Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výkon a výbava Favoritů ?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=10410
Stránka 1 z 3

Autor:  sharpers [ 17.4.08, 11:45 ]
Předmět příspěvku:  Výkon a výbava Favoritů ?

Nemůžete mi někdo vysvětlit,nebo poslat odkaz na vysvětlení jaké jsou výbavové stupně favorita ? a jaký je v něm nejlepší motor ? dík

Autor:  DRYVER [ 17.4.08, 11:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výkon a výbava Favoritů ?

sharpers píše:
Nemůžete mi někdo vysvětlit,nebo poslat odkaz na vysvětlení jaké jsou výbavové stupně favorita ? a jaký je v něm nejlepší motor ? dík


Co myslis tim nejlepsi?? Nejvykonesi, nebo nejspolehlivejsi?? Motory jsou ve vsech stejne a to 1,3 litru Pak se deli vykonove- motor 135= 43 KW motor 136= 46 Kw a motor 136 s ostrejsi vackou ma 50KW Pak si muzes vybrat mezi karburatorem, nebo vstrikovanim. Jo a ty stupne vybaveni najdes nekde na tehle strankach v odkazech :wink:

Autor:  Kachnis [ 17.4.08, 11:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výkon a výbava Favoritů ?

takze karbec : 43/46/50kw
ekotronik :lol: :lol: :lol: : 40kw
BMM 40/50kw

Autor:  elegant [ 17.4.08, 12:19 ]
Předmět příspěvku: 

Doplnil by som, že electronic sa označuje "e" a Bosch Mono Motronic "i".

Autor:  FerdikF [ 17.4.08, 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

neměl ekotronik 42Kw

Autor:  sharpers [ 17.4.08, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

A když mám dva motory 50kW jeden ma karbec a druhý vstřik...který je natom líp ?

Autor:  michalkatka [ 17.4.08, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
neměl ekotronik 42Kw


neviem? ale Favo karb 135 mal 43 a s neriadeným katom 42, kat uberal 1kW?

Autor:  CROWACK [ 17.4.08, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

sharpers píše:
A když mám dva motory 50kW jeden ma karbec a druhý vstřik...který je natom líp ?

¨karb, stříkačka má díru pod plynem :wink:

Autor:  FerdikF [ 17.4.08, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je pěkná tabulka http://skodafavorit.xf.cz/technicke_informace.html

Autor:  sharpers [ 17.4.08, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

CROWACK píše:
[karb, stříkačka má díru pod plynem :wink:


Díru pod plynem ? :shock:

Autor:  DRYVER [ 17.4.08, 13:02 ]
Předmět příspěvku: 

sharpers píše:
Díru pod plynem ? :shock:


Slapnes na plyn a nic se nedeje :wink:

Autor:  michalkatka [ 17.4.08, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
sharpers píše:
Díru pod plynem ? :shock:


Slapnes na plyn a nic se nedeje :wink:


to robí každá striekačka, karb má zasa dieru v prechodovom režime... podľa mňa je striekačka plynulejšia...

Autor:  sharpers [ 17.4.08, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
sharpers píše:
Díru pod plynem ? :shock:


Slapnes na plyn a nic se nedeje :wink:



jooo už vím jako to že plný záběr je někde v půlce.....ale tak mám stříkačku a na benzín to jede plynule až k podlaze...jenom u LPG mi to robí že to zabere max v půlce

Autor:  Vít [ 17.4.08, 15:48 ]
Předmět příspěvku: 

stupně výbavy se označovaly písmeny: S, L, LS, později LX, GLX

výbava S byla sračka a naštěstí se do sériové výroby nedostala - byly ve spojení pouze s motorem 115 (viz dále).
výbava L byla pak vlastně základ
výbava LS lepší - navíc koberce v kufru, otáčkoměr, lepší sedačky, lepší dvění výplně, mlhovky, stěrač zadní... možná i něco dalšího

později LX bylo horší než GLX, přesné rozdíly ale neznám, písmeno "i" za LX nebo GLX je označení pro stříkačku


motory 115 - sériově ne, ale několik jich v registru prý je, 135 (43kW - karbec, někdy i s katem), 135e (42?kW, elektronický karbec, kat, jen na export), 136 (46kW, karbec), 136X (50kW, karbec), 135B (40kW, vstřikování, katylyzátor), 136B (50kW, vstřikování, katalyzátor)

kromě 115 všechno obsah 1,3l, 115 bylo jedenáctistovka

EDIT: udělal jsem pár úprav na základě upozornění viz dále.

Autor:  michalkatka [ 17.4.08, 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
stupně výbavy se označovaly písmeny: S, L, LS, později LX, GLX

výbava S byla sračka a naštěstí se do sériové výroby nedostala - byly ve spojení pouze s motorem 115 (viz dále).
výbava L byla pak vlastně základ
výbava LS lepší - navíc koberce v kufru, otáčkoměr, lepší sedačky, lepší dvění výplně, mlhovky, stěrač zadní... možná i něco dalšího

později LX bylo horší než GLX, přesné rozdíly ale neznám, písmeno "i" za LX nebo GLX je označneí pro silnější verzi (50kW)


motory 115 - sériově ne, ale několik jich v registru prý je, 135 (43kW - karbec, někdy i s katem), 135e (42?kW, elektornický karbec, kat, jen na export), 136 (46kW, karbec), 136X (50kW, karbec), 135B (43kW, vstřikování, katylyzátor), 136B (50kW, vstřikování, katalyzátor)

kromě 115 všechno obsah 1,3l, 115 bylo jedenáctistovka


musím ťa opraviť, označenie GLx neznamená silnejšiu verziu... GLX boli 40, 42, 43 a 50kW, bolo to označenie výbavy a nie motora...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/