Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
kompletní renovace https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=10492 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | sharpers [ 21.4.08, 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | kompletní renovace |
Jak byste postupovali v případě kompletní renovace tedy že rozeberete auto dokud nemáte uplně očesaný skelet a pak ho budete postupně skládat dokupy a renovovat.... k jaké možnosti se přikláníte ?: a) 1.Vyvařit karoserii 2.hodit lak 3.podvozek + motor 4.interier 5.zbytek b) 1.vyvařit 2.motor + podvozek 3.interier 4.zbytek a nakonec lak nebo c) 1.Vyvyřit + lak 2.Interier 3.Podvozek 4.drobnosti a uplně nakonec motor ? Pls poradtě ať vím jak je asi nejlíp postupovat....je mi jasne že nejprve vyvaření + plechařina ale třeba jestli nakonec motor nebo lak,nebo naopak po plechařině motor,jenže mám zase strach že když renovuju motor a pak půl roku budu renovovat zbytek tak bude problém s rozchozením motoru....pls o rady...dík |
Autor: | Vít [ 21.4.08, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jako se auto vyrábí, kompletní kastle, plastizol, barva, antikorozní úpravy a pak ustrojit |
Autor: | Peter50kw [ 21.4.08, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
To mas uplne jedno, zavisi ake mas skladovacie moznosti. Karoseria sa najlepsie lakuje ked je uplne odstrojena. Motoru ani napravam sa nic nestane, ked pol roka postoja niekde v suchom sklade. Vyvarenu kastlu bez laku by som nenechaval dlho stat. Urcite by som nedaval calunenie a okna pred lakovanim. Tiez dvere najlepsie lakovat spolu so skeletom - namontovane. Idealne je teda zacat s nalakovanou komplet karoseriou, do nej postupne hodit napravy, motor, elektroinstalaciu, calunenie, palubku, trubky, chladic, sedadla, zmontovat dvere, nahodit okna, odvzdusnit brzdy a IDES. |
Autor: | Bukaj [ 21.4.08, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem pro možnost a) Teď mne to taky čeká, ale nebudu odstrojovat podvozek - nápravy, motor, převodovka, brzdy a chlazení zůstanou v autě, vše ostatní půjde dolů... |
Autor: | gokralik [ 21.4.08, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Elektroinstalaci...aspoň dráty bych natáhl hned po laku, ušetříš si spoustu sprostých slov. |
Autor: | Kristensen [ 21.4.08, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec |
Autor: | Jonny [ 21.4.08, 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec |
Autor: | Vít [ 21.4.08, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jonny píše: Kristensen píše: Jde taky o to na jakém autě to myslíš, pokud nějaký veterán který má rám na podvozku tak můžeš vyvařit komplet kastli a nechat stříknout a mezi tím než se to foukne tak dělat podvozek, pokud to je auto se samonosnou, tak je nejlepší celé vyvařit, pak vyměnit vše co je třeba na nápravách a uloženích no a pak si v klidu dělat motor a špajsku zatím co se bude auto lakovat, samozřejmě nejlepší je mít komplet interier venku už od začátku (vyváření) a vrátit ho v podstatě až na konec |
Autor: | CROWACK [ 21.4.08, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: ... a nebo prostě stačí dávat pozor a nedělat jako PAT a MAT Jo to sedí |
Autor: | cyz [ 21.4.08, 22:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží v jakém stavu auto je a jak jsi vybavený. Pro opravu v domácích podmínkách v garáži předposledně lak a nakonec interiér - z čistě praktického důvodu, a to je že v malé dílně kde není dost místa vždycky hrozí že nový lak ušpiníš nebo něcím poškráběš a to by byla přeci škoda. Otázka jestli chceš stříkat i takové věci jako je motorový prostor a vnitřní část karoserie (pokud auto není úplně shnilé tak že by se vařila půlka kastle tak bych se na to vykašlal) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |