Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

kompletní renovace
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=10492
Stránka 1 z 1

Autor:  sharpers [ 21.4.08, 11:28 ]
Předmět příspěvku:  kompletní renovace

Jak byste postupovali v případě kompletní renovace tedy že rozeberete auto dokud nemáte uplně očesaný skelet a pak ho budete postupně skládat dokupy a renovovat....

k jaké možnosti se přikláníte ?:

a)

1.Vyvařit karoserii
2.hodit lak
3.podvozek + motor
4.interier
5.zbytek

b)

1.vyvařit
2.motor + podvozek
3.interier
4.zbytek a nakonec lak

nebo

c)

1.Vyvyřit + lak
2.Interier
3.Podvozek
4.drobnosti
a uplně nakonec motor ?

Pls poradtě ať vím jak je asi nejlíp postupovat....je mi jasne že nejprve vyvaření + plechařina ale třeba jestli nakonec motor nebo lak,nebo naopak po plechařině motor,jenže mám zase strach že když renovuju motor a pak půl roku budu renovovat zbytek tak bude problém s rozchozením motoru....pls o rady...dík

Autor:  Vít [ 21.4.08, 11:32 ]
Předmět příspěvku: 

tak jako se auto vyrábí, kompletní kastle, plastizol, barva, antikorozní úpravy a pak ustrojit

Autor:  Peter50kw [ 21.4.08, 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

To mas uplne jedno, zavisi ake mas skladovacie moznosti. Karoseria sa najlepsie lakuje ked je uplne odstrojena. Motoru ani napravam sa nic nestane, ked pol roka postoja niekde v suchom sklade. Vyvarenu kastlu bez laku by som nenechaval dlho stat. Urcite by som nedaval calunenie a okna pred lakovanim. Tiez dvere najlepsie lakovat spolu so skeletom - namontovane. Idealne je teda zacat s nalakovanou komplet karoseriou, do nej postupne hodit napravy, motor, elektroinstalaciu, calunenie, palubku, trubky, chladic, sedadla, zmontovat dvere, nahodit okna, odvzdusnit brzdy a IDES.

Autor:  Bukaj [ 21.4.08, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem pro možnost a)
Teď mne to taky čeká, ale nebudu odstrojovat podvozek - nápravy, motor, převodovka, brzdy a chlazení zůstanou v autě, vše ostatní půjde dolů...
;)

Autor:  gokralik [ 21.4.08, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Elektroinstalaci...aspoň dráty bych natáhl hned po laku, ušetříš si spoustu sprostých slov.

Autor:  Kristensen [ 21.4.08, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec

Autor:  Jonny [ 21.4.08, 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec
pri vkladani interieru do krasne nalakovaneho auta by som odporucil okolie dveri zalepit kobercoukou ( use3 to vela prace a nadavania... ) :wink: vkladali sme int. do ziguli a nepolepili sme si to :arrow: 2 lakove tuzky nam boli malo na zakrytie skod :shock: ....

Autor:  Vít [ 21.4.08, 21:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jonny píše:
Kristensen píše:
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec
pri vkladani interieru do krasne nalakovaneho auta by som odporucil okolie dveri zalepit kobercoukou ( use3 to vela prace a nadavania... ) :wink: vkladali sme int. do ziguli a nepolepili sme si to :arrow: 2 lakove tuzky nam boli malo na zakrytie skod :shock: ....
zajímavé, rozebíral jsem interiér ve favoritu, formanu, 120, felici, passatu a možná i v jiném, vždy ven i dovnitř komplet a nic se nestalo, asi má žigul menší dveře... a nebo prostě stačí dávat pozor a nedělat jako PAT a MAT

Autor:  CROWACK [ 21.4.08, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
... a nebo prostě stačí dávat pozor a nedělat jako PAT a MAT

Jo to sedí :lol: :lol:

Autor:  cyz [ 21.4.08, 22:43 ]
Předmět příspěvku: 

Záleží v jakém stavu auto je a jak jsi vybavený. Pro opravu v domácích podmínkách v garáži předposledně lak a nakonec interiér - z čistě praktického důvodu, a to je že v malé dílně kde není dost místa vždycky hrozí že nový lak ušpiníš nebo něcím poškráběš a to by byla přeci škoda. Otázka jestli chceš stříkat i takové věci jako je motorový prostor a vnitřní část karoserie (pokud auto není úplně shnilé tak že by se vařila půlka kastle tak bych se na to vykašlal)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/