich karoseria je dost poddimenzovana. O bezpecnosti sa da hovorit az pri feliciach, ktore maju oproti favu asi 100 kg plechu a vystuh navyse. Sucasne predstavy ale splnaju az fabie, ktore maju dalsich 200 kg plechu navyse a v nudzi je mozne pouzit Fabku ako bojove vozidlo. Kazdy majitel starsieho auta by si to mal uvedomit a kym mu penazenka nedovoli upgrade, mal by jazdit o to prezieravejsie, aby sa vyhol situacii, kde je pasivna bezpecnost auta rozhodujuca pre jeho dalsie prezitie.

Autor:  ferrari [ 3.7.06, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Realita je ze posledna skodoveska sa vyrobila pred nejakymi 15 rokmi a odvtedy sa jej zvary urcite vyznamne oslabili koroziou. Favority z prvych rokov vyroby na tom su este horsie, nakolko ich karoseria je dost poddimenzovana. O bezpecnosti sa da hovorit az pri feliciach, ktore maju oproti favu asi 100 kg plechu a vystuh navyse. Sucasne predstavy ale splnaju az fabie, ktore maju dalsich 200 kg plechu navyse a v nudzi je mozne pouzit Fabku ako bojove vozidlo. Kazdy majitel starsieho auta by si to mal uvedomit a kym mu penazenka nedovoli upgrade, mal by jazdit o to prezieravejsie, aby sa vyhol situacii, kde je pasivna bezpecnost auta rozhodujuca pre jeho dalsie prezitie.


....len čo ak iný "dobrák" nejazdí prezieravo?...

Autor:  Peter50kw [ 3.7.06, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

No s tym sa neda nic robit a majitel stareho auta s tym musi pocitat. V podstate keby slo len o pasivnu bezpecnost, nikto by nejazdil na motorke. Odhadujem, ze jazda na S100 nieje o vela bezpecnejsia nez na motorke. Predsa bezpecnost tychto aut vnimam ako vazny nedostatok a kazdy si z toho musi urobit svoje zavery. Videl som vodica S100 tak sprajcnuteho v aute, ze ho museli vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h. Stovecka sa potrhala po zvaroch, dvere sa nedali otvorit a vodic bol bolestivo stlaceny medzi volantom a sedackou. Druhe auto malo mierne poskodeny naraznik. Co by bolo vysledkom pripadneho poziaru je jasne. Pritom to bolo auto na pohlad vo vybornom stave.

Autor:  kdoasi [ 4.7.06, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h....


To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.

Autor:  Peter50kw [ 5.7.06, 05:35 ]
Předmět příspěvku: 

bol to offset a vodicovi sa moc nestalo. Ale bol dokonale uvazneny v aute.

Autor:  ferrari [ 5.7.06, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

kdoasi píše:
Peter50kw píše:
...vytahovat hasici. Rychlost narazu bola asi 15 km/h....


To se mi moc nechce verit. Videl jsem (na fotkach) celni bouracku S100 s Aviou snad v 50 km/h a ridic ze skodovky prezil.


Ak išli obe autá 50km/h, tak je to zázrak...hlavne ke´d si vezmeme do úvahy, že Avia má pomerne vysoko spodok vpredu = neboli vôbec zasiahnuté deformačné zóny Š100 a náraz musel ísť priamo na kabínu...

Autor:  Mike.M [ 10.7.06, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

Oni jsou taci na jednu stranu rikaji jak je to nebezpecne ale na druhou to auto prodat a komu zase jinemu, ktery vtom bude jezdit dal. Jinak muj Favo ma ve dverich vystuhy co sem videl. a ten sloupek je kurevsky tvrdy, kdyz jsem 3 nove vrtaky 10 na tom ztupil nez sem vyvrtal duru na central.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/